2022-12-29, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xixten
Jag tror DANIELLx hennes kille sitter inne jag tror att hon tar hand hennes killes knarkaffärer och sålt till den misstänkte och eventuellt hade skuld.varför ska man göra upp utbildning affärer på en parkeringsplats? Låter riktigt märkligt!!!!!

Stämmer bra. Moh*mmed Azz*m som fick 3 år och tio månader efter händelsen då polisen hittade vapen i en lägenhet i Rosengård

*=a
Citera
2023-01-24, 22:29
Medlem
DraconianTimess avatar
En lite kul detalj som jag reagerar på i FUPen är att D***´s mamma bad en "vän" köra BMWn ända från Karlskrona och mamman konstaterade att hon inte ville ha den. Någon som ser ett fett hål här i berättelsen?
Är du sugen på att köpa en bil så googlar du ju upp aktuell bil och årsmodell. Klart lättare än att be någon köra bilfan 200 km för att sedan åka hem igen antingen i samma bil eller med tåg.

Känns som om den där BMWn varit betalning för något. Någon som har lite mer info där?
Citera
2023-04-18, 09:43
Medlem
spoilers avatar
Betalvägg

"Den 19-åriga stylisteleven som medvetet körde på sin utbildare och nästan kraschade in i hennes väninna får skärpt straff av hovrätten. Kvinnan döms till tre och ett halvt års fängelse. Däremot anses inte påkörningen ha varit ett mordförsök."

https://www.sydsvenskan.se/2023-04-1...-skarpt-straff
Citera
2023-05-26, 20:25
Medlem
Hur är det möjligt att D*na fortfarande springer runt på stan?
Citera
2023-05-27, 05:05
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
Betalvägg

"Den 19-åriga stylisteleven som medvetet körde på sin utbildare och nästan kraschade in i hennes väninna får skärpt straff av hovrätten. Kvinnan döms till tre och ett halvt års fängelse. Däremot anses inte påkörningen ha varit ett mordförsök."

https://www.sydsvenskan.se/2023-04-1...-skarpt-straff

Detta fallet har jag följt från början, mest för det oerhört tragikomiska över dessa små babbe-brudar som ska leka tuffa gangsters och minsann visa sig lika ”farliga” som sina bruschor ..

Min ”super-prenumeration” från Expressen är slut,
har du lust att citera något mer ur artikeln (utan att bryta mot 1.02. givetvis så hade jag varit tacksam .
Citera
2023-05-27, 07:39
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosseneger4
Hur är det möjligt att D*na fortfarande springer runt på stan?
Är kö för att få plats att inställa sig. Våra fängelser är fulla.
Citera
2023-05-27, 08:22
Medlem
knoevrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Detta fallet har jag följt från början, mest för det oerhört tragikomiska över dessa små babbe-brudar som ska leka tuffa gangsters och minsann visa sig lika ”farliga” som sina..

Därför är det slöddret det farligaste. Det börjas med att slå, förnedra och dra svenska tjejer i håret, köra ner huvudet i toa eller värre i skolan, misslyckas de så dyker deras "bruchor" upp och "avslutar" ärendet, givetvis i grupp de också.
Citera
2023-05-27, 18:28
Medlem
spoilers avatar
Citat:
Detta fallet har jag följt från början, mest för det oerhört tragikomiska över dessa små babbe-brudar som ska leka tuffa gangsters och minsann visa sig lika ”farliga” som sina bruschor ..

har du lust att citera något mer ur artikeln (utan att bryta mot 1.02. givetvis så hade jag varit tacksam .

Tyvärr har jag inte tillgång - kanske har någon annan?
Citera
2023-08-28, 15:10
Medlem
Citat:

Kan verkligen rekommendera att lyssna på rättegången - fulländad radioteater på högsta nivå! N’s skadeståndskrav bara i sig är värt lyssningen - den enda nu levande personen som har två armbandsur med sig den aktuella dagen. En klocka från Guldfynd på armen och en Rolex i handväskan - hon är ju liksom en tjej som gillar omväxling. Allt innehåll av värde i väskan är helt försvunnet liksom diamantörhängena hon hade på sig. Allt ska ha försvunnit när hon blev påkörd…
Citera
2025-11-07, 10:56
Medlem
spoilers avatar
Betalvägg

"Den 22-åriga kvinnan fick en dags permission inför att att hon skulle släppas från ett långt fängelsestraff. Då begick hon ett nytt våldsdåd. Trots att kvinnan nu återfallit i brott påverkas inte hennes villkorliga frigivning."

https://www.skd.se/2025-11-06/stylis...er-permission/
Citera
2025-11-24, 23:00
Medlem
Låst artikel!
Lyssnar på rättegången och nyfiken på vad det nya brottet var?
Citera
2025-11-25, 23:45
Medlem
Ja, vad händer här? Länken är döpt hämndattack på permission (nåt sånt).

På vilket sätt hämnades hon och på vem av dem? Och kommer de i sin tur nu att hämnas för hämnden?

#Bitchtrashdrama

Ska deras föräldrar och syskon börja se upp?

(Sarkasm, för den trögtänkte ..)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in