Kan inte säga att hon fyller ett tomrum men man undrar var hon är.
Hoppas i sin bostadsrätt, och kanske inte kan ta pendeln till Sthlm nu.
Lokförarstrejk nu, innan inga pengar till
Sthlm C.
Då kan hon väl bjussa på lite Härjning nu?
Kan inte säga att hon fyller ett tomrum men man undrar var hon är.
Hoppas i sin bostadsrätt, och kanske inte kan ta pendeln till Sthlm nu.
Lokförarstrejk nu, innan inga pengar till
Sthlm C.
Då kan hon väl bjussa på lite Härjning nu?
Det är det gamla vanliga allt är alla andras fel. Hon saknar sina barn men tänker inte göra ett j*vla skit för att förändra sin situation.
Ja det är första gången man tycker synd om en afghan. Stackars arma människa.
Den videon är enda gången jag sett unga tjejer ta en man i försvar mot en kvinna. Till och med indoktrinerade fjortonåringar såg att hon begick ett övergrepp.
Finns bildbevis eller är det något du själv hittat på?
Jag är inte typen som drar upp mobilen och filmar sånt. Men skulle inte förvåna mig om det dyker upp nåt på TikTok eller YT. Jag som de flesta andra skyndade bara förbi. Mellan 20-21.00 cirka. Hon skrek nåt med men hörde inte vad.
Jag är inte typen som drar upp mobilen och filmar sånt. Men skulle inte förvåna mig om det dyker upp nåt på TikTok eller YT. Jag som de flesta andra skyndade bara förbi. Mellan 20-21.00 cirka. Hon skrek nåt med men hörde inte vad.
Om det är sant är hon riktigt urspårad. Hoppas hon får psykiatrisk hjälp snart.
Någon som vet när rättegången angående vårdnaden skulle ske? Det lär väl vara snart hon får beskedet att hon blir av med vårdnaden helt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!