Citat:
Ursprungligen postat av Bloodstone
Införskaffa The Eagle has landed (I) och håll käft.
Öhh har den redan
Jämför den med ngn av de andra Engelska banden ifrån samma era., och fatta hur mycket bättre maiden o judas är...
"strong arm of the law" skulle möjligen platsa bland Iron Maiden 100 bästa låtar...
som sagt har gillat saxon när jag växte upp, känns bara tragiskt att inse hur fel man var.
Ingen slump att Maiden lirar för fulla arenor och saxon på värdshus och snart på en finlandsfärja nära dig..
Håll käft?? Tuff kille..