2022-07-30, 23:53
Medlem
Novisa79s avatar
Enda intressanta i denna tråd är hur flickstackaren mår?! Har hon vaknat å kunnat höras..?
Vad GM beträffar så är de mej fritt fram å hängas i närmsta träd!!! Jävla äckliga avarter som vi försöker ”anpassa”🤢
Citera
2022-07-31, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novisa79
Enda intressanta i denna tråd är hur flickstackaren mår?! Har hon vaknat å kunnat höras..?
Vad GM beträffar så är de mej fritt fram å hängas i närmsta träd!!! Jävla äckliga avarter som vi försöker ”anpassa”🤢
Vaknat har hon gjort nå mycket mera har inte hörts
Citera
2022-07-31, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asm599
Otroligt märkligt (för jäv.... I detta fall) att detvinte råder en 2-vägskommunikation mellan soc och skola när det gäller barn i skolåldern. Barnen/ungdomarna tillbringar sig (förhoppningsvis) större delen av dagen inom skolans omsorg... bör inte berörd personal få information från soc då?
Självklart så förstod skolpersonalen vilken person det handlade om. I artikeln i Norran i juni 2021 så stod det att den attackerade kvinnan hade pekat ut GM i en skolfotokatalog.
Citera
2022-07-31, 02:07
Medlem
Det här brottet kommer vara glömt om 1-2 månader. Möjligen att killen för sin ålder uppskriven på marginalen och för ett symboliskt straff, men inte mer än så.
Sen återgår han till skola och fortsätter med snarlika grejer tills han faktiskt dödar någon i något högre ålder.

Att någon skulle ”hämnas” kan helt uteslutas. Det sker inte. Staten kommer lägga miljonbelopp på att denna lilla guldklimp ska få gå skola med tjejer på annan ort.
Och allmänheten utanför närmst berörda krets k Skellefteå ser mellan fingrarna med även detta. Vi har trots allt gått från ett av jordens tryggaste länder till fullskaliga gängkrig i var och varannan stad utan minsta reaktion.
Killen skulle kunna leva med öppna adressuppgifter, absolut ingenting skulle ske.
Noll.

Svamlet om Darknet är så klart bara svammel.
I den mån det ens finns någon insamling så ska ni se att den görs i krypto som hastigt och lustigt lär försvinna.

Det här fallet är av allt att döma i princip helt färdigt.
Citera
2022-07-31, 03:08
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marlar13
Självklart så förstod skolpersonalen vilken person det handlade om. I artikeln i Norran i juni 2021 så stod det att den attackerade kvinnan hade pekat ut GM i en skolfotokatalog.
Kvinnan gjorde en anmälan så det var väl antagligen inför polis i förhör i syfte att identifiera?

Varav de sen kontaktar soc. när polisutredningen är klar.
Citera
2022-07-31, 03:42
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Det här brottet kommer vara glömt om 1-2 månader. Möjligen att killen för sin ålder uppskriven på marginalen och för ett symboliskt straff, men inte mer än så.
Sen återgår han till skola och fortsätter med snarlika grejer tills han faktiskt dödar någon i något högre ålder.

Att någon skulle ”hämnas” kan helt uteslutas. Det sker inte. Staten kommer lägga miljonbelopp på att denna lilla guldklimp ska få gå skola med tjejer på annan ort.
Och allmänheten utanför närmst berörda krets k Skellefteå ser mellan fingrarna med även detta. Vi har trots allt gått från ett av jordens tryggaste länder till fullskaliga gängkrig i var och varannan stad utan minsta reaktion.
Killen skulle kunna leva med öppna adressuppgifter, absolut ingenting skulle ske.
Noll.

Svamlet om Darknet är så klart bara svammel.
I den mån det ens finns någon insamling så ska ni se att den görs i krypto som hastigt och lustigt lär försvinna.

Det här fallet är av allt att döma i princip helt färdigt.

Vi är många här i tråden som aldrig kommer att glömma bort detta fruktansvärda brott!
Citera
2022-07-31, 03:49
Medlem
BiskopBillings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
"Sänker" barnens ålder så får man barnbidrag, flerbarnbidrag, underhållsbidrag, bostadsbidrag och socialbidrag under längre tid.

Självklart ljuger dom för att vinna år med bidrag.

Det funkar ju bra i Sverige att göra så - TACK för det regeringen.

Var inte säker på det. Jag har en bekant som ett tag undervisade somaliska kvinnor. De hade inte riktigt något koncept för tider och så, knappast för datum heller.
Citera
2022-07-31, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lordalatar
Att stava jobbar jag på men dum är jag inte. Informationen om farorna med sövning har jag fått från läkare. Det är du som borde jobba på ditt uppförande på nätet.
Japp, att söva någon innebär alltid risker. Tänk inte på hur du stavar. Jag kan läsa vad du skriver!
Citera
2022-07-31, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novisa79
Om hon vaknat men det ändå är helt tyst i media, antar jag att det beror på att hon antingen berättat om negern och vad han gjort, eller är så förstörd fysiskt och/eller psykiskt att hon är en grönsak resten av livet.

Vet inte vilket som är värst, förutom att tystnaden i mainstream media bidrar till att många fler barn o kvinnor kommer att drabbas av samma sak.
Citera
2022-07-31, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Kan någon förklara varför polisen inte plockar in negern?
Har dom försvunnit utomlands?
Polisen har gett negern och familjen ny identitet, gratis och på din bekostnad.

De bor i ny fin lägenhet i sverige och har gått före alla svenskar i bostadskö, och lever på ännu mer bidrag. Sannolikt får de mer och bättre stöd från psykolog än flickan och hennes anhöriga.

Jag har tyvärr sett sådant här förut på nära håll.
Citera
2022-07-31, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Eeh varför vill du att hon ska vara med i det programmet..?
Kanske för att berätta och illustrera vad svensk invandringspolitik innebär.

Men ja, jag tycker också det var ganska konstigt att hoppas att den stackars flickan ska bli TV-kändis.

Bättre att få med negern med namn och bild i Efterlyst. Och där illustrera brottet bildligt och tydligt i allmänhetens intresse.
Citera
2022-07-31, 08:00
Medlem
Kallamakaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiskopBilling
Var inte säker på det. Jag har en bekant som ett tag undervisade somaliska kvinnor. De hade inte riktigt något koncept för tider och så, knappast för datum heller.

Nej. Dem har dålig koll på det mesta dessa svarta kvinnor men när bidragen ska betalas ut - då jävlar har dom koll på datum och tider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in