Citat:
Stämmer. Egentligen är det inte straffet som är problemet för mig. Problemet är att utbudet är så satans dålig. Utländska tjejerna kör alla löpande band princip och ser ut som plattbröstade spinkiga zigenare hela bunten.För att svara på frågan - ja jag kommer att sluta i och med detta. Straffskärpningen i sig gör att jag inte tycker att det är värt risken längre men i och med detta med kontantkorten blir det också för jobbigt och riskabelt att ta kontakt.
Mycket kommunikation verkar ske via KIK men vem vågar ladda ner det om man inte är singel? Likadant med Tinder. Jag är otroligt nyfiken på hur det funkar men skulle aldrig ladda ner det. Skulle bli alltför misstänksamt om ens bättre hälft helt plötsligt inte får titta i ens telefon.
Utöver ovanstående har jag själv blivit så pass gammal att sexlusten bara är en spillra av vad den var för 10-15 år sedan. På den tiden hade jag nog inte kunnat sluta även om jag hade velat men nu är det inga större problem, särskilt med tanke på hur dålig marknaden är i Stockholm idag. Om man bortser från utländska förmågor som alltid varit för hög risk för mig så finns det ju nästan bara gamla tanter och knarkare kvar.
Mycket kommunikation verkar ske via KIK men vem vågar ladda ner det om man inte är singel? Likadant med Tinder. Jag är otroligt nyfiken på hur det funkar men skulle aldrig ladda ner det. Skulle bli alltför misstänksamt om ens bättre hälft helt plötsligt inte får titta i ens telefon.
Utöver ovanstående har jag själv blivit så pass gammal att sexlusten bara är en spillra av vad den var för 10-15 år sedan. På den tiden hade jag nog inte kunnat sluta även om jag hade velat men nu är det inga större problem, särskilt med tanke på hur dålig marknaden är i Stockholm idag. Om man bortser från utländska förmågor som alltid varit för hög risk för mig så finns det ju nästan bara gamla tanter och knarkare kvar.
Hade utan tvekan kunnat köra på svenska tjejer, knappt någon risk att åka fast där. Problemet är att de svenska tjejerna som säljer är fula som fan. Bara feta överprisade kärringar i stort sett... de snygga unga svenskorna säljer bara bilder.