• 5
  • 6
2024-05-01, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Tänker det är mer som att föredra stora bröst på kvinnor framför små faktiskt. Dvs helt ok att ha preferenser.

Size queens har inte stor kuk som en preferens, utan som KRAV.

Hur kan du ha undgått att lära dig det?

Att vägra låta män ha sex pga av en biologisk, medfödd sak är fascism i mina ögon.
Citera
2024-05-01, 13:58
Medlem
Smugumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trophykitten
Hej

Jag undrar vad du tycker om en tjej som brukar leka med stor kukar eller stora dildos?

Hon behöver inte va slapp för det, kan ju va trång om hon är smal och vältränad / bra muskulatur.

Jag kan personligen tycka det är lite porrigt att fantisera om att va med en kille som har STOR och sett killar som skriver att han gillar ”size queens” så då undrar jag vad man tänker känner när man hör det ordet och varför man gillar det?

Fler killar som gillar sk size queens och som tycker det är sexig? Eller är det en avtändande tanke att se en tjej med något stor i sig (i pussy eller i rumpan )?
Har ingen fetish för detta men vill hon leka med stora dildos så är det helt okej för min del. Vill hon leka med andra kukar än min egen så är det slut på förhållandet.
Citera
2024-05-01, 14:00
Medlem
Smugumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shagovlad

Att vägra låta män ha sex pga av en biologisk, medfödd sak är fascism i mina ögon.
Du är alltså emot preferenser när det kommer till sex och dejting? Hoppas du lever som du lär! Har hört det finns ett kvinnoöverskott bland dom äldre generationerna så varför satsar du inte på en smällfet 80+ med löständer?
Citera
2024-05-01, 15:11
Medlem
Citat:

För mig är det valfrihet att själv kunna välja vem man vill ha sex med.

Men vi är alla olika.
Citera
2024-05-01, 15:38
Bannlyst
Citat:

Det är klart att de har rätt att kräva det. Om det är någon tröst så är det bara högst 20% kvinnor som är det och det är ännu vanligare bland bögar.
Citera
2024-05-02, 20:34
Medlem
[quote=Trophykitten|81007495]Hej

Jag undrar vad du tycker om en tjej som brukar leka med stor kukar eller stora dildos?

Hon behöver inte va slapp för det, kan ju va trång om hon är smal och vältränad / bra muskulatur.

Jag kan personligen tycka det är lite porrigt att fantisera om att va med en kille som har STOR och sett killar som skriver att han gillar ”size queens” så då undrar jag vad man tänker känner när man hör det ordet och varför man gillar det?

Fler killar som gillar sk size queens och som tycker det är sexig? Eller är det en avtändande tanke att se en tjej med något stor i sig (i pussy eller i rumpan )?

Läckert som fan! Sambon älskar att bli uppfylld av stora dildos, flaskor eller min hand. Jag njuter av det.
Citera
2024-05-04, 13:52
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae
Moj, träffade en kille med kuk på 23x16 cm för några veckor sedan. Men jag hade pms och var på dåligt humör så det var inte så skönt som jag tänkte.
Borde ha ställt in, men träffade honom ändå pga jag ville inte banga ur.
Eftersom att jag var fett tjurig, okåt och stressad så knullade han mig så att jag började blöda vilket gjorde att jag inte kunde sexarbeta på en vecka vilket sög lite. Så det var det
Var det ett BC-fynd?
Citera
2024-05-04, 14:07
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Var det ett BC-fynd?

Yes det var det
Citera
  • 5
  • 6