Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2006-08-13, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pipeline
om man som förälder tillåter sin son/dotter under 18 år att röka tror jag att man antagligen är

1. Gravt alkoholiserad
2. Sinnesrubbad
3. Skev verklighetsuppfattning (kan gå hand i hand med de 2 första alternativen)
fel, mina föräldrar tyckte inte om att ja rökte, o ja bara sade:
-Va ska ni göra åt det då?

Efter ovanstående fråga följdes en tyst minut.
Citera
2010-01-24, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusar´n
fel, mina föräldrar tyckte inte om att ja rökte, o ja bara sade:
-Va ska ni göra åt det då?

Efter ovanstående fråga följdes en tyst minut.

haha det låter nästan lika rebelliskt som jag? stod på skolan och rökte en gång, sen kommer min mamma gående och får syn på mig... ingen säger nåt förns vi båda rökt klart...
Citera
2010-01-24, 16:04
Medlem
Rakiis avatar
Min kompis yngre bror och jag rökte ganska ordentligt under början av tonåren och det hör ju såväl till den tiden av uppväxten. Efter att ha träffats utomhus så drar man ett par cigaretter under kvällarna som man sågs, sen då man kom hem var det bara att gå hem, ställa sig i duschen och borsta tänderna. Som om man trodde att det hjälpte... Blev dock aldrig påkommen utan sade som det var då jag ansåg att tiden var inne (då jag fyllde 18).
Citera
2010-01-24, 16:13
Medlem
juventuskahps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Min kompis yngre bror och jag rökte ganska ordentligt under början av tonåren och det hör ju såväl till den tiden av uppväxten. Efter att ha träffats utomhus så drar man ett par cigaretter under kvällarna som man sågs, sen då man kom hem var det bara att gå hem, ställa sig i duschen och borsta tänderna. Som om man trodde att det hjälpte... Blev dock aldrig påkommen utan sade som det var då jag ansåg att tiden var inne (då jag fyllde 18).
hahahha låter som gammla goda tider....jag kunde hålla mig ifrån att bli påkommen under 2 år och då röte jag MYCKET och tog inte bort lukten osv.

offtopic, ska inhandla mig 2 paket cigaretter nu, en marlboro röd och en random....funderar på prince blå eller camel blå
Citera
2010-01-25, 12:12
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juventuskahp
offtopic, ska inhandla mig 2 paket cigaretter nu, en marlboro röd och en random....funderar på prince blå eller camel blå

Köp ett par Davidoff i lila paket, mycket goda!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in