2022-07-22, 15:37
Medlem
Goosebumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
Jag tror dom får ut lite mer av människor som inte håller på o blottar den där.

Så då kallas det blottning? Men inte om en tjej gör det?
Citera
2022-07-22, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goosebump
Så då kallas det blottning? Men inte om en tjej gör det?

Så du skrev den här tråden då du inte förstått än hur det där funkar. Och nu sitter du här och vill ha raggningstips?
Citera
2022-07-22, 15:39
Medlem
ayeflatowls avatar
Jag går emot strömmen, jag visar både tuttar och kuken på stranden.
Citera
2022-07-22, 15:41
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Jag kanske tycker om att låta kuken hänga fritt? Utan någon direkt baktanke med det?

Aldrig funderat på att bevista en Nudiststrand? Då får du ditt lystmäte mättat kan jag tro.

Regler finns för olika stränder av ett skäl: Att de som inte vill se folk nakna eller mer blottade än i badkläder ska få ha sina stränder och nudister får ha sina stränder = Alla blir nöjda.
Citera
2022-07-22, 15:41
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Tillgång och efterfrågan.

Vill man se kuk finns det många som vill visa. Tvärtom med bröst. Inte många vill visa men många vill titta.

Det har så klart effekt på varuvärdet så att säga.
Citera
2022-07-22, 15:42
Medlem
Goosebumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Aldrig funderat på att bevista en Nudiststrand? Då får du ditt lystmäte mättat kan jag tro.

Regler finns för olika stränder av ett skäl: Att de som inte vill se folk nakna eller mer blottade än i badkläder ska få ha sina stränder och nudister får ha sina stränder = Alla blir nöjda.

Jo men på en sån strand där ingen borde va naken är det ju fortfarande mannen som är svinet om han nu tittar på en tjej som visar tuttarna.
Citera
2022-07-22, 15:49
Medlem
dwgs avatar
Citat:
När en tjej solar topless på stranden och en man tittar, då är det mannen som är ett äckligt svin som objektifierar kvinnor.

När mannen visar kuken på stranden och en tjej tittar, då är det fortfarande mannen som är det äckliga svinet. Hur kommer det sig?

Varför är det ok för en tjej att vissa tuttarna? Men inte ok för en man att visa kuken?

Männen visar väl sina bröst på stranden.

Sen är kuken ett könsorgan
Citera
2022-07-22, 15:51
Medlem
Snabbalirarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
Kvinnlig sexualitet är frigörande och änglalik medan männen är skamlig och äcklig. Se åsikter om sexleksaker och masturbation.

Där har du en poäng faktiskt. Feminismen har gått överstyr så att allt kvinnor gör sexuellt är bara vackert,frigörande och modigt o mannen är pervers
Citera
2022-07-22, 15:56
Medlem
Dimpens avatar
Men varför får kvinnor titta på män som visar tuttar men män får inte titta på kvinnor som visar tuttar? Kvinnan, liksom mannen, VÄLJER ju dessutom att visa tuttar i detta fall så jag ser inte problemet. Ofta är det andra som dömer än de som visar sina nipplar.
Citera
2022-07-22, 15:58
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Männen visar väl sina bröst på stranden.

Sen är kuken ett könsorgan
Men män blir erotiskt uppeggade av bröst då det är kopplat till fortplantningen. Det är därför män tittar på bröst och ända på kvinnor, för att bedöma hur lämpliga de är att avla barn med.
Citera
2022-07-22, 16:03
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Jo men på en sån strand där ingen borde va naken är det ju fortfarande mannen som är svinet om han nu tittar på en tjej som visar tuttarna.

Möjligt att det uppfattas på det viset - men om du nu prompt måste stirra på någons tuttar så föreslår jg att du tar dig till en nudiststrand ...
Citera
2022-07-22, 16:08
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Möjligt att det uppfattas på det viset - men om du nu prompt måste stirra på någons tuttar så föreslår jg att du tar dig till en nudiststrand ...
Men den som väljer att visa dem på en icke nudiststrand har ju gjort det av någon anledning, då hon inte behöver göra det. Förmodligen för att hon vet vilken effekt det har på män. Att då klaga över att män stirrar på dem blir då ganska konstigt. Ungefär som en manlig blottare som klagar på att kvinnor stirrar på deras kuk, om de gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in