2022-07-10, 16:49
Medlem
Vad tror ni om detta lätta hemmagym utan vikter, bra investering om man vill bygga muskler hemma? Finns det nån anledning till att denna inte skulle funka lika bra som fria vikter?
Citera
2022-07-10, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kovilde
Vad tror ni om detta lätta hemmagym utan vikter, bra investering om man vill bygga muskler hemma? Finns det nån anledning till att denna inte skulle funka lika bra som fria vikter?

Skaffa gymkort eller halfrack med chinsrack bra skivstång med några bumper plates. Hantlar samt en bänk.

Den där finnlogrejen ser inte alls stabil ut och jag ser bara massa delar som kommer gå sönder så den blir oanvändbar.
Ganska säker på att du inte kommer bli krogvaktsbiffig med den där grejen.
Citera
2022-07-10, 17:14
Medlem
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1352661

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1352661#reviews

Citat:
Jag är jättenöjd! Monteringsanvisningarna var mycket enkla där t.o.m. varje skruv var märkta med i vilket steg i monteringen de skulle användas. Hela konstruktionen skriker kvalitet, så jag kan inte annat än att rekommendera detta multigym varmt. Full pott!
Citera
2022-07-11, 00:41
Medlem
Fisknyllets avatar
Jag köpte denna när pandemin slog till och gymmen stängde.

Är mycket nöjd och har kunnat bibehålla muskelmassan och kan träna hela kroppen varierat med den.

Nyligen köpte jag ett powertower billigt och ett par hantlar bara för att kunna variera ännu mer
Citera
2025-10-09, 10:23
Medlem
BacONbacOFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisknyllet
Jag köpte denna när pandemin slog till och gymmen stängde.

Är mycket nöjd och har kunnat bibehålla muskelmassan och kan träna hela kroppen varierat med den.

Nyligen köpte jag ett powertower billigt och ett par hantlar bara för att kunna variera ännu mer

Nu 3 år senare, är du fortfarande nöjd med produkten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in