Flashback bygger pepparkakshus!
2022-10-07, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveyou2
Till och med Aftonbladet lägger ut osmakliga detaljer från förhöret. Jag saknar ord för vad jag känner om den här människan. Sjukt störd, det handlar inte om en intellektuell funktionsnedsättning som många försöker påskina, det är något allvarligt fel på den här! Hoppas att den där aldrig kommer i närheten av mina barn!

Intellektuell funktionsstörning är ett fel.
Citera
2022-10-07, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Det handlar inte enbart om en intellektuell funktionsnedsättning utan den brutale ynglingen är djupt störd.

En intellektuellt funktionsnedsatt psykopat?

Psykopater brukar inte vara intellektuellt funktionsnedsatta utan snarare högre Iq än normalbefolkningen.
Citera
2022-10-07, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo65
IQ 70+-5 så är man klassad som utvecklingsstörd. De som har IQ 100 eller 150 är inte utvecklingsstörda på långa håll. Utvecklingsstörda har begränsad förmåga att se konsekvenser av sina handlingar. Det har inte personer med iq 100 eller 150. Därför straffas inte IQ150 mer än en IQ100.

Att du inte inser ovan tyder på att du själv snarare ligger under 100 än över.
Jag har säkert en IQ under hundra liksom du!
Det jag försökte säga var att en 150 IQ:are skulle ha ännu större koll på konsekvenserna av sina handlingar än en sån medelmåtta som du och straffas ännu hårdare än dig.
Var det svårt att förstå?
Citera
2022-10-07, 01:01
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Psykopater brukar inte vara intellektuellt funktionsnedsatta utan snarare högre Iq än normalbefolkningen.

Ja det är nog därför Meiji avslutade med ett frågetecken. För att det är så ovanligt med korkade psykopater. Det finns nog inget som är som det brukar med denna bestialiske yngling.
Citera
2022-10-07, 02:33
Medlem
Jormapormas avatar
Citat:

Det stämmer faktiskt inte. Tvärt om så är psykopater trögare än genomsnittet/har låg IQ.
Citera
2022-10-07, 02:51
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jormaporma
Det stämmer faktiskt inte. Tvärt om så är psykopater trögare än genomsnittet/har låg IQ.

Stämmer verkligen detta? Kan det inte vara så att psykopater spänner över hela IQ-skalan? De som är smarta gör karriär och de som är korkade gör saker som gör att de hamnar bakom lås och bom? Undertecknad tror helt klart att användaren Meiji har en poäng, att det är en intellektuellt svag psykopat vi har att göra med här.

Med den svenska rättvisan är det bara en fråga om vem han stryper nästa gång då han är ute och springer i friheten. Borde bli inlåst för gott.
Citera
2022-10-07, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suntsiezinak
Fallet togs upp på Efterlyst tidigare under kvällen och där åklagaren som är med i programupplägget sade att den misstänkte pojkens psykiska störning inte gick att behandla.

Vad menade åklagaren med det och sade hon exakt så?

Att den psykiska störningen ligger i funktionsnedsättningen - vilket av förklarliga skäl inte går att behandla eller medicinera bort.
Citera
2022-10-07, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adrienbroner
Vet vi med säkerhet att han våldtagit henne?

Eftersom han han gjort försök innan med överfall och tafsande, kan man anta att det var sexualmotiverat. Så dessvärre tror jag vi kan utgå från det. Dessutom på ett väldigt utdraget och grovt sätt.
Citera
2022-10-07, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Nästa gång apan attackerar en flicka/kvinna kommer det vara samma skitsnack som vanligt med efterblivna bortförklaringar av brottet och "straffet" kommer som vanligt bli lägsta möjliga, allt annat skulle räknas som rasism och nazism.

Det sjuka är att apan och apans anhöriga inte utvisas, utan de har helt enkelt en mänsklig rättighet att vandra till sverige och begå bestialiska brott samtidigt som svenska folket har en försörjningsskyldighet för hela apfamiljen.

Det som är ännu mer sjukt är att anhöriga/föräldrar inte tar lagen i egna händer utan bara accepterar att dessa djur inte får några kännbara straff samtidigt som deras barn blir slaktade av dessa satans kulturberikare!

Nja, alla är faktiskt inte kapabla eller vill slå ihjäl andra människor - vilket är tur - annars blir det lite vilda västern i samhället, total anarki.
Citera
2022-10-07, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jormaporma

Psykopater är extremt beräknade och manipulativa, vilket kräver iq. Den här pojken är inte psykopat, han är begåvninghandikappad och kommer inte kunna botas från det. Därför kommer han behöva bevakning dygnet runt resten av livet.

Förvånas dock av häxjakten på ett efterblivet barn, hans handlingar är avskyvärda, det behöver vi inte diskutera. Men jag personligen anser att Anders Eklund är farligare då han är mer beräknade och fullt medveten om sina handlingar. Varför jagas inte han och exempelvis Hagamannen med samma intensitet?
Citera
2022-10-07, 12:05
Medlem
Skaraborg2s avatar
Monsterynglingens öde i en del andra länder.

Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Nästa gång apan attackerar en flicka/kvinna kommer det vara samma skitsnack som vanligt med efterblivna bortförklaringar av brottet och "straffet" kommer som vanligt bli lägsta möjliga, allt annat skulle räknas som rasism och nazism.

Det sjuka är att apan och apans anhöriga inte utvisas, utan de har helt enkelt en mänsklig rättighet att vandra till sverige och begå bestialiska brott samtidigt som svenska folket har en försörjningsskyldighet för hela apfamiljen.

Det som är ännu mer sjukt är att anhöriga/föräldrar inte tar lagen i egna händer utan bara accepterar att dessa djur inte får några kännbara straff samtidigt som deras barn blir slaktade av dessa satans kulturberikare!

Javisst kommer det att vara på det sättet.

Det jag hörde på Efterlyst mellan en kvinnlig åklagare och en kvinnlig advokat oroade mig i allra högsta grad om monstrets på följd. Ja det har numera blivit en mänsklig rättighet att ta sig till Sverige, begå brott och i många fall en livstidsförsörjning.

De lagar som vi har i Sverige är anpassade efter en helt annan befolkning än den vi numera har. I vissa länder hade denne yngling blivit avrättad. Jag är inte direkt för dödsstraff men i vissa fall så känns det befogat faktiskt.

https://www.google.com/search?q=yemen+execution&rlz=1C1EJFA_enSE755SE757& source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjthPyc8M36AhX gRvEDHTtSCO8Q_AUoAXoECAMQAw&biw=1366&bih=625&dpr=1
Senast redigerad av Skaraborg2 2022-10-07 kl. 12:11.
Citera
2022-10-07, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Javisst kommer det att vara på det sättet.

Det jag hörde på Efterlyst mellan en kvinnlig åklagare och en kvinnlig advokat oroade mig i allra högsta grad om monstrets på följd. Ja det har numera blivit en mänsklig rättighet att ta sig till Sverige, begå brott och i många fall en livstidsförsörjning.

De lagar som vi har i Sverige är anpassade efter en helt annan befolkning än den vi numera har. I vissa länder hade denne yngling blivit avrättad. Jag är inte direkt för dödsstraff men i vissa fall så känns det befogat faktiskt.

https://www.google.com/search?q=yemen+execution&rlz=1C1EJFA_enSE755SE757& source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjthPyc8M36AhX gRvEDHTtSCO8Q_AUoAXoECAMQAw&biw=1366&bih=625&dpr=1

Nu är det börbjudet enligt internationell lag att avrätta barn, av anledningar alla rationella människor begriper!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in