2022-07-18, 18:52
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Som tur är finns det inte mängder av utländska barn likande honom i Sverige. Går man runt och tror det, med konstant oro att något liknande ska hända sina barn behöver man snarast ta kontakt med psykvården.
Det är väl bara att han sätter en keps och drar huvan över huvudet så ser han ut som alla andra kaos blattar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är inte säkert att hon har några minnen från händelsen, dessutom är hon alldeles för traumatiserad i dagsläget.
Att förhöra barn är alltid en försiktig uppgift och ännu mer så om barnet varit utsatt för en starkt traumatisk händelse.

Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Nej. Den kopplingen går inte att göra.

Jag är väl för snabb med att måla fan på väggen, men hoppas och tror att ni har rätt!
Citera
Medlem
Kallamakaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Jag väntar bara på att Ab*shi negern intervjuas av Sveriges Radio i ett snyftreportage om hur synd det är om den stackars barnvåldtäktsmannen efter all rasism och hat,

och att någon av de objektiva och opartiska tanterna på Sveriges Radio ligger med honom.

(FB) Vem är statsradioreportern (Sanna Drysén) som bor ihop med misstänkt säkerhetshot?

Jag tror han snart dyker upp i soffan hos Carina Bergfeldt tillsammans med E*lin och där gråter ut om hur hotad han är och hur synd det är om honom för han är FAKTISKT svart - och då ska man få göra hur man vill i vänster-Sverige.
Citera
2022-07-18, 18:54
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaneGund
Hoppas ni som har barn börjar fundera jävligt noga på vad det är ni röstar på. Hur kan man rösta för detta samhälle och samtidigt se sina barn i ögonen? Eller vem försöker jag lura, ni har väl inte ens förstått kopplingen mellan vilket parti ni röstar på och vilket samhälle vi får därefter?

Ska det behöva hända DITT barn innan din hjärntvättade lilla hjärna vaknar till liv? Ja, tyvärr tror jag det

Men fortsätt du att gå runt och vara rädd för rasister som media säger åt dig. Det är ju den skeva verklighetsbilden ni robotar lever efter
Visst är det märkligt.
Om man vill ha trygghet i samhället och inte vill ha kriminellt patrask omkring sig. Då är man rasist😂
Citera
2022-07-18, 18:57
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Vad jag förstår det som, så är MGM en tickande bomb i o m sina eventuella diagnoser. Hur kommer det sig att sådana inte bevakas mer noga? Han borde ju inte få röra sig fritt ute t ex.

Sverige har helt enkelt inte resurser att punktmarkera de enorma mängder gravt dysfunktionella, utländska ungdomar och "barn" som kommit till landet det senaste decenniet. En övervakare för varje tokig neger- eller arabunge eller afghanskt låtsasbarn räcker inte på långa vägar. Dessa övervakare behöver finnas till hands nära nog dygnet runt. Dygnet har 24 timmar, med 8-timmars arbetspass krävs det minst två heltidsanställda för varje tokig negerunge (förutsatt att man kan ordna inlåsning när de sover). Det kan alltså innebära tiotusentals övervakare, dessa finns inte att tillgå.
Citera
2022-07-18, 19:01
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atreyum
Tänkte att han var i förvar i Stockholm, missade den nyare tråden. Givetvis vill man inte ha den idioten härjande oavsett var i landet, hua.

Vilken tråd är det?
Citera
2022-07-18, 19:01
Medlem
Åldersbedömningen är klar i mitten av augusti enligt åklagaren, och tekniska spår från brottsplatsen är klara i september. Sen har han då fått flyttas till ett helt annat län efter hot. Rapporterar SR.
Inga förhör har planerats in med flickan heller som fortfarande vårdas på sjukhus.

https://sverigesradio.se/artikel/akl...mer-att-ta-tid
https://sverigesradio.se/artikel/mis...e-kvar-i-lanet
Citera
2022-07-18, 19:09
Medlem
Harrfenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Vad har det med våldtäktsmord att göra?

Men vakna nu, det var DU som började prata om incels i denna tråden.
Men sedan hänvisade du till andra fall bara för att få kasta skit på MÄN.

Så jag frågade bara om det fall jag länkade skulle kunna vara ett sådant fall.

VAKNA och ta ansvar för vad du skriver istället för att sopa undan det på mig.
Citera
2022-07-18, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Sverige har helt enkelt inte resurser att punktmarkera de enorma mängder gravt dysfunktionella, utländska ungdomar och "barn" som kommit till landet det senaste decenniet. En övervakare för varje tokig neger- eller arabunge eller afghanskt låtsasbarn räcker inte på långa vägar. Dessa övervakare behöver finnas till hands nära nog dygnet runt. Dygnet har 24 timmar, med 8-timmars arbetspass krävs det minst två heltidsanställda för varje tokig negerunge (förutsatt att man kan ordna inlåsning när de sover). Det kan alltså innebära tiotusentals övervakare, dessa finns inte att tillgå.

Du får det att framstå som om deras resp hemländer öppnat sina fängelser och Fanny farms, stuckit en slant i handen på dem och bett dem flytta ifrån hemlandet.
Citera
2022-07-18, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Jag har inte sett en enda lärare, läkare, socialsekreterare eller politiker som påstår att han skulle vara oskyldig! Rimligen så finns det massor av teknisk bevisning från våldtäkten så jag tror knappast att hennes vittnesmål behövs för att fastslå att det är rätt GM. Vad vittnesmålet eventuellt kan bidra med är händelseförloppet.
Inte det som e frågan. Frågan är hur dessa goda människor skall reagera om flickan säger ett rasistiskt ord? Tex om hon kallar pojken neger? Då måste ju tex goda människor likt morgan johansson reagera? Morgans tre barn har ju en mor som är rasist med tex! Det är ju allvarligt
Citera
2022-07-18, 19:13
Medlem
NightmareFuel1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitman
Det visste jag inte fast jag läst det mesta här, sorry för det.
Det var alltså fyra damer som följde med på flyget?
Tror du på det själv?

Vi får hoppas att Abuashi levde ut sin sanna karaktär och återigen visade vem han är. Det hade varit fint om han försökte kladda på, strypa eller kalla de kvinnliga socialsekreterarna och poliserna för hora. Tyvärr är han nog för inställsam just nu och inte tillräckligt dum för att visa sin sanna karaktär för socialtanterna och polisen.

Hans modus operandi är att hoppa på främlingar eller barn i avskildhet när inte auktoritetspersoner ser.
Senast redigerad av NightmareFuel1 2022-07-18 kl. 19:15.
Citera
2022-07-18, 19:17
Medlem
Engla fick aldrig. Bli mamma.. Men det kommer nog L få bli Om sådär 18 år. Hoppas få läsa om henne då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in