2022-07-09, 08:36
Medlem
Tänker skapa en fet lista med allt möjligt, från vanilj till perverst. Sen ge frugan listan och be henne bocka i vad hon skulle kunna tänka sig testa.
Vi är runt 45år med tonårsbarn. Egentligen har jag tröttnat på att vara den enda med en fetisch och den som försöker få igång någon slags variation och sexuell spänning. Har köpt massor av sexleksaker, gunga, kuddar, kläder. Inget av detta åker fram om jag inte ber om det.
Men jag gör ett sista HLR med listan 🤔. Tror ni listan är en bra idé?

Några saker jag tänkt addera till listan själv:

Få henne våt, sen stoppa in den, men inte röra sig. Ligga tajt mot varandra så snoppen inte glider ut när den slaknar. Sen när den är helt slak börja röra lite på sig så hon känner hur den växer i henne, från några fåniga cm till att fylla henne.

Mannen ringer på dörren och låtsas vara hantverkare. Kvinnan lite sexigt klädd med bl.a. stringtrosor. När man ligger på rygg och fixar med något avlopp eller dylikt vänder sig kvinnan om så man ser att hon har en buttplugg i sig. Efter ett tag tar hon tag i mannens ben och drar ut honom för att sätta sig på hans ansikte och befalla honom att slicka musen. Sen tar hon ut pluggen och säger: knulla mig i röven med tungan!

Hon ringer på dörren och är från jehovas vittnen 😂. Jag släpper in henne och låtsas vara intresserad av budskapet. Sen försöka förföra denna kvinna i köket där vi samtalar. Antingen fint genom att lyckas få Slicka henne eller suga mannen. Eller lyckas övertala henne att analt inte är sex per definition, för att sätta på henne på köksbordet.

Tack för era seriösa bidrag till listan, och feel free att använda den ni som vill 🙂
Citera
2022-07-10, 08:29
Medlem
Hängde ihop med en tjej för antal år sedan som gillade rollspel. Hon hade skaffat sig ett porrigt skolflicke-set (rutig kort kjol, vit kort blus och vita knästrumpor).
Med håret i två flätor. Hon överraskade med att plinga på dörren iförd detta. När jag öppnade stod hon där, tuggade hubbabubba och snurrade på en påse med kakor samtidigt som hon frågade om jag ville köpa kakor. 😀
När hon väl låg där över mina knän och putade med rumpan så visade det sig att hon vart duktig och förberett sig med en plugg under dom söta trosorna.
Citera
2022-07-10, 09:42
Medlem
halaltarzans avatar
Nej, det mannen ska sluta med om gnistan i förhållandet börjar avta är att okynnesrunka och bara ge sitt vita ljumna guld till sin kärring. För när påsen är full förvandlas liksom mannen och blickar och beröring blir av en sådan art att det för kvinnan inte går att ta miste om vad han vill och förhoppningsvis svarar hennes kropp. Visst, vill man baka in det i något rollspel där man t.ex. låtsas att mannen varit ute på sjön eller liknande så vassego, men har man verkligen tid eller lust med rollspel när det bara susar i skallen av kåthet?
Citera
2022-07-10, 17:18
Medlem
Jag och mitt X lekte ibland att vi inte kände varandra. Vi köpte nya kläder som vi inte sett den andra ha på sig. Vi fixade till oss som vi aldrig tidigare har sett varandra. Kläder Frisyr smink osv.

Vi träffades på en restaurang och tog in på hotell.
Citera
2022-07-11, 00:12
Medlem
whatthedeuces avatar
Regga er på bodycontact och DS. Då har ni garanterat folk som kan komma över och göra saker ni aldrig tänkt på.
Citera
2022-07-11, 17:43
Medlem
Honeybaes avatar
Om det är hon som är den tråkiga så tycker jag att du ska leverera idéer som får henne att känna sig bortskämd, omhändertagen och som din alldeles egna prinsessa eller fuck doll.

Tex, du tappar upp ett bad till henne, lite rosenblad i, badolja. Serverar ett glas vin och choklad. rakar hennes sexiga spiror och hennes fitta, tvättar hennes vackra hår. Tända ljus och sedan oljemassage.

Kanske räcker så, eller så fortsätter du med att klä henne i nya underkläder, binder upp henne i sängen så får hon känna lite på vibratorn innan hon bönar och ber om att äntligen få kuk..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in