2022-08-05, 20:08
Medlem
personligen så funkar sms från sin personliga mobil bra att använda tycker jag, snuten? Pfft dom har väl ingen tid att spåra någon hobbyknarkare som gillar att röka gås då och då?
tro mig polisen i sverige har extremt mycket att göra på sin agenda såsom att fånga niggers och MENA folk!
så om jag vore du så skulle jag be kranen om hans nummer eller så funkar snapchat/instagram precis lika bra!
Citera
2022-08-05, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bleppe_Bf
Brukar använda facebooks messenger app och skriva klart och tydligt att jag vill köpa fem hekto knark och hur mycket jag är villig att betala och var vi skall ses för att göra knarkaffären.

Brukar använda samma app för vapen och prostitution. Funkar klockrent!

Jaha, ja det gör ju jag mördare också. och terrorister och även islamiska staten.

Det funkar ju för dom också, det låter som ett tryggt altenativ. Garanterat bättre än många andra men bara om man använder den rätt för ändamålet för det är ju dumt att använda en chatt som erbjuder kryptering och själv förstöetelse och inte nyttja den funktionen som funnits i flera år faktiskt, men du känner till den. Det förstår jag det.

// wuseman
Citera
2022-08-05, 20:47
Medlem
PHiLL0Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatbar
Kranarna dom man behöver för att ordna varorna man konsumerar för att må bättre psykiskt måste du ju kunna kommunicera med någonstans. Snapchat använder dom flesta men det är väl tvärdumt eller vad tycker ni?

Jag är nojig och vill gå över till någon annan app för att kunna snacka med kranarna ostört inte avläsas av narkotikapolisen vilken app använder ni och varför? Vilken är bäst?

Funderar fan på att kryptera min telefon också eller behålla min nuvarande som kranlur och köpa en ny för allmänheten. Vad tycker ni om den idén förresten?

Kom gärna med era tips för jag vill inte torska för brott! Är redan marginaliserad i samhället!

1. Ladda ner telegram
2. Köp ett temporärt mobilnummer från t.ex Ryssland för 100 spänn i bitcoins (det finns tjänster på deepweb för detta)
3. Kör på
4. Byt telegram konto ett par ggr om året

åker du dit genom det här sättet då är det bara rent oflyt sen naturligtvis att du använder någon app som krypterar,lösenordsskyddar och gömmer telegram på mobilen.
Citera
2022-08-05, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PHiLL0N
1. Ladda ner telegram
2. Köp ett temporärt mobilnummer från t.ex Ryssland för 100 spänn i bitcoins (det finns tjänster på deepweb för detta)
3. Kör på

åker du dit genom det här sättet då är det bara rent oflyt sen naturligtvis att du använder någon app som krypterar,lösenordsskyddar och gömmer telegram på mobilen.

Det låter som en bra setup. Tänkte bara tipsa dig om det här, se här:

Kod:
   {
            "number": "46765196149",
            "country": "SE",
            "region": "",
            "locality": "",
            "features": [
                "voice",
                "sms"
            ],
            "type": "mobile",
            "verificationRequired": false,
            "initialContractDuration": 1,
            "inboundCallsOnly": false,
            "monthlyPrice": 6,
            "currency": "EUR"
        },
        {
            "number": "46769438276",
                "voice",
                "sms"
            ],
        },
        {
            "number": "46769436493",
                "voice",
                "sms"
            ],
        }
    ]

Det ingår både samtal och sms för detta pris och valfritt nummer, från valfritt land.

Signa upp på nedan länk med ditt ryska nummer så sparar du 4 dollar nästa gång. Använd fejk uppgifter, ryska nummer går också bra att köpa du får tillgång till dom direktt, du kan även köpa telefonmmer från kongo och även om du så önskar att få sms:a från madagaskar, det är bara att välja valfritt land liksom - Vilket som helst. Sen kan du vill om du vill också och inte bara ta emot samtal ELLER sms men det är väl tanken men jag nämner bara detta så det framgår om du vill te.x spamma folk med en jävla massa sms så är det också möjligt. just nu ingår 15$ så det inte är dumt kanske.

https://www.messagebird.com/en/sms/

Vad är det för rysk sida som du du köper dom nummrerna på förresten?
Senast redigerad av wuseman 2022-08-05 kl. 21:13.
Citera
2022-08-05, 21:31
Medlem
Citat:
1. Ladda ner telegram
3. Kör på

Telegram är inte ens E2EE. Varför använda det när Wire eller Wickr eller Session finns?
Citera
2022-08-05, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wuseman
Jaha, ja det gör ju jag mördare också. och terrorister och även islamiska staten.
Är du mördare?

