2022-07-22, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Här är det enda vettiga svaret i tråden.

TS, du ska vara normalviktig. Det vill säga inte tjock för att alla andra är tjocka och kalla det för normal. Skaffa dig självinsikt (du saknar självinsikt) och träna lagom, ät sunt och skaffa bra attityd.
Ge råd till kärringar är som att som fattig ge råd hur en miljonär blir rikare.

Exakt så.
Man vet när man hittat rätt först när man pratat med dem ett bra tag. För det syns inte.
2022-07-22, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tengil89
Hej! Jag vet inte om jag valt rätt rätt kategori, annars får admin flytta 😅 Min fråga som kvinna.. med tanke på sociala medier tanka i oss fittbärare hur vi ska se ut.. (Ja ni män blir ganska inplanerade hur ni ska se ut) men nu vill jag ha ärliga svar! Hur tycker ni en kvinna ska se ut? Typ hellre mullig än smal? Opererad eller inte? Vad tycker ni? Anledningen jag ställer frågan är för jag vill veta hur ni män tänker, inget hat!! Bara vara fria att berätta!!

Jag tycker det är trevligt om man på ganska långt håll ser vem i förhållandet som är just kvinnan och vem som är mannen.

Har en vuxen kvinna fortfarande bara strumpor med seriefigurer på efter tre dejter drar jag öronen åt mig.
2022-07-22, 07:19
Medlem
Fillesnors avatar
Citat:
Hej! Jag vet inte om jag valt rätt rätt kategori, annars får admin flytta 😅 Min fråga som kvinna.. med tanke på sociala medier tanka i oss fittbärare hur vi ska se ut.. (Ja ni män blir ganska inplanerade hur ni ska se ut) men nu vill jag ha ärliga svar! Hur tycker ni en kvinna ska se ut? Typ hellre mullig än smal? Opererad eller inte? Vad tycker ni? Anledningen jag ställer frågan är för jag vill veta hur ni män tänker, inget hat!! Bara vara fria att berätta!!

Slank, feminin, välklädd, naturlig och minimum med smink.

Som en kvinna på typ 40 talet.
2022-07-22, 07:21
Medlem
Facades avatar
Smal.
Icke opererad.
Inget smink (otroligt avtändande med massa spackel).

Tyvärr är smal en viktig punkt för mig. Aldrig sett tjockisar som något fint (trots jag är tjockis själv!) men trodde inte det skulle vara något konstigt när min fru blev gravid men icket. Inte ens det gick för mig.
Smal = normal, slank kroppsform. Inte anorexia.
2022-07-22, 07:25
Bannlyst
Normal, inte tjock, inte smal, inte underviktig och inte överviktig och mullig. Helt normal helt enkelt med fötterna på jorden och absolut inte vältränad men normal som sagt.

Varför? Bara jag tänker på kvinnor som tränar så mår jag typ illa, deras klittta är ju fan som en penis. De är nog de äckligaste jag vet när kvinnor har det.

Uhhhhhhhhh. Tjockisar är inget för mig heller.

Så, normal helt enkelt.
2022-07-22, 09:39
Bannlyst
Citat:
Typ hellre mullig än smal? Opererad eller inte? Vad tycker ni?
Föredrar mullig över smal, det blir något pojkaktigt och formlöst med för smala personer... angående operationer så vet man ju inte varför en person opererat sig det kan ju vara en olycka, mediciner eller genetik. Är annars inget fan av skönhetsingrepp, speciellt inte läpp-fillers.

Överlag så är en dålig kropp lättare att fixa än en dålig hjärna.
2022-07-22, 10:42
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Nice brud 😃 tack för ditt svar! Fan vad jag älskar denna tråden, de bevisar att mä gillar olika och inte samma 😃

Jo gällande piercings och tatueringar och sånt, själv har jag ingenting men jag har inget emot det. Så länge det inte går till överdrift. Det finns ingen enskild piercing som stör mig men om man har alla tänkbara typer på huvudet plus mängder av intimpiercings så är det för mycket för mig. Men man kan ha en del, bara det inte dominerar utseendet liksom.

Tatueringar är helt okej, men ju större de är desto viktigare är det att de är snygga. Sleeves t ex kan ju vara väldigt snyggt, men om de inte är välgjorda så är det en nackdel. Småprylar däremot, där är det inte så noga, det kan finnas charmiga anledningar till att man har de fastän de är "fula" och då duger det för mig.

Känsligare om man har de i ansiktet, på halsen eller på händerna (mindre avgörande än de två förstnämnda förstås).

Mer extrema kroppsmodifieringar dock, sånt som scarification eller där man implanterar olika prylar för att skapa exempelvis horn, sånt är inget för mig alls.

Nuförtiden finns det ju tyvärr relativt gott om de som har ganska stora självorsakade ärr, främst på armarna men även på andra platser, det är inte snyggt och även om jag inte har något stort problem med det så föredrar jag om man till exempel täcker över de så gott man kan med tatueringar.
2022-07-22, 11:07
Medlem
Messerschmitts avatar
Jag tycker att normalsmala kvinnor är betydligt mer attraktiva än överviktiga.
”Söthet” kommer före skönhet.
Tatueringar är bara negativt, alltid.
Blond, rödhårig eller svarthårig har ingen betydelse.
Smink förhöjer ofta skönheten.
Senast redigerad av Messerschmitt 2022-07-22 kl. 11:11.
HusvagnSvenssons avatar

Moderatormeddelande

Postat av HusvagnSvensson 2022-07-22, 12:29
Moderator
Ej Jämställdhet och diskriminering. Om trådskaparen vill ha ämnet flyttat till ett mer lämpligt delforum som Relationer och samlevnad får han eller hon höra med det delforumet om det är ok med en flytt eller om ämnet redan tas upp i någon befintlig tråd

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in