2022-07-11, 16:27
Medlem
MonsterTilts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Dollar mot donuts säger att hon träffade Mr Right Enough säkert 20 gånger. Men eftersom han inte var Mr Completely Right så dög det inte.

Precis, det är helt sinnessjukt när man läser kvinnors tips och det blir en a4-sida med tips och gör inte si, gör inte så. Samma sak om en kvinnlig dejting-coach skapar en video-kurs och säljer. 5 miljoner saker att tänka på. De förstör dejtingen totalt med sina krav i förhållande till vad de själva kan erbjuda.
Citera
2022-07-11, 16:30
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterTilt
Precis, det är helt sinnessjukt när man läser kvinnors tips och det blir en a4-sida med tips och gör inte si, gör inte så. Samma sak om en kvinnlig dejting-coach skapar en video-kurs och säljer. 5 miljoner saker att tänka på. De förstör dejtingen totalt med sina krav i förhållande till vad de själva kan erbjuda.
-Vad har du med dig till bordet då?
-Du, jag är faktiskt bordet!
Citera
2022-07-11, 16:37
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Datingexperten som berättar för alla andra hur dom ska göra är själv ständigt singel
Angela Ahola är fortfarande singel, delvis för att hon inte har hittat den hon söker säger hon
ganska komiskt

finns det något skvaller om denna datingexpert som inte lever som hon lär

https://www.motesplatsen.se/blogg/de...er-100-dejter/
Vet att hon varit gift med en utländsk man. Tror att de fick barn ihop också.
Senast redigerad av Flor-Ida 2022-07-11 kl. 16:44.
Citera
2022-07-11, 21:57
Medlem
RollonHomies avatar
Jag har sett henne på nyhetsmorgon på TV4 och hon ger ett osäkert intryck och många av hennes svar på de frågor hon får verkar hon inte ha något svar på. Man kan riktigt se hur hon kommer på svaret för första gången.

Hon ger intrycket av att vara en helt vanlig människa som så gärna vill vara expert på något.
Citera
2022-07-18, 02:20
Medlem
Matchade med henne på Tinder någon gång runt 2019. Såg efter att vi matchade att hon var flera år äldre än jag (dock hade hon en yngre ålder på Tinder än hennes riktiga ålder), så jag skrev aldrig till henne och hon skrev aldrig till mig.

Kan tänka mig att det är svårt att hitta den rätta som 45-årig ensamstående mamma som matchar med killar i unga 30-års åldern. Sen kanske hon träffade killar från ett brett åldersspektrum eftersom det hela ju bara var ett experiment.

Glad att jag inte slösade tid och pengar på att chatta med eller träffa någon som bara är på Tinder för att få ihop material till en bok.
Citera
2022-07-18, 21:33
Medlem
Scott Danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Dollar mot donuts säger att hon träffade Mr Right Enough säkert 20 gånger. Men eftersom han inte var Mr Completely Right så dög det inte.
Spot on.
Citera
2022-07-19, 08:21
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Although1
Matchade med henne på Tinder någon gång runt 2019. Såg efter att vi matchade att hon var flera år äldre än jag (dock hade hon en yngre ålder på Tinder än hennes riktiga ålder), så jag skrev aldrig till henne och hon skrev aldrig till mig.

Kan tänka mig att det är svårt att hitta den rätta som 45-årig ensamstående mamma som matchar med killar i unga 30-års åldern. Sen kanske hon träffade killar från ett brett åldersspektrum eftersom det hela ju bara var ett experiment.

Glad att jag inte slösade tid och pengar på att chatta med eller träffa någon som bara är på Tinder för att få ihop material till en bok.

Som alla andra lite äldre kvinnor, sänker sin ålder - 5 år, sen skriker dom om att dom hatar oärlighet och vill ha en ärlig man .

Ja att ta tips från demna självutnämnda expert är som att köpa bantningskurs av Edward Blom
Citera
2022-07-20, 15:01
Medlem
Hur lyckas man gå på 100 dejter? Jag personligen har inte varit på en enda dejt en endaste gång och mitt längsta förhållande varade 6 år.

Om en kvinna sagt att hon gått på 20 dejter hade mitt intresse slocknat direkt. Men ett hundra stycken??? Du hamnar i samma idiotblock som de som tagit 4 sprutor. Vad som står på visitkortet är helt irrelevant. Går tydligen att ha doktorstitel och vara helt tappad.
Citera
2023-08-15, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Although1

Den här författaren Angela Ahola är en skrämmande kvinna. Har ni sett att hon nu idag är gift med en ung kille på typ 24 år medans hon själv är 50+? Känns lite peddo. Läste lite om hennes bok på insta och råkade hamna på hennes mans instagram konto. Fick en skrämmande känsla av denna författare, som att hon styr hennes unga killes sociala medier? Skräcktanke att hon kanske utnyttjat en ung kille i utsatt position, vem vet. Var tvungen att googla fram ålder. Vågar nog inte köpa böcker med dejting tips från henne. Sjukt konstigt att hon haft en tinder profil där hon skrivit in yngre ålder…. Nej nej nej hon är nog den sista man ska ta tips ifrån
Citera
2024-02-19, 20:57
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkaka777
Den här författaren Angela Ahola är en skrämmande kvinna. Har ni sett att hon nu idag är gift med en ung kille på typ 24 år medans hon själv är 50+? Känns lite peddo. Läste lite om hennes bok på insta och råkade hamna på hennes mans instagram konto. Fick en skrämmande känsla av denna författare, som att hon styr hennes unga killes sociala medier? Skräcktanke att hon kanske utnyttjat en ung kille i utsatt position, vem vet. Var tvungen att googla fram ålder. Vågar nog inte köpa böcker med dejting tips från henne. Sjukt konstigt att hon haft en tinder profil där hon skrivit in yngre ålder…. Nej nej nej hon är nog den sista man ska ta tips ifrån

Tittade på hans facebook, på hans timeline finns ingenting mellan 2014 och 2023, hans äldsta foton är ifrån 11 april 2023 - självklart är Angela med där. Och sedan är hon med på i stort sett alla hans foton/uppdateringar. Antingen styr hon med järnhand eller så är han besatt av henne - jag tror mer på det första alternativet...
Citera
2024-02-20, 14:41
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Tittade på hans facebook, på hans timeline finns ingenting mellan 2014 och 2023, hans äldsta foton är ifrån 11 april 2023 - självklart är Angela med där. Och sedan är hon med på i stort sett alla hans foton/uppdateringar. Antingen styr hon med järnhand eller så är han besatt av henne - jag tror mer på det första alternativet...
Är han ett "ensamkommande flyktingbarn"? För han ser ju inte ut som 25.

F ö ser Angelas ansikte helt sönderopererat ut. Så som man kan se på Hollywoodskådsar. Läskig.
Senast redigerad av Flor-Ida 2024-02-20 kl. 14:46.
Citera
2024-02-20, 17:03
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Är han ett "ensamkommande flyktingbarn"? För han ser ju inte ut som 25.

F ö ser Angelas ansikte helt sönderopererat ut. Så som man kan se på Hollywoodskådsar. Läskig.

Nej, född i Sverige. Farfadern har indiskt förnamn - men är född i Kenya.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in