Jag kör en app som heter session.
Telegram är skit, dom kräver ju ditt telefon nr. Wickr är köpt av amazon. Snapchat sammarbetar med myndigheter vilket står på deras sida rätt öppet också.

Allt är egentligen bättre än snapchat och sms. Sen handlar det väl bara om hur långt ni är villiga att ta eran säkerhet.
Citera
2022-08-05, 21:57
Medlem
PHiLL0Ns avatar
Citat:
Det låter som en bra setup. Tänkte bara tipsa dig om det här, se här:

Kod:
   {
            "number": "46765196149",
                "voice",
                "sms"
            ],
        },
        {
            "number": "46769438276",
                "voice",
                "sms"
            ],
        },
        {
            "number": "46769436493",
                "voice",
                "sms"
            ],
        }
    ]

Det ingår både samtal och sms för detta pris och valfritt nummer, från valfritt land.

Signa upp på nedan länk med ditt ryska nummer så sparar du 4 dollar nästa gång. Använd fejk uppgifter, ryska nummer går också bra att köpa du får tillgång till dom direktt, du kan även köpa telefonmmer från kongo och även om du så önskar att få sms:a från madagaskar, det är bara att välja valfritt land liksom - Vilket som helst. Sen kan du vill om du vill också och inte bara ta emot samtal ELLER sms men det är väl tanken men jag nämner bara detta så det framgår om du vill te.x spamma folk med en jävla massa sms så är det också möjligt. just nu ingår 15$ så det inte är dumt kanske.

https://www.messagebird.com/en/sms/

Vad är det för rysk sida som du du köper dom nummrerna på förresten?

Har inte kvar .onion adressen men är du aktiv på deepweb så bör det finnas på diverse diskussion hacking forum. Men messagebirg.com fungerar nog för vanligt folk också så länge man kan betala med crypto.

eller så gör man som normalt folk som verkligen tänker på säkerheten och kör 99% av all kommunikation över unrealircd med blowfish, men det kanske är overkill för den vanliga tjacktorsken.
Citera
2022-08-05, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Är du mördare?

Jag kör en app som heter session.
Telegram är skit, dom kräver ju ditt telefon nr. Wickr är köpt av amazon. Snapchat sammarbetar med myndigheter vilket står på deras sida rätt öppet också.

Allt är egentligen bättre än snapchat och sms. Sen handlar det väl bara om hur långt ni är villiga att ta eran säkerhet.

Nej nej, det är jag verkligen inte men jag har ett stort itnressse av kryptering och säkerhet och framförallt veta hur saker funkar. Jag gissar inte liksom, det finns inte i min värld göra det.

Det jag menade med mördare det var att jag såg två st igår som hade någon chatt på facebook där polisen fick fram information via ett publikt inlägg inget mer, det betydewr ju att dom inte komer åt datan?. Det jag menade med terrroister det är ju för att dom som planerade terrorattentet i frankrike senast som nylgien en dömd använde Facedbook och dom lyckades inte få fram någon data och jag menade is det var att dom rekryterande nya personer till deras skit över facebook som inte heller kunde återkskapas., jag tog det som personen skrev på ett vis som om att facebook skulle sämre än andra appar så därför drog jag tilll med det jag gjorde för att visa facebook är itne så osäkert som personen ville få det att framstå. Jag kan ju tolkat hen fel och var hen ärlig så är som sagt inte förvånad.

Personlinge använder jaeg inga appar. Jag använder av IRC och det har jag gjort i ca 20 år nu, i irc så finnms det tilläggf till libpurple te.x messewnger, twitter, stram m.m och där kan jag även använta av OTR eller FISH encryptyion om jag vill. Jag kan även se när personen kommer in och kommer ut från chatten, jag kan även lura personen att jag har läst meddelanden direkt personen skriver vilket kan göra personer irriterade, jag dölja till personen jagf har läst meddelanden och jag även dölja för personen att jag skriver.

