Pommac har aldrig varit en dryck man köpt, samt en dryck man aldrig har gillat eller har hatad. Jag köpte sällan pommac när jag va yngre, mycke pga att smaken va lite konstig. Man såg pommac som en dryck för äldre
Men så igår när jag va och handlade så såg jag att det fanns pommac i 33cl så jag kunde inte hålla mig. Köpte 3 burkar enbart för nostalgi, öppnar 1 direkt jag lämnat affären och fy fan va god den. Inte druckit pommac på säkert 15 år
Vad säger ni panelen? är pommac en god eller äcklig dryck?
När jag var en liten plutt så köptes backar med blandad läsk, då fanns alltid Pommac och alla andra smaker, sist kvar blev alltid grape tonic. Som vuxen köpte jag Portello istället, tyckte den var godare än både Pommac och Champis. Men det var länge sedan, numer köper jag bara cola och ibland hallonsoda, när drink 21 finns så brukar jag köpa en sån för nostalgi också men den är inte så god.
När jag var en liten plutt så köptes backar med blandad läsk, då fanns alltid Pommac och alla andra smaker, sist kvar blev alltid grape tonic. Som vuxen köpte jag Portello istället, tyckte den var godare än både Pommac och Champis. Men det var länge sedan, numer köper jag bara cola och ibland hallonsoda, när drink 21 finns så brukar jag köpa en sån för nostalgi också men den är inte så god.
Det minns man pommac va alltid kvar tills sist samt kolsyrad vatten.