Citat:
Ursprungligen postat av evilsatan666
Att man skulle bli analinkontinent av analsex är bullshit. Däremot är det en vanlig myt som anförs av moral-sexupplysnings-fascister i 60årsåldern som aldrig har provat själva.
Att tro att man blir analkontinent av analsex är som att tro att alla gymnaster som kan gå ner i spagat inte kan gå vanligt utan "ramlar ner" i spagat hela tiden. Korkat på min ära, mycket korkat.
(Det har säkert hänt att någon har blivit det, men det har också hänt att folk har fött sexlingar. Vanligt är det inte.)
Man kan alltså ~visst~ ganska så lätt faktiskt, få sfinkterskador. Särskilt om man inte är 100% avspänd i muskeln och det är det nog inte alla som är, inte första gången i alla fall.
Att jämföra analsex med att gå ner i spagat, ja, DET är korkat på min ära, mycket korkat. (Du jämför här alltså töjning av senor med töjning av ringmuskel...suck)
Men ja, ja, alla gör ju som de vill, tur att det inte är jag som är vårdbiträde på långvården sen, när denna generationens analsexpraktiserande blir gaggiga och åker in och måste bytas blöjor på stup i kvarten...