2022-09-13, 17:06
Medlem
.-.-.s avatar
Den hr Pite-Bosse som berttar om alla sina miljoner, han gick ut i media 2009 och sa sig redan d ha hvat in ver 50 mille.
Idag bor han i en hyresrtt i Pite, ger inte en en bil. Och har ingen egen firma heller.
Borde inte en som har s gott om stlars unna sig tminstone.
Citera
2022-09-13, 17:17
Medlem
Sg dom tv frsta igr, verkar lovande!
Citera
2022-09-13, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Upplevde ocks det, speciellt i brjan! annars knns det vldigt lovande! guld!

Samma hr s jag brjade lyssna via hrlurar
Citera
2022-09-13, 17:58
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumpTower
Ska se hela, gillade verkligen vintage miljn.
Nog var det lttare och bttre frr att fuska.
Jag gillade ocks miljn d jag sjlv gjorde en liknande resa i brja p 80-talet som ung. Nu hll jag bara till p Valla men det var en hel del rykten som gick p den tiden.

Som helhet underhllande men en del scener knns lite fr overkliga och lite utfyllnad. Kvinnan som blev utmtt och sen fick sitta i en kllare p svenska spel t.ex.

Jag har ocks svrt att se hur man gr all in p en trippel nr man har tv matcher klara. Ett proffs p spel skulle naturligtvis ha spridit riskerna p den tredje matchen och inte "s klart Liverpool vinner hemma" och dessutom till riktigt lgt odds.
Citera
2022-09-13, 19:37
Medlem
Yaroshenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leroy43
Helt okay men jag tyckte ljudet var konstigt. Svrt att hra dialogen.
Ngon annan som reagerat?
Hade inga problem hra dialogen. Annars brukar jag ha textat p svenska serier.

Helt okej serie och hrliga miljer man knner igen.
Citera
2022-09-13, 19:54
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Den hr Pite-Bosse som berttar om alla sina miljoner, han gick ut i media 2009 och sa sig redan d ha hvat in ver 50 mille.
Idag bor han i en hyresrtt i Pite, ger inte en en bil. Och har ingen egen firma heller.
Borde inte en som har s gott om stlars unna sig tminstone.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/no...onsin-tidigare
Citera
2022-09-13, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag gillade ocks miljn d jag sjlv gjorde en liknande resa i brja p 80-talet som ung. Nu hll jag bara till p Valla men det var en hel del rykten som gick p den tiden.

Som helhet underhllande men en del scener knns lite fr overkliga och lite utfyllnad. Kvinnan som blev utmtt och sen fick sitta i en kllare p svenska spel t.ex.

Jag har ocks svrt att se hur man gr all in p en trippel nr man har tv matcher klara. Ett proffs p spel skulle naturligtvis ha spridit riskerna p den tredje matchen och inte "s klart Liverpool vinner hemma" och dessutom till riktigt lgt odds.

Liverpool-Watford 1.19 var det va?
Var man tvungen att spela en trippel frr? Kndes som en riktig utfyllnadsmatch..
Citera
2022-09-13, 21:09
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leuko
Liverpool-Watford 1.19 var det va?
Var man tvungen att spela en trippel frr? Kndes som en riktig utfyllnadsmatch..
Ja det var tripplar som var minimum d p Svenska spel. Det var vl frst nr spelmarknaden slpptes fri som det tillts singel och dubbelspel.
Citera
2022-09-14, 12:54
stngde av efter 10 minuter, verkade skitdligt och ointressant.
Citera
2022-09-15, 11:33
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag har tillgng till frhandsscreener av alla svenska serier. Ibland fr man bara ett avsnitt, ibland hlften och ngra gnger hela serien. Den hr gngen fick jag tre avsnitt.

Trevligt! Men antar att man som vanlig ddlig inte kan f tillgng till det d?
Citera
2022-09-15, 11:38
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intercler
Trevligt! Men antar att man som vanlig ddlig inte kan f tillgng till det d?

Det kan vara lite strigt ocks. Nu mste jag vnta ngra veckor innan jag kan se vidare.

Jag har ftt alla avsnitt frutom det sista av nya ssongen av Tunna bl linjen. Kollar jag p det fr jag vnta till november p slutet.
Citera
2022-09-16, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny

.

Jo det r klart att allt inte stmmer med hur det verkligen var. Killen i rullstol ska frestlla Hans "Nobbe" Norberg men han var tetraplegiker och inte paraplegiker som i TV-serien.

Intressant och underhllande serie. Jag ska flja den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in