2022-07-24, 23:57
Medlem
Hatbars avatar
Nu menar jag inte svennig som svensk utan svensson det har fått en annan betydelse numera. Vad är det för skit detta kräkmedel lyssnar i poddform mest? Filip och Fredrik, Alex & Sigge vad mer går hem i dom svenska stugorna? Jag vill få en inblick.
Citera
2022-07-25, 00:35
Medlem
Edit: Beskriv svennen tack.
Senast redigerad av jvstalin 2022-07-25 kl. 00:43.
Citera
2022-07-25, 00:40
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Den mest "svenniga" podden som svenssons älskar att lyssna till bör vara Unge Meyers Lidanden med poddarna Jonatan Unge och Bianca Meyer.
Citera
2022-07-25, 00:42
Medlem
Hatbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jvstalin
Jag tror alla 80-talister lyssnar på en podd som heter Flashback Forever som handlar om ett internet-forum.
Fyfan vad den är dålig tycker jag. Kvinnor som tror att dom är roliga och folk spelar med bara för att den handlar om något kul som berör detta forum. Det är området dom vidrör, inte så många andra, och inte personerna i sig som gjort att podden ens har några lyssnare. Kvinnliga komiker liksom. Hoppas dom läser detta Emma Knyckare!
Citera
2022-07-25, 00:43
Medlem
Hatbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Den mest "svenniga" podden som svenssons älskar att lyssna till bör vara Unge Meyers Lidanden med poddarna Jonatan Unge och Bianca Meyer.
Halvkänd podd väl eller lyssnar svennson verkligen? Tror dom är för virriga för deras huvuden. Perfekt för mina dock. Lyssnar själv på den och är motsatsen till en svensson kan ja lova dig om du påstår saker här.
Citera
2022-07-25, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatbar
Halvkänd podd väl eller lyssnar svennson verkligen? Tror dom är för virriga för deras huvuden. Perfekt för mina dock. Lyssnar själv på den och är motsatsen till en svensson kan ja lova dig om du påstår saker här.
Så när du får ett förslag så duger inte det för att du själv lyssnar på den…du själv är alltså ”Svennig ” & lyssnar på den ”svenniga” podden men vill inte acceptera det. Riktigt kul. Dagens återstuds
Citera
2022-07-25, 07:03
Medlem
Linda.Hermosas avatar
Till Sängs med Malena Ivarsson och Samanda Ekman måste vara den näst mest ”svenniga” som Svensson trängtande lyssnar på varje vecka.
Citera
2022-07-25, 11:07
Medlem
Om vi tänker svennigt som svennebanan, då är inaktuellt med Jonas Nilsson och Hans Wiklund given. Svärmor och rasseskämt. Dom tycker sigt slå underifrån mot etablissemanget. Väligt svennigt! (Men kul)
Citera
2022-07-25, 11:22
Medlem
Filip och Fredrik är väl egentligen inte så PK och tycker dom oftast säger vad dom tycker utan att tänka för mycket på vilket ordval dom använder. Dom är också ganska drogliberala vilket går utanför Svenssons tankebanor. Jag tror inte en tvättäkta Svensson faktiskt lyssnar på Filip och Fredrik utan tror deras starkaste publik är runt 20-30 år och har inte Volvo och villa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in