2006-06-30, 00:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av onit
OT:
[Har du jobbat i Prag, Brofsteel? Vill jag också göra..Skicka gärna lite info på PM!]

I'm on it!
Citera
2006-06-30, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strömelin
btw I-dare-you..

Blink-blink...jag testar mycket, gärna och noga tills svetten lackar, behövs inget "dare" till det. Fast analt har liksom ingen sexuell betingelse för mig, varken på mig eller min partners röv. Kan lika gärna i så fall bli knullad i armvecket typ. Och då har man ju inte ens chans att bli skadad.

I-dare-the-world att inte vara så modeinspirerad utan sätta den där den ska va! Våga säga nej!
Citera
2006-06-30, 02:23
Medlem
mulligtjej19s avatar
jag gillar analsex
Citera
2006-06-30, 02:31
Medlem
Fiamedknuffs avatar
Jag har testat för länge sen, men har kommit fram till att det är inget för mig. Inte så att det var helt ohyggligt men det var heller inget speciellt, och tanken på att man kan få äckliga problem i framtiden skrämmer bort mig. Idag har jag utvecklat nån slags analfobi och vill helst inte involvera den kroppsdelen i mitt sexliv, hela tanken känns avtändande. Om en kille däremot skulle vilja bli penetrerad så ställer jag upp utan problem för hans skull, men det är ingetting jag går igång på.
Citera
2006-06-30, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
Som kille kan jag bara säga att tanken på att stoppa in den i någons röv inte känns speciellt trevligt, så jag personligen håller mig borta från sånna bögfasoner.

Antar att du vägrar att få en avsugning också, det är ju bögfasoner när även killar har munnar.

Sexuell läggning handlar inte om vad man gör, utan vilka man föredrar att göra det med.
Citera
2006-06-30, 13:21
Medlem
Att man skulle bli analinkontinent av analsex är bullshit. Däremot är det en vanlig myt som anförs av moral-sexupplysnings-fascister i 60årsåldern som aldrig har provat själva.

Att tro att man blir analkontinent av analsex är som att tro att alla gymnaster som kan gå ner i spagat inte kan gå vanligt utan "ramlar ner" i spagat hela tiden. Korkat på min ära, mycket korkat.

(Det har säkert hänt att någon har blivit det, men det har också hänt att folk har fött sexlingar. Vanligt är det inte.)
Citera
2006-06-30, 13:28
Medlem
jag
Citera
2006-06-30, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Happy_Seashell
jag

Elaborera gärna vidare...
Citera
2006-06-30, 13:34
Medlem
jag har ändrat inställning från nej till ja
Citera
2006-06-30, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brofsteel
Elaborera gärna vidare...

pm:a mig så får du min msn. vill inte outa mitt sexliv här.
Citera
2006-06-30, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilsatan666
Att man skulle bli analinkontinent av analsex är bullshit. Däremot är det en vanlig myt som anförs av moral-sexupplysnings-fascister i 60årsåldern som aldrig har provat själva.

Att tro att man blir analkontinent av analsex är som att tro att alla gymnaster som kan gå ner i spagat inte kan gå vanligt utan "ramlar ner" i spagat hela tiden. Korkat på min ära, mycket korkat.

(Det har säkert hänt att någon har blivit det, men det har också hänt att folk har fött sexlingar. Vanligt är det inte.)

Man kan alltså ~visst~ ganska så lätt faktiskt, få sfinkterskador. Särskilt om man inte är 100% avspänd i muskeln och det är det nog inte alla som är, inte första gången i alla fall.
Att jämföra analsex med att gå ner i spagat, ja, DET är korkat på min ära, mycket korkat. (Du jämför här alltså töjning av senor med töjning av ringmuskel...suck)
Men ja, ja, alla gör ju som de vill, tur att det inte är jag som är vårdbiträde på långvården sen, när denna generationens analsexpraktiserande blir gaggiga och åker in och måste bytas blöjor på stup i kvarten...
Citera
2006-06-30, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilsatan666

Man kan alltså ~visst~ ganska så lätt faktiskt, få sfinkterskador. Särskilt om man inte är 100% avspänd i muskeln och det är det nog inte alla som är, inte första gången i alla fall.
Att jämföra analsex med att gå ner i spagat, ja, DET är korkat på min ära, mycket korkat. (Du jämför här alltså töjning av senor med töjning av ringmuskel...suck)
Men ja, ja, alla gör ju som de vill, tur att det inte är jag som är vårdbiträde på långvården sen, när denna generationens analsexpraktiserande blir gaggiga och åker in och måste bytas blöjor på stup i kvarten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in