2022-07-24, 00:02
Medlem
Mansingens avatar
S jvla uppenbart att han fejkar.
2022-07-24, 00:08
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansingen
S jvla uppenbart att han fejkar.
Jas?

Man brukar inte direkt se nr ett korsband gr av, det sker p insidan bara s du vet.
2022-07-24, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Jas?

Man brukar inte direkt se nr ett korsband gr av, det sker p insidan bara s du vet.
De verkade va lrbenet som gick av om frstod de rtt
2022-07-24, 00:25
Medlem
Citat:
Jas?

De verkade va lrbenet som gick av om frstod de rtt ,fyfan..det tar nog tid,och frgan om Tom kommer tbx till samma form
2022-07-24, 00:27
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
De verkade va lrbenet som gick av om frstod de rtt ,fyfan..det tar nog tid,och frgan om Tom kommer tbx till samma form
Ja s kanske det var. Tnkte bara att personen jag citerade verkade tro att en skada mste synas fr att det ska vara en skada.

Ja riktigt trist.
Medlem
Ngon som vet hur det gick fr Gustafsson? Glmde fullstndigt bort att han skulle gra comeback ikvll.
Medlem
Trollkarlen17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Ngon som vet hur det gick fr Gustafsson? Glmde fullstndigt bort att han skulle gra comeback ikvll.

Frlorade p TKO i frsta minuten
2022-07-24, 00:29
Medlem
Citat:
Ja s kanske det var. Tnkte bara att personen jag citerade verkade tro att en skada mste synas fr att det ska vara en skada.

Ja riktigt trist.
De dr skriken man hrde gr ej fejka,
Sjukt med de inte hade en br till Tom,utan fick ta honom i en rullstol kopia liknande,och ser ut som han faller av stolen nr de tar ur honom ur buren
2022-07-24, 00:31
Medlem
Vindruteturkarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Han kte p lite bgstryk. Borde ha slutat fr lnge sen.

Nikita Krylov vs. Alexander Gustafsson - FullFight Highlights | UFC London - https://youtu.be/l6mvew84Puc
2022-07-24, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Blaydes har s hrda lr att sparken o benet /knet gick snder
Tror Aspinall drog p fr fullt och trffade Curtis ben med sitt eget ben en aning felvinklat.

Jag har sjlv nstan sparkat snder mitt kn p det sttet nr jag drog p fr fullt emot en sck och hade benet en aning felvinklat under Thaiboxningstiden.

I mitt fall pajade inget men jag gick jvligt illa p det benet i en mnad.

Trolig ligamentskada enligt kommentatorerna och enda gngen jag kan dra mig till minnes att ngon ftt smrtstillande direkt inne i buren.
2022-07-24, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vindruteturkarna
Han kte p lite bgstryk. Borde ha slutat fr lnge sen.

Nikita Krylov vs. Alexander Gustafsson - FullFight Highlights | UFC London - https://youtu.be/l6mvew84Puc

Trkigt, ser ut som han underskattade motstndaren totalt. Han mste ju ha slarvat med trningen eller ngot vgrar att tro att detta r allt han kan leverera.
2022-07-24, 00:54
Medlem
Storkften Pimblett levererar igen.

Riktigt roligt att se hur han utvecklas och att han trots sin udda stil fortstter att leverera avslut.

Han r en oslipad diamant som med lite skolning i rtt riktning kan bli riktigt otck.

Trots risktagande och lite oortodox stil s lser han de problemen som han hamnar i och gr vinnande ur matchen.

Tnk vad en riktigt duktig coach skulle kunna gra med honom. Lite struktur och en mer utarbetad gameplan infr matcherna s skulle han kunna g riktigt lngt.

Roligt att Meatball Molly vann ocks.

Finns nog inget radarpar som kan elda upp en publik i Storbritannien som de dr tv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in