2022-07-26, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moralensväktare
Arbetar båda två som lärare?
Ja, tror tillomed att båda är idrottslärare ..
Citera
2022-07-26, 22:36
Medlem
Ingen som vet fb/instagramprofil?
Citera
2022-07-26, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.H.T
Båda dök upp för mig väldigt enkelt.
Vad det gäller honom så finns ingen bostadsort. Men testa lägg till Örebro kommun i sökningen.

Googlar man Mgm så verkar han vara framgångsrikt lärare på gymnasiet, fått något pris. tränare eller fd för damer på hög nivå, verkar slutat nyligen?
Och enligt Fb haft 10 år bröllopsdag 5 dagar innan.
Undrar vad som hänt??? Stackars barn som fått se vad som hänt.
Citera
2022-07-26, 22:45
Medlem
ElvaMls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagtblodsocker
Ingen som vet fb/instagramprofil?
Deras profiler var inte svåra att hitta. Räcker att man söker på henne så syns hans namn i hennes profil. Emel*e Bj*rk. Är du osäker så googla vilka som bor på tippvägen, så ser du namnen.
Citera
2022-07-26, 22:46
Avslutad
Jag är en gammal elev till Tobia* och är helt i chock. Nu var det 5+ år sedan men han var en lugn och trygg lärare utåt sett. En favoritlärare. Det gick att skoja med honom, prata med honom och samtidigt ha respekt. Vet inte varför men jag fick uppfattningen av att han älskade sin fru mycket. Han pratade bara positivt om sin familj. Då sågs inga tecken på psykisk ohälsa eller våldsamt beteende men skenet kan bedra. Och det var många år sedan.

Tänker främst på barnen. Wow. Barnen.
Citera
2022-07-26, 23:11
Medlem
ElvaMls avatar
Man undrar ju verkligen VAD som kan "trigga" ett sånt här våldsamt/grovt överfall, liksom, mamman till hans barn och då verkar det dessutom hänt framför barnen, så ofattbart!! Stackars dessa barn som fått se, vad dom måste ha tänkt och känt? Har kanske missat men hur larmades polis osv till platsen?
Citera
2022-07-26, 23:45
Medlem
C.H.Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nino-Star
Googlar man Mgm så verkar han vara framgångsrikt lärare på gymnasiet, fått något pris. tränare eller fd för damer på hög nivå, verkar slutat nyligen?
Och enligt Fb haft 10 år bröllopsdag 5 dagar innan.
Undrar vad som hänt??? Stackars barn som fått se vad som hänt.

Inte alls ovanligt att det är högpresterande män som det slår slint för. Något har hotat hans verklighet troligen.
Citera
2022-07-26, 23:47
Medlem
C.H.Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElvaMl
Man undrar ju verkligen VAD som kan "trigga" ett sånt här våldsamt/grovt överfall, liksom, mamman till hans barn och då verkar det dessutom hänt framför barnen, så ofattbart!! Stackars dessa barn som fått se, vad dom måste ha tänkt och känt? Har kanske missat men hur larmades polis osv till platsen?

Enligt vad jag läst så höll polisen förhör med vittnen på plats. Så hon kanske tagit sig till grannar eller liknande. Alternativt har det varit något samkväm hos träden, och det sedan ballat ur.
Citera
2022-07-26, 23:52
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.H.T
Jag fick en olustig känsla bara man såg bild pån. Inte helt sällan det stämmer.

Nu skulle väl iof folk säga så om mig med kanske om jag psykade ihop och började hugga folk. Men ni fattar vad jag menar kanske.

Fick också den känslan. Han ser ut att vara en lömsk jävel.
Citera
2022-07-27, 04:52
Medlem
Känns.som han kan ha drabbats av nån psykos av nåt slag, väldigt tragiskt då deras liv nu är förstörda hoppas barnen och mamman får all hjälp och stöd som finns.
Citera
2022-07-27, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phee
Mgm D.g.
Boendes med sin päron ??
Edit: det var tydligen fel
Senast redigerad av Regnflingan 2022-07-27 kl. 10:20.
Citera
2022-07-27, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Fick också den känslan. Han ser ut att vara en lömsk jävel.
Tycker han ser helt normal ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in