• 2
  • 3
2022-07-10, 14:54
Blir de värre så är det väl bara raka av det som kvarstår.
Citera
2022-07-10, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Blir de värre så är det väl bara raka av det som kvarstår.

ja det är väl en sista utväg. ska gå till frisören i veckan och klippa det kort, se hur det ser ut för att sen utvärdera. ser det fortfarande bedrövligt ut på sina håll så får jag snagga mig istället. att raka det är en sista utväg, för jag vill helst bara ha det kort snarare än skallig, och min hårbotten blir röd och irriterad de få gånger jag provat att raka av det. invuxna hårstrån och finnar och annat jobbigt man helst slipper när man är närmare 35 än 30. vann inte genlotteriet på alla plan precis, hehe.
Citera
2022-07-10, 17:35
Citat:
Ursprungligen postat av nomen.nescio5
ja det är väl en sista utväg. ska gå till frisören i veckan och klippa det kort, se hur det ser ut för att sen utvärdera. ser det fortfarande bedrövligt ut på sina håll så får jag snagga mig istället. att raka det är en sista utväg, för jag vill helst bara ha det kort snarare än skallig, och min hårbotten blir röd och irriterad de få gånger jag provat att raka av det. invuxna hårstrån och finnar och annat jobbigt man helst slipper när man är närmare 35 än 30. vann inte genlotteriet på alla plan precis, hehe.

Jag är själv tunnhårig och valt att raka av det sedan några år tillbaka. Det jag kan säga också är att jag hade mycket problem med torr hårbotten, mjäll och så innan men sen jag rakade av allt hår försvann det.

Tror skallen mår mycket bättre som snaggad då solen kommer åt mer, skallen är inte kvävd bland hår osv så möjligt att det hjälper dig som snaggad.
Citera
2022-07-11, 13:59
Medlem
Om du vill bibehålla eller t.o.m. förbättra kör på finasteride (kolla med doktor), minoxidil och dermaroller.
Citera
2025-08-30, 08:02
Medlem
rudi1985s avatar
Men är man rik så spelar tunnhårigheten ingen roll. Då landar man dom snygga tjejerna.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in