Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-07, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabstr
Hur menar du? Har själv blivit felaktigt medicinerad av psyk"vården"
Om du själv blivit till-intet-gjord som ett lovligt byte av de sken-heliga sadisterna, så behöver du väl för i helsike inte fråga vad jag menar..!?
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Var hon hans mål?

Kände han henne?
Ja.

[Sekretess]
Senast redigerad av Ser1emurdare 2022-11-07 kl. 20:50.
Citera
2022-11-07, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juristchefen
Hon kanske var en inkompetent klåpare som med sina olagliga och gravt störda beslut på ett eller annat avslutade människors liv och faktiskt förtjänade att bli huggen till döds?

Tål att tänkas på, individer jobbandes i psykbranschen, är dåliga på att ta ansvar för sina handlingar, för att inte säga värdelösa.
Mycket. Tänkvärt, inlägg..
Citera
2022-11-07, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Fyfan vilken sjuk människa
Ja, Wieselgren hade fler än 1 skruv lös.

och mer än 1 lik i garderoben..

Tyvärr, men allt som oftast bland Svenska folkets valda Makt-havare..
Citera
2022-11-07, 21:08
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirunapojken
Nope du har fel han hade en dödslista där
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/har-fangas-visbymordaren-pa-film-nar-han-fotar-annie-loof
Fel i vad? Och vad är det för ”dödslista” du menar? Gällande din länk till SVT så framkommer ingen ”fixering” beträffande Annie Lööf.
Citera
2022-11-07, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Hennes död borde uppmärksamma folk i allmänhet vad vi i psykiatrin behöver stå ut med. Risk för våld och andra arbetsskador är stor. Väldigt slitsamt arbete, ändå så gnäller folk en jävla massa och lönen är undermålig.
Ptjo jag tackar jag..

Vad behöver patienter stå ut med då.?
Det vet du. Bara man går ut från rummet nattetid och vänligt förklarar för natt-sköterskorna att man måste få lugnande, "In med dig på rummet.!"
"Ni får inte vara här ute I korridoren nattetid.!"
"In med dig innan jag kallar på vakten.!"

Behandlar man övriga patienter på sjukhuset likadant, de som är inlagda p.g.a. t. ex. Cancer och som kommer och ber om smärtstillande om natten..?
Citera
2022-11-07, 21:21
Medlem
Han verkar ha spionerat på Annie Lööf i åratal.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/har-fangas-visbymordaren-pa-film-nar-han-fotar-annie-loof
Citera
2022-11-07, 21:45
Medlem
Theodor Engström var en fullblodspsykopat. En isolerad incel, en typisk Nazist och Sverigedemokrat som hade planerat det här terroristbrottet i flera år. Om han varit amerikan så hade han varit Trumpanhängare och stormat kapitolium. Mycket obehagligt att det spridit sig till Sverige.
Citera
2022-11-07, 23:10
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Theodor Engström var en fullblodspsykopat. En isolerad incel, en typisk Nazist och Sverigedemokrat som hade planerat det här terroristbrottet i flera år. Om han varit amerikan så hade han varit Trumpanhängare och stormat kapitolium. Mycket obehagligt att det spridit sig till Sverige.

Hade han planerat att mörda Ing-Marie Wieselgren i flera år?
Citera
2022-11-08, 07:39
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Fel i vad? Och vad är det för ”dödslista” du menar? Gällande din länk till SVT så framkommer ingen ”fixering” beträffande Annie Lööf.

Vore ju faktiskt på sin plats att Svt, någon media eller privatspanare även går igenom filmmaterial fr andra politikers framträdan i Almedalen/Visby för att se om han enbart bevakade/var på plats vid Lööf eller om han var närvarande även när andra framträdde.

Det kan klargöra en hel del. På samma sätt bör hans rörelsemönster Gotland/fastlandet i stort kunna avgöra om han var fokuserad på Almedalsveckan eller vistades på Gotland ofta om somrarna. Skillnaden är relevant.
Citera
2022-11-08, 08:36
Medlem
Hans läkarkontakt på psyket säger att han är snäll...de säger väl en hel del om hur de jobbar
Citera
2022-11-08, 09:07
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ser1emurdare
Ptjo jag tackar jag..

Vad behöver patienter stå ut med då.?
Det vet du. Bara man går ut från rummet nattetid och vänligt förklarar för natt-sköterskorna att man måste få lugnande, "In med dig på rummet.!"
"Ni får inte vara här ute I korridoren nattetid.!"
"In med dig innan jag kallar på vakten.!"

Behandlar man övriga patienter på sjukhuset likadant, de som är inlagda p.g.a. t. ex. Cancer och som kommer och ber om smärtstillande om natten..?

Haha sådär går det verkligen inte till. I så fall har du haft otur och haft en bitter nattsköterska. Eller så har du redan fått allt du kan få och är skitjobbig.
Citera
2022-11-08, 10:57
Medlem
Så tröött på folk som ska skylla dådet på att han har asperger. Otroligt fördomsfullt, de med asperger har inte en mer eller mindre kromosom, det är mer specifikt för att har säregna intressen och Vissa kan ha svårt med interaktioner med andra.
Men att det är anledningen till att han genomför detta dåd är ett hån. Finns många med asperger som har högt uppsatta jobb och som det inte ens syns på..

Hursom, blir intressant att följa rättegången, läskigt för Lööf som sitter så nära en person som känner sånt förakt emot henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in