Jag använder weechat numera: https://weechat.org/about/screenshots//
Jag använder ett lokalt relay för att ansluta via mobilen till min egen chatt/klient hemma: https://glowing-bear.org
Scripts av alla dess olika kan man se här: https://weechat.org/scripts/
Bitlbee kan man se här: https://www.bitlbee.org/main.php/screenshots.html
Dokumentationen för just facebook kan man se här: https://wiki.bitlbee.org/HowtoFacebookMQTT

Ang facebook, där kan man se te.x att man skrriver nedan bara:
Citat:
Kod:
account facebook set mark_read (true/false/available)

If set to true, all messages will be marked as read as soon as they are received. If set to available this will only happen when you're not marked as away in bitlbee.

This can be useful to avoid getting message notifications in the website (if bitlbee is your main way to read facebook messages) but your contacts might complain that you've read their messages and didn't reply.

Telegram är är fantastiskt effektivt för mig, jag kan skicka direktmeddelanden från alla chattar till min privata ircd på en server jag äger.
jag använder eggdrop för refresha meddelandne och ev får noticer från autoboten
Jag använder mig autodl för att ladda ner nya torrentrs samma sekund dom ladas upp på alla torrent siter.
Jag får via min eggdrop rss notis att highlighta mig nu.

Jag förstår inte varför man använder en app när man använda sin egen server? Detta har jag ju inte satt på en dag fattar ju vem som helst, jag styr även ftp härifrån med alla kommandon tänka dig: https://github.com/wuseman/GLFTPD - här är endel av alla scriptr.

Skulöle nog försöka ansluta till min server till mina konton, då skriver eggdrop ut det beroende vad som sker, om personen använd fel slösen, använder en icke bindad ip address då jag tunnlar för att ansluta till min server.

Jag pratar 95% av all min tid mnina bots, eggdrops! Sedan flera år tillbaka.

Varför skulle jag använda sesion? Varför är det bra? Loggar jag in te.x på irc, joinar kanalen och lässer chatten så är de tbara enjävla tecken inte kan läses om inte nyckeln. Det har funkat hitils.

Skulle jag vilja kontakt en kran? Ja, då riskerar jag ju intre något så hade bara gjort såhär:

Kod:
while true; do read -n30 ui; echo $ui |openssl enc -aes-256-ctr -a -k <<<LÖSEN>>>>; done | nc -l -p <>port>>> | while read so; do decoded_so=`echo "$so"| openssl enc -d -a -aes-256-ctr -k <<<LÖSEN>>>>`; echo -e "Incoming: $decoded_so"; done

Och så hade jag skapat en appImage för min kran, med nedan:

Kod:
while true; do read -n30 ui; echo $ui |openssl enc -aes-256-ctr -a -k <<<LÖSEN>>>> ; done | nc localhost  <>port>>>  | while read so; do decoded_so=`echo "$so"| openssl enc -d -a -aes-256-ctr -k <<<LÖSEN>>>>`; echo -e "Incoming: $decoded_so"; done

Sedan skickat appen till personen och varje gång skulle personen bara tyrycka appen, skriva lösen jag skapat och sedan har vi direktkotnakt?.

jag - kran
kran - jag

Jag gillar inte att inte ha kontroll, det är klatr jag inte använder en app? testa kopiera det ovan, på din server, och sedan tar du den andra på en annan tab. Nu8 kan du chatta, kolla nu wireshark vad som händer tshark vad du önskar.

Varför göra det jobbigt när man göra det lätt?

Faktum är att jag inte pratar direkt något hemligt med någon, det mesta är okrytperat och finns i loggar på nätet i form irc logs, det finns för dom flesta foss projekt.

men det betyder inte ju att jag inte vill prova hacka allt som går som alla andra använder? Jag hade ju aldrig använt en app iaf om jag skulel begå ett brott, men nu gör ajgf inte det jag priroterar min frihet förte praktiska prylar

Jag tycker hela diskussion är rätt patetisk om jag skall vara ärlig. Det finns 0 fall där någon har dekrypterat trafiken för att fram bevis utan att ha tillgång certifkatat, men alla pratar om en överhajpad krypteringsteknik som är långt över vad som behövs. Jag hade nog varit trtyggare om dom la ner mer säkerhet på hur telefonen är skyddad, det är ju där problemet är.

Det är jag det! Netcat skapades på 90 talet, utvecklaren skrev att det var en nail in the eye wil forever be, han sa även att alla med microsoft skulle skaffa ett liv.

Det är nu 32 år senare, hela värdeln hackar och över trafik på samma sätt fortarande.

