2022-08-09, 20:22
Bannlyst
Dessa nya yngre i norra är totalt värdelösa, herregud. Wallah man saknar dem äldre, dem hade iallafall stake och kunde stå upp för sig själva men dessa yngre duger inte till något vettigt. Ad@m och Jon1s hade gjort stor skillnad i kriget mot södra men tyvärr så sitter den ena på livstid och den andra släpps ut om 2 år.
Citera
2022-08-09, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biskopbarn
Dessa nya yngre i norra är totalt värdelösa, herregud. Wallah man saknar dem äldre, dem hade iallafall stake och kunde stå upp för sig själva men dessa yngre duger inte till något vettigt. Ad@m och Jon1s hade gjort stor skillnad i kriget mot södra men tyvärr så sitter den ena på livstid och den andra släpps ut om 2 år.
bram det har du rätt i men som man säger detta är lugnet innan stormen
Citera
2022-08-09, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molonk
Du får gärna utveckla exempel på småbrott

Stjäla fälgar exempelvis.
Citera
2022-08-09, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveBiskop
södra är så gott som dööööööööd,det finns bara en Biskopsgården och den ligger i friskisbarnens händer
Folk har sagt så i ungefär 3 år nu. Ända sen Gamlestad incidenten där 13 apor torskade så har ni sagt ”nu kommer norra köra över dem” ”södra e borta” ”det finns ingen södra mer”. Jag hade gärna velat se hela södra äldre och yngre dö. Men det ser inte ut som det.

Efter varje gång nån från södra blir häktad, så säger ni att norra kommer rensa dem. Har ni inte märkt att södra har ingen skam o bara skjuter vem som helst medans norra inte gör någon comeback?

Båda dessa gäng är lika skämmiga, men att säga att norra kommer döda dem nu är ren skitsnack. Så har ni sagt i 3 år och ingen har dött, bara folk från norra som dör. Håll er till fakta och sluta prata trams.
Citera
2022-08-09, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveBiskop
södra är så gott som dööööööööd,det finns bara en Biskopsgården och den ligger i friskisbarnens händer
Är så trött på folk som snackar så mycket skit. Ni har sagt i cirka 3 år att södra kommer dö. ”Södra e borta” ”södra finns inte längre” ”norra kommer rensa dem”.
Men ändå så forsätter norra o dö en efter en som kottar.

Ända sen gamlestad incidenten där 13 apor blev dömda till tvåsiffrigt straff varenda en så har ni sagt att södra e borta blablabla.

Ändå så fortsätter norra o dö och ingen i södra har dött? Allt jag vill är att södra ska dö ut horungarna, äldre & yngre samma skit. Men norra är ingen motstånd, dem knivhugger o det är allt. Ingen har dött från södra i ungefär 7 år. Tij4n dog av Z falangen. Finns ingen annan från södra som dött dem senaste 7 åren efter att Huss3in blev mördad i vår krog och bar incidenten. Medans norra bara faller som kottar.

Så håll er till fakta o sluta snacka trams!!!
Citera
2022-08-10, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanesbrur
Stjäla fälgar exempelvis.

Herregud har dom sjunkit så lågt 😂
Citera
2022-08-10, 21:23
Medlem
Vet någon hur det ser ut i fallet? Hur ser allt ut generellt?
Citera
2022-08-11, 03:41
Medlem
Nån som sitter på info om dessa män nedanför? Har dem lämnat det livet eller sitter dem inne? Förklara också ni som har svaren.
Yas1r aka R2
Ahm3d aka Nino
Flor1an aka golare
4li aka Yuice/juice
Phil1p aka Zino
Och allmänt info om yngre?

Sluta skriva så onödiga kommentarer och bete er proffesionellt!
Citera
2022-08-11, 11:30
Medlem
llanzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjon55
Nån som sitter på info om dessa män nedanför? Har dem lämnat det livet eller sitter dem inne? Förklara också ni som har svaren.
Yas1r aka R2
Ahm3d aka Nino
Flor1an aka golare
4li aka Yuice/juice
Phil1p aka Zino
Och allmänt info om yngre?

Sluta skriva så onödiga kommentarer och bete er proffesionellt!

Yas1r killen som blivit skottat 2 gånger förmodligen har föräldrarna skickat han till Turkiet

Ahm3d sägs fortfarande synas i gbg.

Flor1an flyttat tror man la han skyddad boende och bytt identitet pga all hot.

4li ingen aning.

Phl1p sägs vara häktad i Spanien
Citera
2022-08-11, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llanz
Yas1r killen som blivit skottat 2 gånger förmodligen har föräldrarna skickat han till Turkiet

Ahm3d sägs fortfarande synas i gbg.

Flor1an flyttat tror man la han skyddad boende och bytt identitet pga all hot.

4li ingen aning.

Phl1p sägs vara häktad i Spanien

Det sägs att Yas1r och 4li, va inblandade i knivbråket på gibraltar som slutade upp med 3 mordförsök. Där 3 norra gubbar blev knivhuggna. Även att några andra var inblandade men sprang därifrån.

Phil1p sitter väll häktad för mordförsök mot G-Falangen i Malaga?

Flor1an råttan har väll grävt sig under jord...
Citera
2022-08-12, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KandaharWarrior
Det sägs att Yas1r och 4li, va inblandade i knivbråket på gibraltar som slutade upp med 3 mordförsök. Där 3 norra gubbar blev knivhuggna. Även att några andra var inblandade men sprang därifrån.

Phil1p sitter väll häktad för mordförsök mot G-Falangen i Malaga?

Flor1an råttan har väll grävt sig under jord...
Tror jag har hört att 4li sitter inne eller nåt liknande. Men om han inte sitter inne varför snackar ingen om honom? Är han inte med södra mer? Sist jag minns så var han ju aktiv och körde på riktigt för södra.

Jag tror att Yas1r ligger lågt nu när alla hans vänner sitter inne. Har inte hört nåt om honom i evigheter.

Men om du säger att 4li och Yas1r kanske var en av personerna som var inblandad i knivhuggningen, då skulle jag säga att dem är nära med varandra. Eftersom att alla deras vänner sitter inne.

Tror att Norra gubbarna kommer köra hårt dessa månader, om dem har hjärnor. För dem vet att det bara är en tidsfråga tills Eddi3 muckar. Men det finns chans att Eddi3 lämnar landet, tror dock inte det med tanke på att han har inget att förlora.
Citera
2022-08-12, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjon55
Tror jag har hört att 4li sitter inne eller nåt liknande. Men om han inte sitter inne varför snackar ingen om honom? Är han inte med södra mer? Sist jag minns så var han ju aktiv och körde på riktigt för södra.

Jag tror att Yas1r ligger lågt nu när alla hans vänner sitter inne. Har inte hört nåt om honom i evigheter.

Men om du säger att 4li och Yas1r kanske var en av personerna som var inblandad i knivhuggningen, då skulle jag säga att dem är nära med varandra. Eftersom att alla deras vänner sitter inne.

Tror att Norra gubbarna kommer köra hårt dessa månader, om dem har hjärnor. För dem vet att det bara är en tidsfråga tills Eddi3 muckar. Men det finns chans att Eddi3 lämnar landet, tror dock inte det med tanke på att han har inget att förlora.
3ddi3 kommer troligen släppa Biskop då d finns ingen anhängare kvar,dem riktiga e alla inne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in