Citat:
Ursprungligen postat av
Opaque
Du menar samma sida som videon ? Där är det dolda plastclips på ovansidan av locket (Ur perspektivet maskinen står upprätt) Där böjer du försiktigt plastlocket nedåt tills ett clips släpper och går hela vägen till alla clips snäpper ur sitt läge horisontellt. Det bär vara en 3-4 stycken clips. Ta det lugn. Det behövs inte mycket kraft
Hej, tack för svar. Jag har ingen skarv på framsidan längst ner som han på videon har. Jag misstänker då att jag måste byta pumpen underifrån?
På videon är undersidan på maskinen helt öppen men för mig täcks undersidan av ett plastlock/kåpa som jag inte vet hur eller om man ens kan ta bort.
Jag öppnade även baksidan av maskinen och plastlocket ser ut att vara väldigt stort och ser inte ut att kunna komma bort lätt. Ser även ut att vara en del sladdar och annat i vägen, så vågar inte slita.
Kommer inte heller åt pumpen via luckan på baksidan så undrar vilken väg jag ska gå för att byta pumpen. Ser dock ut att finns lite klipps på kåpan/luckan men även om jag lossar dom är luckan större än själva hålet undertill och luckan "ligger" på insidan av maskinen.