Det är vad jag kallar respekt! Det är hobbit det, ingen vet vem han är men han fick ihop netcat med rysk spagthettikod,varenda bakdörr triggas väl tack vare netcat?

Hur coolt som helst! Fuck appar, du har ju till och med programmet telefonen? Så varför använda appar?
Senast redigerad av wuseman 2022-08-05 kl. 22:14.
Citera
2022-08-05, 22:14
Medlem
PHiLL0Ns avatar
Citat:
Nej nej, det är jag verkligen inte men jag har ett stort itnressse av kryptering och säkerhet och framförallt veta hur saker funkar. Jag gissar inte liksom, det finns inte i min värld göra det.

Det jag menade med mördare det var att jag två st igår som hade någon chatt på facebook där polisen fick fram information. Det jag menade med terrroister det är ju för att dom som planerade terrorattentet i frankrike senast som nylgien en dömd använde Facedbook och dom lyckades inte få fram någon data och jag menade is det var att dom rekryterande nya personer till deras skit över facebook som inte heller kunde återkskapas., jag tog det som personen skrev på ett vis som om att facebook skulle sämre än andra appar så därför drog jag tilll med det jag gjorde för att visa facebook är itne så osäkert som personen ville få det att framstå. Jag kan ju tolkat hen fel och var hen ärlig så är som sagt inte förvånad.

Personlinge använder jaeg inga appar. Jag använder av IRC och det har jag gjort i ca 20 år nu, i irc så finnms det tilläggf till libpurple te.x messewnger, twitter, stram m.m och där kan jag även använta av OTR eller FISH encryptyion om jag vill. Jag kan även se när personen kommer in och kommer ut från chatten, jag kan även lura personen att jag har läst meddelanden direkt personen skriver vilket kan göra personer irriterade, jag dölja till personen jagf har läst meddelanden och jag även dölja för personen att jag skriver.

Jag använder ett lokalt relay för att ansluta via mobilen till min egen chatt/klient hemma: https://glowing-bear.org
Dokumentationen för just facebook kan man se här: https://wiki.bitlbee.org/HowtoFacebookMQTT

Telegram är är fantastiskt effektivt för mig, jag kan skicka direktmeddelanden från alla chattar till min privata ircd på en server jag äger.
Jag använder mig autodl för att ladda ner nya torrentrs samma sekund dom ladas upp på alla torrent siter.

Jag förstår inte varför man använder en app när man använda sin egen server? Detta har jag ju inte satt på en dag fattar ju vem som helst, jag styr även ftp härifrån med alla kommandon tänka dig: https://github.com/wuseman/GLFTPD - här är endel av alla scriptr.

Skulöle nog försöka ansluta till min server till mina konton, då skriver eggdrop ut det beroende vad som sker, om personen använd fel slösen, använder en icke bindad ip address då jag tunnlar för att ansluta till min server.

Varför skulle jag använda sesion? Varför är det bra? Loggar jag in te.x på irc, joinar kanalen och lässer chatten så är de tbara enjävla tecken inte kan läses om inte nyckeln. Det har funkat hitils.

Skulle jag vilja kontakt en kran? Ja, då riskerar jag ju intre något så hade bara gjort såhär:

Kod:
while true; do read -n30 ui; echo $ui |openssl enc -aes-256-ctr -a -k <<<LÖSEN>>>>; done | nc -l -p <>port>>> | while read so; do decoded_so=`echo "$so"| openssl enc -d -a -aes-256-ctr -k <<<LÖSEN>>>>`; echo -e "Incoming: $decoded_so"; done

Kod:
while true; do read -n30 ui; echo $ui |openssl enc -aes-256-ctr -a -k <<<LÖSEN>>>> ; done | nc localhost  <>port>>>  | while read so; do decoded_so=`echo "$so"| openssl enc -d -a -aes-256-ctr -k <<<LÖSEN>>>>`; echo -e "Incoming: $decoded_so"; done

Sedan skickat appen till personen och varje gång skulle personen bara tyrycka appen, skriva lösen jag skapat och sedan har vi direktkotnakt?.

jag - kran
kran - jag

Jag gillar inte att inte ha kontroll, det är klatr jag inte använder en app? testa kopiera det ovan, på din server, och sedan tar du den andra på en annan tab. Nu8 kan du chatta, kolla nu wireshark vad som händer tshark vad du önskar.

