2022-08-17, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramadolsniffare
Nej!
Z är Ali hai chanhan ( Z, Z.E )
^ Ali blev dömd för medhjälp på Gamlestads ärendet till 10 år...

Lill Ph1lip är Philip De Nesta Cravalho ( Zino, Lill Ph1lip )
^ Ph1lip sitter häktad i Spanien...
Jaha. Tack för info!

Så vem av dessa Al1 och Phil1p är högre upp i hierarkin? Vad jag har hört så är denna Z galen, en liten arab (eller kurd) som röker på mycket men är tydligen driftig och har respekt av alla i biskop, utan hans fiender såklart. Så det är denna Al1 som är den riktiga Z? Alltid trott att phil1p var Z.
Citera
2022-08-17, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjon55
Jaha. Tack för info!

Så vem av dessa Al1 och Phil1p är högre upp i hierarkin? Vad jag har hört så är denna Z galen, en liten arab (eller kurd) som röker på mycket men är tydligen driftig och har respekt av alla i biskop, utan hans fiender såklart. Så det är denna Al1 som är den riktiga Z? Alltid trott att phil1p var Z.
va babblar du om,Al1 va ju en liten skit unge som spang runt o gjorde skitjobbet för J0be klanen,han sitter nu inne för mordet på Bl3rim,det va han o en babbe som sköt han
Citera
2022-08-18, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveBiskop
va babblar du om,Al1 va ju en liten skit unge som spang runt o gjorde skitjobbet för J0be klanen,han sitter nu inne för mordet på Bl3rim,det va han o en babbe som sköt han
Bara så du är medveten, Alla dessa horungar från södra gör skitjobben till Eddi3, inte bara Al1. Han är en av dem 10-20 horungarna.

Var det Al1 och D3ntin som mördade Bl3rim? Hur vet man om ingen av dem två blev dömda för att ha avlossat skotten?
Citera
2022-08-18, 08:44
Medlem
Citat:
Bara så du är medveten, Alla dessa horungar från södra gör skitjobben till Eddi3, inte bara Al1. Han är en av dem 10-20 horungarna.

Var det Al1 och D3ntin som mördade Bl3rim? Hur vet man om ingen av dem två blev dömda för att ha avlossat skotten?
det har alltid vart så,dem här korkade luffar ungar e jämt o ständigt utnittjade av dem äldre i södra!det va lill kurden Al1 och babben K4ramo som avlossade,det står väl o tydligt i FUP
Citera
2022-08-19, 16:29
Medlem
Citat:
det har alltid vart så,dem här korkade luffar ungar e jämt o ständigt utnittjade av dem äldre i södra!det va lill kurden Al1 och babben K4ramo som avlossade,det står väl o tydligt i FUP
Varför blev dem inte dömda för att ha avlossat skotten som dödade Bl3rim?
Citera
2022-08-19, 21:03
Medlem
Precis lyssnat klart alla delar av Al1 ”Z” rättegångar på prime crime och det är sinnessjukt att han inte fick livstid! Klart och tydligt att han var skytten. Arab jävel.
Citera
2022-08-19, 21:05
Medlem
Soterns avatar
Har HA kapitulerat helt när det gäller Malmö. Hörs ju inget från dem längre.
Citera
2022-08-19, 22:48
Medlem
Citat:
Precis lyssnat klart alla delar av Al1 ”Z” rättegångar på prime crime och det är sinnessjukt att han inte fick livstid! Klart och tydligt att han var skytten. Arab jävel.
intressant o se va denna arab jäveln,R4mi o babben M4l4min kommer o få,jag tippar på livstid,o zigge kosovo-albanen 3r3lin 12 år,elle?
Citera
2022-08-19, 23:58
Medlem
Citat:
intressant o se va denna arab jäveln,R4mi o babben M4l4min kommer o få,jag tippar på livstid,o zigge kosovo-albanen 3r3lin 12 år,elle?

Jag tror M livstid, R 50/50 livstid eller frikänd. E frikänd
Citera
2022-08-20, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanesbrur
Jag tror M livstid, R 50/50 livstid eller frikänd. E frikänd
Aldrig hållit med så mycket!!! Tror dock 3relin blir dömd för medhjälp. Men R4mi så tycker jag samma antingen livstid eller frisläppt helt och hållet.
Citera
2022-08-27, 16:09
Medlem
Citat:

Men k4r4mo är väll knappast en springpojke i Södra? Han har väll betraktas som ledare?
Citera
2022-08-28, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molonk
Men k4r4mo är väll knappast en springpojke i Södra? Han har väll betraktas som ledare?
Han är varken ledare eller springpojke. Ledarna i södra är Bebben och Eddi3.
Kar4mo, D3ntin, D0dou har en stor roll i södra men inte ledare. Samma med Al1 och hans bästa neger vän Y0usuf.

Ingen av dessa jag nämnde är springpojkar, dem har en av dem högsta rollen i södra, förutom Eddi3 och Bebben.
Al1 (Z.E, inte Lil Philip) och Y0usuf är lite yngre i åldern, tror dem är född 2000. Men dem har lika stor roll i södra som Kar4mo, D3ntin och D0dou.

Nån skrev att det var Al1 och D3ntin som sköt Blerim, nu säger nån annan att det var Al1 och Kar4mo… Vem eller vilka var det egentligen som dödade bl3rim är den stora frågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in