Citat:
Haha, gillar jag att knulla runt?!Själv är jag singel men det här upplägget är livets helvete och är anledningen till att jag aldrig skaffat tjej. Psykfall som Roxic är egoister som gillar att knulla runt men en frisk människa vill ha en stabil familj och ordnade förhållanden och vara nära barnen. Minskat barnafödande leder till minskat civilisationsbyggande.
Nuförtiden är barn något som en kärring går igenom på 0 - 5 år sen fortsätter horan med sitt singelliv och manshatande.
Nuförtiden är barn något som en kärring går igenom på 0 - 5 år sen fortsätter horan med sitt singelliv och manshatande.
Jag hade alltså en relation med mitt barns pappa i 4 år. Menar du att jag ”knullade runt” under vårt förhållande eller efter jag blev singel för 10 år sedan? Inget av dem kan jag tala om för dig… Jag har aldrig varit otrogen, varken mot honom eller någon tidigare. (Han däremot var inte den mest ärliga, var ju tvungen att kasta ut honom eftersom jag inte accepterar sådant).
Och efter har jag inte heller ”knullat runt”. Var celibat de första 8 åren av mina 10 år som singel. Prioriterade mig själv, universitetstudier framför allt, mitt jobb, mitt egna liv och mitt barn. Har knappt haft tid till mina intressen alltså…
Och fan vad folk har tjatat på mig - i 10(!) år nu.
Familj, släktingar, kollegor, kompisar, t.o.m. mitt barn, tycker jag måste träffa någon. En del har tjatat i perioder nästan varje dag alltså så man har fått säga ifrån till slut.
Men jag har mycket kroppskomplex, vill inte ha fler barn, har tyckt att barnet varit för litet (har mest varit ensam med barnet tidigare), inte haft tid, ägnat min lilla tid jag haft åt en tidskrävande hobby som killar inte brukar hålla på med. Så även jag har valt bort killar, i alla fall de första 8 åren, inte ”knullat runt”. Din jubelidiot.
Du är väl en tönt, som ingen tjej vill ha, och sitter här och sätter positiva känslor för ditt hatande på kvinnor.
Kan säga att jag Träffade EN (en enda, one, 1 st, siffran ett alltså) kille efter 8 år, och vi hade sex, vi började dejta senare (viktig info för att din ”knulla runt”-radar inte ska slå ut till Max, eller hur?). Slutade dejta för ett år sedan och har varken ”knullat runt”, dejtat någon ny eller ens träffat någon annan.
Så här har mitt singelliv sett ut. Det är inte pga manshatande som jag inte prioriterar att lägga massa tid och energi på att ”hitta någon kille”, ”knulla runt” eller vad du nu tror. Det är bara du som hatar kvinnor för att ditt singelliv har varit lika torrt som mitt, fast du mest av allt önskar kunna få en tjej eller åtminstone obegränsat med sex. Du sitter säkert mycket på dejtingappar och blir arg och bitter för att 1) andelen kvinnor är vadå…20% 2) du är för ful och tråkig för att någon tjej ska vilja svara ens 3) du vill ha sex men lyckas inte få det.
Sedan spottar du ut ditt hat på Mitt utseende mm. Ja, jag är ”säkert ful som fan”. Tur att ingen träffar mig så han slipper se mig
. Stämmer Säkert att jag är dålig i sängen också, och det skiter jag i. Du då…kallar du ocskå dig själv för snygg fast du inte är det? Du är inte ensam om det här
Senast redigerad av Roxic 2022-10-07 kl. 23:16.
Senast redigerad av Roxic 2022-10-07 kl. 23:16.