2022-07-26, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Sterling har ju ett extremt feminint kroppsspråk. Köper inte för fem öre att han är straight.

Håller med dig! Där har vi en. Kan tänka mig att grealish är gay eller iaf bi. Och Bruno Fernandez verkar oxå lite skum. Ingen macho direkt.
2022-07-26, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Tror hon sommarpratade nyligen. Lyssnade inte. Tänker inte göra det.

Va?! Hur kunde hon få ett sånt uppdrag?
2022-07-26, 23:31
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Dialekten på experten jämte Lund? OK, du har en brytning, men måste du förstärka?
Marklund? Jo det är ju ett återkommande diskussionsämne. Hon kan ju fotboll men hon kan inte prata ren svenska tyvärr. Hon bryter av i princip alla verb vilket gör det ganska irriterande att lyssna på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Sverige var inte tillräckligt bra. Sluta med bortförklaringar.

Hur bra var Hanna Marklund egentligen? Som en Tobbe linderoth?

Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Snarare en Roland Nilsson, habil ytterback.

Var inte Marklund mittback? Eller har hon lirat både och?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Nix, hon har inte barn. Är ihop med Lisa Boattin, klubbkompis i Juventus och landslagsspelare i Italien.

Varför skulle inte en lebba kunna få barn med en man?

Sempan är 100% lesbisk om det är hon ni diskutera.

https://www.instagram.com/p/Cdl77w1tD2J/
Senast redigerad av pyssen87 2022-07-26 kl. 23:33.
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
För mig är det inget konstigt att man i toppidrott problematiserar kärleksrelationer INOM ett lag. Reideborn blev ju kallad offentligt för homofob av andra kvinnliga spelare efter.
Så mycket för fördomsfrihet…
Och då påpekade hon ändå att hon var lika trött på heterotjejerna som knullade sina manliga tränare och klubbansvariga. Ändå valde De Goda Krafterna™ såklart att spela ut homofob-kortet. Det var tryggast och enklast så.

Damfotbollen skulle må bättre om även några sportjournalister skulle våga börja med att ifrågasätta spelarprestationer och lagkulturen. Ja, alla lagsporter som har en damliga skulle behöva kritiseras utifrån för det förekommer saker som tas för självklara. Hur vanligt är det att herrspelare är ihop med sina kvinnliga tränare till exempel? Den här incestuöst familjära förhållningen som damidrotten verkar kräva skulle aldrig få förekomma på någon annan arbetsplats eller förening. Oh no step-goalie, what are you doing?

Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Jag antar att jag borde ha hajat att du skulle nypa den.

För det är du.
Jag är för jävlig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Nån som vet vem svennebananen i BBC-studion är?

Rätt ung kille (30-40), är där som expert.
Det kan vara Arsenals tränare Jonas E (Eidevall tror jag). Han har även kommenterat vissa matcher på TV4 (skånsk dialekt) i detta EM.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Appropå ingenting, vad har Olof Lundh för bältesspänne? Såg ut som något en epa-raggare skulle ha på sig. Funkade inte bra med kostymen.
Haha till och med jag som är mode-autistisk reagerade. Då är det fan illa.
Medlem
Gött med tys vs fra imorgon. Många fina puddingar 😍
2022-07-26, 23:32
Medlem
Citat:
Håller med dig! Där har vi en. Kan tänka mig att grealish är gay eller iaf bi. Och Bruno Fernandez verkar oxå lite skum. Ingen macho direkt.

Cristiano Ronaldo måste väl suga endel kuk också.
2022-07-26, 23:32
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Å andra sidan kunde man väl sagt samma sak om typ Beckham back in the day men han fixade ju en ok brud ändå.
2022-07-26, 23:33
Avstängd
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Nåja, Vitryssland 2002 var ju typ det största fiaskot sedan "japaner, japaner" 1936.

Dagens insats kan väl kanske liknas med torsken mot Spanien i La Manga 1997(?) Eller liknande. Pinsamt men knappast ens nära samma nivå av fiasko.

Jag är totalt ointresserad av damfotboll, men ganska intresserad av politiken kring den.
Det sägs att idrott och politik ska hållas isär, men hey.. Vem var det som började knäböja, Soros lilla slampor?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in