• 1
  • 2
2022-07-18, 23:58
Medlem
JagSkaTaDigs avatar
En viss ryss på Strömstadsvägen sägs smsa och följa en del kvinnliga kunder, och vara allmänt sliskig mot dom.
Är det han ni menar?
Citera
2022-07-19, 01:11
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somnlos
Jag antar att du var otroligt mogen när du var 15. Det är lätt att säga precis vad som helst när man gömmer sig bakom en datorskärm och har noll empati. Genom ditt uttalande försvarar du gärningsmännens handlingar, oavsett vad du säger. Det finns alltför många tjejer som fått sina liv förstörda för att vidriga män utnyttjat dem för sina egna äckliga fantasier och begär. Med den här tråden vill jag hitta fler som ev råkat ut för tatueraren med vänner. Inte läsa en massa nedvärderande ironi om hur det kommer sig att tjejerna träffat dem.
Att vara omogen är inte det samma som att vara stenkorkad.
Och ditt påstående att jag försvarar gärningsmännen oavsett vad jag säger är lika infantilt som när dagisbarn drar till med argumentet "du är tiotusen gånger dummare än vad du kan säga att jag är, så det så". Väx upp för fan.

Om du förövrigt vill bestämma själv vad du ska läsa så är det nog biblioteket du ska bege dig till, inte ett diskussionsforum.
Citera
2022-07-19, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaTaDig
En viss ryss på Strömstadsvägen sägs smsa och följa en del kvinnliga kunder, och vara allmänt sliskig mot dom.
Är det han ni menar?

Nej, han jag menar är iranier.
Citera
2022-07-19, 17:04
Medlem
JagSkaTaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somnlos
Nej, han jag menar är iranier.

Alla tjejer borde väl veta bättre än att gå iväg med sådana.. vid det här laget?
Citera
2022-08-05, 09:33
Medlem
Denna iranier har satt det i system att tatuera unga tjejer och vill ha betalt i sex. En manipulativ äcklig människa. Ibland tillsammans med fler. Det måste finnas fler som råkat ut för honom?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in