2022-07-09, 09:47
Medlem
RollonHomies avatar
Ibland när jag surfar eller använder program så försvinner aktivitetsfältet (Win 10). För jag ner musen för att det ska poppa upp så går det inte. Jag måste minimera webbläsar/programfönstret för att komma åt aktivitetsfältet. Jag har inte gjort någonting alls för att det ska bli så, det verkar ske lite då och då helt random.

Någon som vet varför det blir så?
Citera
2022-07-09, 11:40
Moderator
MondoBizarros avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Programvara: Windows
/Moderator
Citera
2022-07-09, 14:20
Medlem
kl4sseKocks avatar
Oavsett om du gjort med flit eller inte så låter det som att dölj aktivitetsfältet är aktiverat.
Kan vara en bug som göra att det inte riktigt lirar som det ska, har liknande problem att inte miniatyrer visas ibland.
Citera
2022-07-09, 15:16
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Ibland när jag surfar eller använder program så försvinner aktivitetsfältet (Win 10). För jag ner musen för att det ska poppa upp så går det inte. Jag måste minimera webbläsar/programfönstret för att komma åt aktivitetsfältet. Jag har inte gjort någonting alls för att det ska bli så, det verkar ske lite då och då helt random.

Någon som vet varför det blir så?

Får så enbart på min W11:a men inte på 10:an så jag trodde det var en bugg i 11:an. Sök på engelska på nätet så hittar du nog något, om så, posta resultatet. Tack.
Citera
2022-07-13, 13:24
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Får så enbart på min W11:a men inte på 10:an så jag trodde det var en bugg i 11:an. Sök på engelska på nätet så hittar du nog något, om så, posta resultatet. Tack.
Ja, nu har det löst sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in