Citat:
Ursprungligen postat av
KaneBellingham93
Vad har hon för framtidsplaner? Hon kan väl inte förvänta sig att bo på hostel de nästkommande 30 åren? Hon verkar inte ha någon som förmåga att tänka främåt. En sån myopisk världssyn brukar vara reserverad för de riktigt ointelligenta eller kraftigt beroende (av tyngre droger). Hon har tidigare haft arbete, familj, villa. Hon är inte ointelligent.
En normal människa som hamnar i den här situationen hade fått ett getingbo av idéer som surrar runt och försöker hitta en "escape plan". Men hon har liksom inget driv, hon är slapp, som om hon inte bryr sig om någonting. Det är konstigt att se.
Bra summering av vad jag tror är anledningen till varför det är så fascinerande att följa denna kvinnas enormt tråkiga tillvaro , trots allt.
Jag skäms över att uppdatera mig kring henne , men samtidigt så kan jag inte låta bli.
För det är som du skriver - ingenting går ihop och det är märkligt . Väldigt väldigt märkligt.
Hon beter sig som om hon haft ett bekymmersfritt liv där ”pappa backar upp och betalar” vid varje motgång.
Hennes överlevnadsstrategier är inte imponerande och hennes mentala funktionshinder är påtagliga då vi kan följa hennes förvrängningar live och Gräddis bara fortsätter mata på. Ner i stupet.
Ännu en gång får vi se hur hon vänder en livssituation , som hon talat gott om förut när det passade henne ,- alltså när män VILLE ”ha” henne och kvinnor lät henne va en surfitta ifred på boendet, - till att NU välja att ändra narrativet så det passar inunder hennes offerkofta .
Hon har ända sedan vräkningen (förmodligen tidigare i sitt liv också) fått flytta från all sina boenden och män - för att hon är en säkerhetsrisk mentalt , ekonomiskt och fysiskt för alla hon kommer nära.
Exet, barnen, Hassan, hostels, etc
Hon är en manipulativ satmara som gör sig ensam och blir ondare och ondare för varje månad.
Hon hanterar sina pengar PRECIS som hon hanterar och respekterar sina relationer. För
stunden, ingen omtanke, inte för en hållbar och realistisk utgång. ”Me myself and I”.
Som en bortskämd brat-unge som inte fått rätt uppfostran eller goda förebilder.
Ett alkoholiserat, ätstört, patetiskt, förvuxet , elakt barn, utan förmyndare , är hon.
Inget annat .