2023-02-06, 18:26
Medlem
Ingen som varit på plats och kan sammanfatta?
Citera
2023-02-06, 20:46
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H3jh0pp
Ingen som varit på plats och kan sammanfatta?

Trodde silopsilop skulle komma med en sammanfattning av dagen 😉
Citera
2023-02-06, 20:56
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gingerlady
Och du tycker att det är normalt att man låter någon flytta in och försöker få en relation att fungera, samtidigt som ens ex bor kvar?
Har man nån empati så väntar man tills exet åtminstone har flyttat ut, är nog extremt få som inte tycker så.

Nej det är jävligt onormalt. Men eftersom hon är en empatilös, manipulativ, vidrig mamma så tyckte hon väl det var perfekt för henne själv utan att ta hänsyn till andras känslor och utan hänsyn till barnen.
Direkt oansvarigt men följer ju samma mönster.

Men jag skulle också vilja fråga mig hur man kan vara så dum som J och gå med på att flytta hem till henne när hon är gravid och dessutom vara medveten om att L ska sova på soffan?
Och hur kan L vara så dum att han stannar kvar i huset och flyttar ut i soffan medan hon gör ett nytt försök med J?
De verkar ju båda vara helt manipulerade av henne vilket jag anser är jävligt konstigt.
Senast redigerad av Kellywoman 2023-02-06 kl. 21:07.
Citera
2023-02-06, 21:22
Medlem
Jag har så svårt att tro att lu*as verkligen är den som dödat lillan… jag läser fupen och tror innerligt inte att det är han som gjort det. Ofta man tar hand om en unge och andra ungar i 7-8 månader o plötsligt tappar det o skadar den man älskar mest mitt i natten helt oberörd.. i fupen verkar folk vittna om att han älskade den lilla och satte henne först, att han är lugn som en filbunke och pålitlig. Det går inte ihop
Citera
2023-02-06, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5

Den sammanfattningen hade man ju velat läsa!🤭
Borde ju ändå vart en del åhörare på plats, någon bör ju kunna berätta något tycker man ju!
Citera
2023-02-06, 21:26
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H3jh0pp
Den sammanfattningen hade man ju velat läsa!🤭
Borde ju ändå vart en del åhörare på plats, någon bör ju kunna berätta något tycker man ju!

Ja det kan man ju tycka. Märkligt att inte media skrivit något heller idag. Intresset borde vara större
Citera
2023-02-06, 22:51
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Ja det kan man ju tycka. Märkligt att inte media skrivit något heller idag. Intresset borde vara större

Vad lustigt att du skrev det. Jag tänkte på det innan. Media brukar ju alltid bevaka intressanta rättegångar. Det måste man väl verkligen anse att detta är.
Citera
2023-02-07, 08:12
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Säg det till alla pappor som räknas bort i vårdnadstvister för att mamman tubbat barnet mot dom.
Bella var med J när J var nyfödd eftersom det var Bella som var hemma dom första månaderna.
Frånvaron gäller tre veckor på sommaren inte hela tiden.
Ni tycks ha jävligt svårt för fatta det.

Nej jag fattar att jag tycker beteendet är sjukt. Hennes modersinstinkter är noll. Något är fel när man beter sig så.
Citera
2023-02-07, 08:17
Medlem
WallabeJoys avatar
Trodde det var flera som skulle vara där, ingen som var på rättegången igår?
Citera
2023-02-07, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Trodde det var flera som skulle vara där, ingen som var på rättegången igår?

Ovanligt tyst här inne sista dygnet 🤔
Citera
2023-02-07, 08:33
Medlem
Peripetis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5

Märkligt nog har den febrila aktiviteten plötsligt avstannat... Rättegången kanske inte hittills varit till Sillstopps belåtenhet.
Citera
2023-02-07, 08:38
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peripeti
Märkligt nog har den febrila aktiviteten plötsligt avstannat... Rättegången kanske inte hittills varit till Sillstopps belåtenhet.

Kan tänka mig att första dagen gått åt till sakframställan osv, och det mesta varit bakom lyckta dörrar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in