2022-07-20, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSam
För att svara på frågan - ja jag kommer att sluta i och med detta. Straffskärpningen i sig gör att jag inte tycker att det är värt risken längre men i och med detta med kontantkorten blir det också för jobbigt och riskabelt att ta kontakt.

Mycket kommunikation verkar ske via KIK men vem vågar ladda ner det om man inte är singel? Likadant med Tinder. Jag är otroligt nyfiken på hur det funkar men skulle aldrig ladda ner det. Skulle bli alltför misstänksamt om ens bättre hälft helt plötsligt inte får titta i ens telefon.

Utöver ovanstående har jag själv blivit så pass gammal att sexlusten bara är en spillra av vad den var för 10-15 år sedan. På den tiden hade jag nog inte kunnat sluta även om jag hade velat men nu är det inga större problem, särskilt med tanke på hur dålig marknaden är i Stockholm idag. Om man bortser från utländska förmågor som alltid varit för hög risk för mig så finns det ju nästan bara gamla tanter och knarkare kvar.
Stämmer. Egentligen är det inte straffet som är problemet för mig. Problemet är att utbudet är så satans dålig. Utländska tjejerna kör alla löpande band princip och ser ut som plattbröstade spinkiga zigenare hela bunten.

Hade utan tvekan kunnat köra på svenska tjejer, knappt någon risk att åka fast där. Problemet är att de svenska tjejerna som säljer är fula som fan. Bara feta överprisade kärringar i stort sett... de snygga unga svenskorna säljer bara bilder.
Citera
2022-07-20, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Går utmärkt att använda VPN på en mobil, och därefter köra IP-telefoni. Förhindrar spårning rätt bra.
Det finns flera sätt att kringå "problemet "
För min egen del så är det inget problem att använda min egen lur och nr för i slutändan är det ju horan som ska hålla tyst när polisen dyker upp och säger hon att du köpt sex så är du körd trots att du inte ens äger en mobil.
Men det verkar som dom flesta som åker fast erkänner på plats och tar sina böter.
Men att boka en hora är ju hur struligt som helst nuförtiden och fler åker över sundet och behöver inte oroa sig överhuvudtaget.
Citera
2022-07-20, 00:55
Medlem
Citat:
Alla är inte katoliker!
Men dom som är biktar sig på söndagen och synderna är förlåtna och tar nya friska tag på måndagen 😁
Citera
2022-07-20, 01:03
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskovic
Men dom som är biktar sig på söndagen och synderna är förlåtna och tar nya friska tag på måndagen 😁

-Det är exakt så maffian funkar!
(I Småland gäller dock pingstkyrkan i brist på bättre alternativ!)
Direktlänk till syndernas förståelse.

Men skämt åsido, skulle jag kunna tänka mig helt allvarligt att "tidsbegränsat äktenskap" undertecknat av en präst skulle få "bort" polisen i från hotellrummet...
Citera
2022-07-20, 01:11
Medlem
lillrobban77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae
Whatsapp är väl krypterad men anses inte som helt safe. Det bästa krypterade apparna jusr nu är väl wickr, signal och telegram.

För att regga sig på whatsapp behöver man ha ett telefonnummer, men har man redan reggat en användare där idag så antar jag att man kan rulla på med det kontot även framöver.

Skulle inte rekommendera Wickr, sedan de blev uppköpta utav Amazon. Skulle inte rekommendera Signal, då det krävs ett telefonnummer för att registrera sig.
Skulle inte rekommendera Telegram, då det krävs ett telefonnummer för att registrera sig. Samt Telegram är inte fullt krypterad utan en secret chatt, som inte alla känner till.

Däremot skulle jag rekommendera Session, det krävs varken telefonnummer eller mailadress för att registrera sig. Samt man behöver inte använda något användarnamn, eller telefonnummer för att dela sitt konto till någon annan.
Citera
2022-07-20, 01:22
Medlem
Citat:
-Det är exakt så maffian funkar!
(I Småland gäller dock pingstkyrkan i brist på bättre alternativ!)
Direktlänk till syndernas förståelse.

