2022-07-27, 10:40
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneStaxx
Nu är det ju inte vi som låtsas tycka att damlandslaget i fotboll har några framgångar som ens med den vildaste fantasi och okunskap skulle vara jämförbart med exempelvis herrarnas brons 1994, men absolut kämpa på du. Fortsätter du såhär kanske någon lilahårig säl som tagit håret tillbaka kan tänka sig att låta dig äntra hens pälskällare.

Är inte speciellt engagerad i damfotboll förövrigt men tycker det är alltid med landslag oavsett kön eller sport.
Det är alltid en nerv att titta på oavsett om det är curling, damhandboll eller skeet.
Sen det politiska spelet, det är jag inte intresserad av.
2022-07-27, 10:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Finns det personer som klagar på sånt? Det är väl bättre att man visar en bunt efterblivna kossor på en fotbollsplan försöka spela fotboll som män, än att man visar allt annat skit som händer i världen.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/gavleborg/ingen-restaurang-eller-bar-i-lanet-visar-damerna-fotbolls-vm-pa-storbild

Bara ett exempel.
2022-07-27, 10:42
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneStaxx
1-4
Aj fan, minnet sviker mig redan. Ja då har du nog rätt ändå. Var bara den och bortaförlusten mot Spanien jag kunde komma på som var i klass med gårdagens urusla resultat. Katastrofdåligt helt enkelt, och Lindahl ska ha en överstruken geting i betyg. Tack för de här 20 åren men man ska veta när det är dags att lägga skorna på hyllan.
2022-07-27, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
nån som vet om JRK är lebb?

Tumregeln när man inte vet är att utgå ifrån att alla är det, tillochmed Gerhardsson!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in