Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-23, 09:05
  #13
Medlem
Den Svenskaste artikeln på länge.

Avslutar med hur det skall sopsorteras.
Citera
2022-07-23, 09:10
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
En tråd i forumet om vad man ska göra med sin docka: (FB) Vad ska jag göra med min sexdocka
Nämnde polisen nåt om Silverdoll? I så fall kanske vi har hittat den skyldige? i
Citera
2022-07-23, 10:02
  #15
Moderator
Maviels avatar
Datumformat ändrat i rubrik

/Mod
Citera
2022-07-23, 10:26
  #16
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evaristo
Det troligaste är väl att silvertejpen är för att vika ihop dockan så den blir lättare att packa ner i ikea-kassen.
Så silvertejpen satt inte för dockans mun eller armar?
Citera
2022-07-23, 10:31
  #17
Medlem
Evaristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Så silvertejpen satt inte för dockans mun eller armar?
Jag har inte sett nån upplysning om hur silvertejpen satt.
Citera
2022-07-23, 10:34
  #18
Medlem
Linkolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dörren
Den Svenskaste artikeln på länge.

Avslutar med hur det skall sopsorteras.

😅😅😅 skrattade rakt ut. Tack
Citera
2022-07-23, 10:51
  #19
Medlem
Hur vet man att det är en sexdocka? Kanske bara var en docka som någon tog med under svampplockarturen. Sedan kanske ägaren gick vilse och stackars dockan blev ensam kvar.
Hemskt att behöva slänga en docka. Bättre att tvätta rent henne och hyra ut henne till andra ensamma svampplockarmän.
Citera
2022-07-23, 10:52
  #20
Medlem
Halte Haralds avatar
Jag kastade 2 st lösfittor på en rastplats för en herrans massa år sedan. Inget konstigare än så.
Citera
2022-07-23, 10:58
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dörren
Den Svenskaste artikeln på länge.

Avslutar med hur det skall sopsorteras.

Hehehe. Undrar om det sades med eller utan glimten i ögat? Förmodligen på fullt humorbefriat, indoktrinerat allvar. Neurotiskt genomtänkt uttalande till massorna. Nersköljt ihop med magsårs-medicinen och antidepp-tabletterna.
Citera
2022-07-23, 10:58
  #22
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Sexdocka i skogen utlöste polispådrag

En man på skogspromenad larmade polisen om en död kvinna på fredagskvällen.

– Vi trodde att det var ett mord först, men det visade sig att någon hade slängt en plastdocka på fel ställe, säger Johan Öström vid polisens ledningscentral.
– Vi ska se till att den kastas på rätt ställe. Det kan vara plast eller brännbart, säger Johan Öström.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...loste-mordlarm

Kanske inget brott i nivå med de som brukar diskuteras här, men oerhört spännande. Vem köper en sexdocka i silikon, av dyrare modell enligt patrullen som åkte på larmet, tejpar den med silvertape, lägger den i en blå IKEA-kasse och sedan dumpar den i skogen?

Min tanke är att någon i sin värsta kåthet beställt en typ "realdoll" (https://www.realdoll.com/), myst lite med den och sedan insett att den är svår att göra sig av med vid flytt eller liknande.

Eller kan det handla om att någon ville vara med om att den blir upptäckt, med utryckning och allt runt omkring?

Brottet det torde handla om "Det är olagligt att skräpa ner i Sverige. Den som skräpar ner kan få böter eller fängelse om nedskräpningen är mer omfattande." https://hsr.se/artiklar/vad-sager-lagen
Tog inte polisen lite väl lätt på det där? De såg dockan som vilka sopor som helst, som slängts på fel ställe.

Men i värsta fall kan det varit någon som generalrepeterat ett lustmord. Polisen borde nog dokumenterat lite bättre, ifall det visar sig att det händer med en riktig kvinna vid ett senare tillfälle.
Citera
2022-07-23, 10:59
  #23
Medlem
Det kan även vara så att någon har tejpat på ett speciellt / specifikt sätt för att man svårare ska kunna särskilja på om det är en människa eller inte.

Där målet är att någon ska finna dockan och tro att det är en riktig kvinna som antagligen blivit mördad, som sedermera kontaktar polis. Individen som slängde dockan får uppleva den uppståndelse som denne har skapat (orsakat).
Citera
2022-07-23, 11:06
  #24
Medlem
Haha jag hade en snarlik upplevelse i ett större skogsområde i trakterna häromkring. 50 meter ut i terrängen från en liten göl, halvt försvunnen under en rotvälta, påträffade mina barn en silikonrumpa med tillhörande håligheter. De kom springande och berättat att de hade hittat en rumpa i skogen.

Jaja tänkte jag, en kotte med lustig form eller liknande utan att ta särskilt stor notis om det. Men de fortsatte tjata så jag följde med tillslut och jag trodde först att det var en styckad kropp, innan jag hade petat lite försiktigt med en pinne och förstod att den var av silikon.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback