2022-07-16, 11:11
Bannlyst
Det är ingen förutom en pedofil som 'uppskattar' att se barn springandes i staden påverkade av den hundurin de har i ansiktshöjd.

Däremot tror varenda barnfamilj som består av sinnesslöa att deras barn ska ropa, skrika på eller också springa till främmande personer som går i staden som om att alla är barnknullare d.v.s. pedofiler som deras föräldrar som 'uppskattar' barn som beter sig som uppkåtade hundar.

Det är så äckligt att se barn bete sig så äckligt som möjligt. Detta är dock vad den 'vuxne svensken' aldrig protesterar mot med följd av att deras barn kommer bli offer för barnknullares barn som 'inte förstår bättre' att inte förgripa sig på andra.

Kan inte vuxna i Sverige förstå att människor har en evig förpliktelse att vara genomtänkta och därav bli ansvarsfulla vuxna människor som inte ska uppmuntra till att staden blir en samlingsplats för barnknullare, deras hundar och deras barn som bemöter alla som om att de också är barnknullare?

Barn ska aldrig vara i staden men ett utegångsförbud är en början på mer genomtänkta städer och hundar ska bara dränkas.
Senast redigerad av skogstid 2022-07-16 kl. 11:15.
Citera
2022-07-16, 11:15
Avstängd
Halloween2s avatar
TS låter som en pedofil.
Citera
2022-07-16, 11:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
TS låter som en pedofil.
jag är ingen barnknullare, d.v.s jag har inte våldtagits som barn och jag har inte våldtagit barn samt att jag inte heller är inavlad så jag är inte pedofil och kommer aldrig 'vilja' bli pedofil heller eftersom man hamnar i helvetet och blir något alla vill att ska döda sig själv.
Citera
2022-07-16, 11:55
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Håller med, men hur definierar vi barn?
För jag tycker att 16-åringar ska få vara ute.
Dock inte 5-åringar. Var drar vi gränsen?
Citera
2022-07-16, 12:07
Medlem
Tranquility Bass avatar
Själv tycker jag det ska införas ständigt utegångsförbud på människor som vill skada och döda djur. Dessa personer lider uppenbart av någon psykisk störning och det är bara en tidsfråga innan en sådan person ger sig på människor. Med dessa personer borta för "staden" så blir det säkrare och tryggare för alla andra människor.
Citera
2022-07-16, 12:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Håller med, men hur definierar vi barn?
För jag tycker att 16-åringar ska få vara ute.
Dock inte 5-åringar. Var drar vi gränsen?
Det finns inga vuxna städer i Sverige, allt är ett stort jävla dagis där pedofiler och deras hundar och barn springer runt och 'roar sig' när barn könsstympas och våldtas världen över inkluderat Sverige.

Vuxna svenskar som 'låtsas som inget' eller 'inte bryr sig' bör uppmanas till självmord istället för att skaffa hund eller familj de aldrig kan uppfostra klokt.

Staden ska vara strikt för vuxna!

Tänk dig en stad med enbart folk 25+ som bedriver verksamheter i staden.
Inga idioter som blockerar vägen med hundar, barnvagnar eller lösspringande skrikande hund-barn. En stad med ett flyt där alla är vuxna och förstår att aldrig uppmuntra till något ogenomtänkt som hundar eller apors hundbarn i staden.

Nu är alla i ett dagis som 'politiker' i regeringen eller i EU ska 'styra över' som innebär att man förväntas 'samsas' med sina barn och de som våldtagit barn eftersom samma 'politiker' styrs av judarna i media och är 'intoleranta' mot 'lgbtq+' ifall de som våldtar barn ska dödas.

Sluta samsas med inavlade apor eller dö som en inavlad apa.
Senast redigerad av skogstid 2022-07-16 kl. 12:18.
Citera
2022-07-16, 12:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tranquility Bas
Själv tycker jag det ska införas ständigt utegångsförbud på människor som vill skada och döda djur. Dessa personer lider uppenbart av någon psykisk störning och det är bara en tidsfråga innan en sådan person ger sig på människor. Med dessa personer borta för "staden" så blir det säkrare och tryggare för alla andra människor.
de som vill se barn i staden påverkade av den hundurin de har i ansiktshöjd är en pedofil och måste döda sig istället för att skaffa hund eller barn som också blir pedofiler att döda.
Citera
2022-07-16, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogstid
Det är ingen förutom en pedofil som 'uppskattar' att se barn springandes i staden påverkade av den hundurin de har i ansiktshöjd.

Däremot tror varenda barnfamilj som består av sinnesslöa att deras barn ska ropa, skrika på eller också springa till främmande personer som går i staden som om att alla är barnknullare d.v.s. pedofiler som deras föräldrar som 'uppskattar' barn som beter sig som uppkåtade hundar.

Det är så äckligt att se barn bete sig så äckligt som möjligt. Detta är dock vad den 'vuxne svensken' aldrig protesterar mot med följd av att deras barn kommer bli offer för barnknullares barn som 'inte förstår bättre' att inte förgripa sig på andra.

Kan inte vuxna i Sverige förstå att människor har en evig förpliktelse att vara genomtänkta och därav bli ansvarsfulla vuxna människor som inte ska uppmuntra till att staden blir en samlingsplats för barnknullare, deras hundar och deras barn som bemöter alla som om att de också är barnknullare?

Barn ska aldrig vara i staden men ett utegångsförbud är en början på mer genomtänkta städer och hundar ska bara dränkas.
Rubriken var en bra start. Du skulle stannat där då det kunde varit ett riktigt bra ämne. Nu blev det ju bara ännu en tråd där TS (du) får skriva av sig sina fantasier.
Citera
2022-07-16, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Rubriken var en bra start. Du skulle stannat där då det kunde varit ett riktigt bra ämne. Nu blev det ju bara ännu en tråd där TS (du) får skriva av sig sina fantasier.
Det behövs ett diskussionsunderlag på flashback eftersom detta inte är twitter eller vad du är 'van' vid.
Citera
2022-07-16, 12:40
Medlem
Citat:
Det behövs ett diskussionsunderlag på flashback eftersom detta inte är twitter eller vad du är 'van' vid.
Ja och nu har jag sett ännu en rubrik från dig. För att undvika att få folk att lockas till att tro att det finns något bra i tråden ska du få ett tips på rubrik till din nästa tråd: Hur råda bot på mina sjuka fantasier?
Citera
2022-07-16, 12:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Ja och nu har jag sett ännu en rubrik från dig. För att undvika att få folk att lockas till att tro att det finns något bra i tråden ska du få ett tips på rubrik till din nästa tråd: Hur råda bot på mina sjuka fantasier?
sluta gå 'off topic'!
Citera
2022-07-16, 12:47
Medlem
Citat:
sluta gå 'off topic'!
Ok.
Jag ser hellre att barn skyddas från pedofiler än att ni ska skyddas från barn.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in