Citat:
Ursprungligen postat av
tengil89
Nice brud 😃 tack för ditt svar! Fan vad jag älskar denna tråden, de bevisar att mä gillar olika och inte samma 😃
Jo gällande piercings och tatueringar och sånt, själv har jag ingenting men jag har inget emot det. Så länge det inte går till överdrift. Det finns ingen enskild piercing som stör mig men om man har alla tänkbara typer på huvudet plus mängder av intimpiercings så är det för mycket för mig. Men man kan ha en del, bara det inte dominerar utseendet liksom.
Tatueringar är helt okej, men ju större de är desto viktigare är det att de är snygga. Sleeves t ex kan ju vara väldigt snyggt, men om de inte är välgjorda så är det en nackdel. Småprylar däremot, där är det inte så noga, det kan finnas charmiga anledningar till att man har de fastän de är "fula" och då duger det för mig.
Känsligare om man har de i ansiktet, på halsen eller på händerna (mindre avgörande än de två förstnämnda förstås).
Mer extrema kroppsmodifieringar dock, sånt som scarification eller där man implanterar olika prylar för att skapa exempelvis horn, sånt är inget för mig alls.
Nuförtiden finns det ju tyvärr relativt gott om de som har ganska stora självorsakade ärr, främst på armarna men även på andra platser, det är inte snyggt och även om jag inte har något stort problem med det så föredrar jag om man till exempel täcker över de så gott man kan med tatueringar.