Flashback bygger pepparkakshus!
2022-07-07, 00:58
Medlem
Använder 10ml nässpray flaska som jag fyller med 2,5g tjack och resten vatten, fungerar utmärkt till jobbet, funkar att äta och sova på.

Men nu har jag lagt in väldigt lite crystal meth i(kanske 0.05g) och det fick mig att undra ifall man även kan lägga i 2,4 elr 6 mg rivotril också för att få den ultimata blandningen.

Vet någon ifall vattenlöst rivitrol funkar att ta i näsan?
Citera
2022-07-07, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IgOh
Använder 10ml nässpray flaska som jag fyller med 2,5g tjack och resten vatten, fungerar utmärkt till jobbet, funkar att äta och sova på.

Men nu har jag lagt in väldigt lite crystal meth i(kanske 0.05g) och det fick mig att undra ifall man även kan lägga i 2,4 elr 6 mg rivotril också för att få den ultimata blandningen.

Vet någon ifall vattenlöst rivitrol funkar att ta i näsan?

Klonazepam "ikto/rivotril" är dåligt vattenlösligt, så det kommer antagligen inte funka bra alls. Det sitter ju i länge, ta dosen innan jobbet bara. Det är inte allt för många benzo som löser sig bra i vatten, Midazolam däremot är bra löslig i vatten, någon Japansk benzo som jag inte mins namnet på är även den löslig i vatten.
Senast redigerad av Bobthebear 2022-07-07 kl. 01:45.
Citera
2022-07-07, 07:22
Medlem
Muppetys avatar
Jag har löst mina Iktorivil i propylenglykol (finns som t.ex. rökvätska till e-cigaretter o är helt ofarligt), men det svider lite i näsan.
Citera
2022-07-07, 10:30
Medlem
Muppetys avatar
PG-vätska: https://www.vapes.se/produkt/diy/diy...-basvatska-pg/

Om löslighet gällande klonazepam (Rivotril, Iktorivil): https://www.sciencedirect.com/scienc...73224710500200
Citera
2022-07-29, 15:18
Medlem
Akanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IgOh
Använder 10ml nässpray flaska som jag fyller med 2,5g tjack och resten vatten

Vilket märke nässpray använder du?
Blev intresserad av den här idéen men de nässpray jag köpt går typ inte att öppna och fylla på. Metall eller något jag måste ta sönder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in