• 1
  • 2
2022-07-20, 15:15
Medlem
Någon som vet något om tränaren? Tidigare varit inblandad i liknande situationer?
Citera
2022-08-06, 22:19
Medlem
Har det kommit fram någon info kring detta nu när det gått en tid?
Citera
2022-09-14, 16:22
Medlem
Nu har jag hört ryktesvägen att tränaren har skickat sms till en av spelarna (som har asiatisk påbrå) och frågat om hon utför sex mot betalning. Rykte som sagt. Någon annan som hört alternativt vet något om detta?
Citera
2022-09-15, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HairyCojones
Nu har jag hört ryktesvägen att tränaren har skickat sms till en av spelarna (som har asiatisk påbrå) och frågat om hon utför sex mot betalning. Rykte som sagt. Någon annan som hört alternativt vet något om detta?

Låter för bra för att vara sant.

Man upphör aldrig att förvånas över människors dumdristighet.

Kunde han inte varit lite smidigare?

Lite mindre diskret om han nu tvunget ville ha lammkött?

Lär sig inte grabbarna (för jag antar killen var runt eller under 30) att ragga längre?
Citera
2022-11-01, 16:05
Medlem
Enligt uppgift blev tränaren som hade en tillsvidare anställning, utköpt och föreningen gick med på att inte avslöja vad som hänt. Rykten säger att tränaren genom sms sextrakasserat spelare ink underåriga tjejer. Han ska tidigare ha fått varning från föreningen för att han på ett olämpligt sätt haft kontakt med spelarna.

Någon som vet om tränaren fått något nytt tränaruppdrag? Någon som vet vad som hände med polisanmälan som föreningen gjorde?
Citera
2022-11-02, 15:27
Fortfarande inget namn. Väldigt olikt flashbackare som annars spekulerar eller vet
Citera
2022-11-02, 16:11
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Fortfarande inget namn. Väldigt olikt flashbackare som annars spekulerar eller vet

Därför att namnet aldrig varit någon hemlighet? Namnet står i SverigesRadio-artikeln som länkas i första inlägget. Du hade inte många hästar hemma
Citera
2022-11-21, 20:50
Medlem
Har för mig att han hoppade in som fotbollstränare på min skola i Sigtuna, hemserier och sånt med internatet. Kanske känner jag bara igen namnet pga en tjej mitt yngre syskon umgåtts med som är/var riktigt duktig på (en annan) sport, möjligen släkting. Men tror det var han, eftersom han hade lite dåligt rykte redan då. Verkar ändå gjort lite karriär sen dess.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in