2022-07-25, 03:36
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Ingebrigtssen kör ju oxå det jobbiga norska "Johaug-vrålet" efter målgång: "Jaaaaaa!"

O fy fan påminn mig inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delanyemoss
Det är brutalt svårt att dopa sig utan att bli påkommen i västvärlden. Självklart är Ingebrigtsen ren. Det är större risk att Duplantis är dopad. Men det är han ju naturligtvis inte heller. Dopingsnack är så tråkigt. Var glada att vi inte har några ryssar här och att antidopingarbetet börjar ge effekt i Kina och Afrika.
Just så!
Citera
Medlem
Cappuccino och cashewnötter håller mig vaken.
Citera
2022-07-25, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Nej, inte på samma sätt. Tror dock inte du, eller någon annan av de som skriker doping om Ingebrigtsen, hade skrivit sådana inlägg.

Det var länge sedan någon av våra allra största (svenska) idrottare åkte fast för doping likt Johaug.

Nej det stämmer att jag inte hade gjort det när det gäller stavhopp.
Citera
2022-07-25, 03:38
Medlem
Skraeckoedlas avatar
Fult löpt av Mu på upploppet.
Citera
2022-07-25, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Det var länge sedan någon av våra allra största (svenska) idrottare åkte fast för doping likt Johaug.

Nej det stämmer att jag inte hade gjort det när det gäller stavhopp.
Segraren i terräng-EM för något sedan, svensk med afrikanskt ursprung, är väl den senaste.
Citera
2022-07-25, 03:40
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Det är brutalt svårt att dopa sig utan att bli påkommen i västvärlden. Självklart är Ingebrigtsen ren. Det är större risk att Duplantis är dopad. Men det är han ju naturligtvis inte heller. Dopingsnack är så tråkigt. Var glada att vi inte har några ryssar här och att antidopingarbetet börjar ge effekt i Kina och Afrika.

Norge ligger steget före när det gäller preparat, uppenbarligen.
Citera
2022-07-25, 03:41
Medlem
ziracorns avatar
Citat:

What? Ryssar/ryskor vinner i höjdhopp, och nån strömedalj i andra grenar på sitt max. Om dom vore så jävla dopade som du verkar vilja påstå, så skulle väl inte medaljligan se ut som den gör i OS/VM? USA tar ju alltid 5000 miljarder guld i varje mästerskap!
Citera
2022-07-25, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Segraren i terräng-EM för något sedan, svensk med afrikanskt ursprung, är väl den senaste.

Jag skrev svenska idrottare, såsom Johaug är urnorsk.
Citera
2022-07-25, 03:42
Medlem
Khaddi har missat att det var hennes tur, Helt otroligt att inte ha lärt sig att ordningen ändras efter tre hopp.
Citera
2022-07-25, 03:43
Medlem
Alkibiadess avatar
Känns som att Khaddi inte är riktigt där, tror inte hon kan vända på det nu.
Citera
2022-07-25, 03:43
Medlem
Citat:

Det vet man aldrig. Sådant utvecklas hela tiden och norskarna kan nog lura systemet relativt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in