Flashback bygger pepparkakshus!
2022-07-12, 20:13
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebbabturken
Well, faktum kvarstår att PK svennar är trötta på livet och är redan döda inombords. