Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-22, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodja
Uffe har en totalt fejkad webbsida, Fantastiska Nöjen, en lista på en massa numer avlidna artister😅
Han sökte en massa bidrag under covid åren.

Sidan är tydligen inte uppdaterad på decennier men pengar fick han från Kulturrådet.
SHA 70 på tuben har rotat lite i det här.

Helt makalöst av Ulf Bejerstrand!😮
Man kan förstå hur det här med Knapptryckeriet fungerar då.

Ulf vill ha pengar, många pengar. Samtidigt som han säger sig inte gillar pengar.

Han är samma roffare som dem han alltid kritiserar...

Otroligt bra grävt och sammanfattat av SHA70. Som väntat har Bluffe lyckats lura till sig en stor summa skattepengar på falska grunder. Hoppas innerligt att detta leder till rättsliga åtgärder. Nu fortsätter han istället bedrägerierna i Knäpptryckarnas regi och lurar gamla tanter på swishpengar. Vilket avskum han är!
Citera
2025-07-25, 08:35
Medlem
https://youtu.be/B_WFxnNDCo4

F d medlem i sekten, som talar ut i ”Leifs analys”
Citera
2025-08-01, 22:16
Medlem
Rodjas avatar
Undrar om UffePuffe börjar tröttna nu?

I onsdags höll han följarna på halster, skulle sånt klockan 21, men det började kl 23 och då bara i fem minuter 😅
Citera
2025-08-19, 21:22
Medlem
Pelle-Roevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodja
Undrar om UffePuffe börjar tröttna nu?

I onsdags höll han följarna på halster, skulle sånt klockan 21, men det började kl 23 och då bara i fem minuter 😅

Vad handlar egentligen det här om? Bejerstrand och Shillander kastar skit på varandra om nånting?
Citera
2025-08-20, 19:46
Medlem
Nu har väl den där Marie Jakobsson fullständigt mist de få hjärnceller som hon eventuellt hade. Detta har hon skrivit inne på KTs YT kanal. ” Om ni inte kan hålla ett vårdat språk så kan ni avstå från att kommentera här. Jag har mycket lätt för att trycka på tabort knappen,bara så ni vet. Så ni leifare kan hålla er hos Leif i erat destruktiva kommentars fält. Här är ni inte välkomna så länge jag har något att säga till om ” Detta har hon skrivit efter det har kommit in frågor som hon och Ulf Bejerstrand inte gillar eller kan svara på. Knut by var en sekt men frågan är om inte knapptryckarna är en mycket värre och kanske farligare sekt
Citera
2025-08-23, 18:39
Medlem
https://youtu.be/RqEAiWdowaE?si=6r9Daruk9zy44Pco

Ikväll är det tydligen dags för ännu ett avsnitt av agent Stig Bergman .
Citera
2025-09-18, 19:29
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyz123xyz123
Nu har väl den där Marie Jakobsson fullständigt mist de få hjärnceller som hon eventuellt hade. Detta har hon skrivit inne på KTs YT kanal. ” Om ni inte kan hålla ett vårdat språk så kan ni avstå från att kommentera här. Jag har mycket lätt för att trycka på tabort knappen,bara så ni vet. Så ni leifare kan hålla er hos Leif i erat destruktiva kommentars fält. Här är ni inte välkomna så länge jag har något att säga till om ” Detta har hon skrivit efter det har kommit in frågor som hon och Ulf Bejerstrand inte gillar eller kan svara på. Knut by var en sekt men frågan är om inte knapptryckarna är en mycket värre och kanske farligare sekt

Fråga gärna Marie om Knapptryckarna bär på ngt dåligt samvete för hur dom utnyttjade Tom Lutmark under hans psykosliknande tillstånd.
Citera
2025-09-19, 20:51
Medlem
Rodjas avatar
Nu orkar inte Ulf Bejerstrand med livechatt längre, nu sänder han utan kommentarer 😁
Citera
2025-09-24, 12:40
Medlem
Citat:

Det går fort att bli maktfullkomlig. Hon hade passat bra som lägervakt under WW2….När knäpptryckarsekten haverar, så kommer det heta ”jag lydde bara order”, som om det ska befria en från allt ansvar.
Citera
2025-10-27, 08:11
Medlem
https://youtu.be/xsSXpBgzsQw?si=CDEDAvkw5U3dk_xQ

Vilket avslöjande kufnytt gjorde igår kväll . 0:20:30 in i programmet visar det vilken falsk och farlig person Ulf Bejerstrand är.
Citera
2025-11-20, 22:04
Medlem
526s avatar
KT version av direktdemokrati är en oseriös variant. Deras politiska koncept handlar om att de har en politisk agenda som de (han) vill boosta genom att kalla det för folkets vilja.
Om man är intresserad av direktdemokrati ska man kolla på originalpartiet Direktdemokraterna.
De har ett utvecklat politiskt koncept . . som jag fattar det i alla fall.
Citera
2025-11-20, 22:17
Medlem
526s avatar
Citat:
https://youtu.be/WfHurvaSIeA?si=t6CcI6Lyu7TVWKde

Länk till Marre filmproduktion . Vilket härligt häcklande mot Knapptryckarna , Håkan Bergmark mfl.

Citat:
Ursprungligen postat av nivijag
Värt att veta om Knäpptryckarna.
https://www.youtube.com/watch?v=wTJVG2DEj00
Jag vet inte vad det här handlar om - och jag säger inte att han Ulf är bra - men det här är sinnessjukt rakt igenom. Att det finns människor som lägger ner så mycket energi och producerar ( i sammanhanget) ambitiösa filmer om småtjafs i ett litet parti - säger bara att det är idioter som dras till den här typen av partier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in