Du tar inte nådigt på säkerheten men att en "vanlig" dödlig tjackis ska göra allt detta så kommer han att fastna bara av att installera GLFTPD eller DRFTPD, eller redan under processen av linux lmfao.
Men hade jag pundat så hade jag kört telegram på en ren mobil med vpn i flygplansläge alla dagar i veckan, men skulle jag vilja t.ex tvätta bitcoins så gör jag det med folk över irc på privata servrar.

Kod:

Kod:

denna ska fan sparas TACK
Citera
2022-08-05, 22:15
Bannlyst
Citat:
Du tar inte nådigt på säkerheten men att en "vanlig" dödlig tjackis ska göra allt detta så kommer han att fastna bara av att installera GLFTPD eller DRFTPD, eller redan under processen av linux lmfao.
Men hade jag pundat så hade jag kört telegram på en ren mobil med vpn i flygplansläge alla dagar i veckan, men skulle jag vilja t.ex tvätta bitcoins så gör jag det med folk över irc på privata servrar.

Kod:

Kod:

denna ska fan sparas TACK

Jag vet, jag sa ju jag har vairt med länge det har inte tagit en dag allt direkt

Gör det. Kul att du ser värdet i det.
Citera
2022-08-05, 22:30
Medlem
Citat:

Det jag menade med mördare det var att jag såg två st igår som hade någon chatt på facebook där polisen fick fram information via ett publikt inlägg inget mer, det betydewr ju att dom inte komer åt datan?. Det jag menade med terrroister det är ju för att dom som planerade terrorattentet i frankrike senast som nylgien en dömd använde Facedbook och dom lyckades inte få fram någon data och jag menade is det var att dom rekryterande nya personer till deras skit över facebook som inte heller kunde återkskapas., jag tog det som personen skrev på ett vis som om att facebook skulle sämre än andra appar så därför drog jag tilll med det jag gjorde för att visa facebook är itne så osäkert som personen ville få det att framstå. Jag kan ju tolkat hen fel och var hen ärlig så är som sagt inte förvånad.

Kod:

Kod:

jag - kran
kran - jag

Faktum är att jag inte pratar direkt något hemligt med någon, det mesta är okrytperat och finns i loggar på nätet i form irc logs, det finns för dom flesta foss projekt.

men det betyder inte ju att jag inte vill prova hacka allt som går som alla andra använder? Jag hade ju aldrig använt en app iaf om jag skulel begå ett brott, men nu gör ajgf inte det jag priroterar min frihet förte praktiska prylar

Jag tycker hela diskussion är rätt patetisk om jag skall vara ärlig. Det finns 0 fall där någon har dekrypterat trafiken för att fram bevis utan att ha tillgång certifkatat, men alla pratar om en överhajpad krypteringsteknik som är långt över vad som behövs. Jag hade nog varit trtyggare om dom la ner mer säkerhet på hur telefonen är skyddad, det är ju där problemet är.

Det är jag det! Netcat skapades på 90 talet, utvecklaren skrev att det var en nail in the eye wil forever be, han sa även att alla med microsoft skulle skaffa ett liv.

Det är nu 32 år senare, hela värdeln hackar och över trafik på samma sätt fortarande.

Det är vad jag kallar respekt! Det är hobbit det, ingen vet vem han är men han fick ihop netcat med rysk spagthettikod,varenda bakdörr triggas väl tack vare netcat?

Hur coolt som helst! Fuck appar, du har ju till och med programmet telefonen? Så varför använda appar?

Skojade lite med dig angående mördare Gillar dina inlägg och brukar läsa dom.

Citat:
För gemene kund eller någon som bara vill ha privat chatt så är det du gör overkill. Det är raka motsatsen till vad du precis skrev. Däremot så är det intressant läsning.

Har bra inblick i hur polisen jobbar och om en kran åker dit så kommer inte snuten gå runt till 100tals kunder och göra husis. Dom plockar sådana som förekommer i utredningar eller i kundlistor ofta.
Citera
2022-08-05, 22:40
Medlem
PHiLL0Ns avatar
Citat:
Jag vet, jag sa ju jag har vairt med länge det har inte tagit en dag allt direkt

Gör det. Kul att du ser värdet i det.

Gratis tips är ALLTID sådant man ska spara för framtiden, sen om den kommer användas är en annan femma då nästan all min kommunikation sker på irc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in