Men skämt åsido, skulle jag kunna tänka mig helt allvarligt att "tidsbegränsat äktenskap" undertecknat av en präst skulle få "bort" polisen i från hotellrummet...
😄 be en polare ansöka om vigselrätt vilket vem som helst kan göra sen är det bara att köra på 👍
Citera
2022-07-20, 01:24
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillrobban77
Skulle inte rekommendera Wickr, sedan de blev uppköpta utav Amazon. Skulle inte rekommendera Signal, då det krävs ett telefonnummer för att registrera sig.
Skulle inte rekommendera Telegram, då det krävs ett telefonnummer för att registrera sig. Samt Telegram är inte fullt krypterad utan en secret chatt, som inte alla känner till.

Däremot skulle jag rekommendera Session, det krävs varken telefonnummer eller mailadress för att registrera sig. Samt man behöver inte använda något användarnamn, eller telefonnummer för att dela sitt konto till någon annan.

Är inte "Telegram" baserat i "Sovjetunionen", dvs. gamla Warszawa-pakten/MOCKBA?
Är helt övertygad om att jag läste detta i någon gammal datortidning för massa år sedan, att Telegram är ryskt. -Riktig "honey-trap" för Putin alltså!
Citera
2022-07-20, 01:30
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
😄 be en polare ansöka om vigselrätt vilket vem som helst kan göra sen är det bara att köra på 👍

Dock kan hindersprövningen kanske uppstå som hinder.
I Las Vegas kan man tydligen gifta sig utan hindersprövning..
Möjligen finns det online-tjänster..
(Googlar medan jag skriver nu).

Haha! Tog trettio sekunder, knappt!

Här är lösningen mina vänner!
(Vigselbeviset kan man skriva ut direkt!)

Ibland hittar jag faktiskt bara på medan jag skriver, det ska erkännas. Men världen är så bra galen att det man "hittar på" faktiskt går att "googla fram"!
Citera
2022-07-20, 01:40
Medlem
Citat:
Dock kan hindersprövningen kanske uppstå som hinder.
I Las Vegas kan man tydligen gifta sig utan hindersprövning..
Möjligen finns det online-tjänster..
(Googlar medan jag skriver nu).

Haha! Tog trettio sekunder, knappt!

Här är lösningen mina vänner!
(Vigselbeviset kan man skriva ut direkt!)

Ibland hittar jag faktiskt bara på medan jag skriver, det ska erkännas. Men världen är så bra galen att det man "hittar på" faktiskt går att "googla fram"!
Tror inte att hindersprövning är ett problem om hon är över 18 år och ogift för man tillåter barnäktenskap som är gjorda utomlands trots förbud i Sverige.
Att viga folk krävs det ingen präst till, man ansöker hos kommun el Länstyrelsen om att bli vigsel förättare, vilka ytterligare krav dom har vet jag inte men säkert inget avancerat.
Citera
2022-07-20, 01:45
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Tror inte att hindersprövning är ett problem om hon är över 18 år och ogift för man tillåter barnäktenskap som är gjorda utomlands trots förbud i Sverige.
Att viga folk krävs det ingen präst till, man ansöker hos kommun el Länstyrelsen om att bli vigsel förättare, vilka ytterligare krav dom har vet jag inte men säkert inget avancerat.

Har starkt för mig att det skall uppvisas ett bevis för genomgången och godkänd hindersprövning före man får anlita en vigselförättare. Möjligen kan man kringgå sådant genom diverse skumma VPN och online-tjänster?

Här är en annan vigselförättare online:
https://marryfromhome.com/

När polisen alltså knackar på hotellrumsdörren, kanske man hinner gifta sig med ho, ähum bruden, så länge man har bra bredband?
Citera
2022-07-20, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillrobban77

Men vart ska man dela sin Session profil för den kan ju inte uppges i "annonsen" om du fattar vad jag menar?
Citera
2022-07-20, 01:57
Medlem
Citat:
Har starkt för mig att det skall uppvisas ett bevis för genomgången och godkänd hindersprövning före man får anlita en vigselförättare. Möjligen kan man kringgå sådant genom diverse skumma VPN och online-tjänster?

Här är en annan vigselförättare online:
https://marryfromhome.com/

När polisen alltså knackar på hotellrumsdörren, kanske man hinner gifta sig med ho, ähum bruden, så länge man har bra bredband?
Är man inte släkt,minderårig el gift sen tidigare så finns inget hinder,vigselförättaren intygar att han kollat det men hur fort man kan skilja sig är ju en annan femma och är horan skuldsatt så bör man även skriva ett äktenskapsförord 😅
Skönt att man har 20 km till Köpenhamn 🤗
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in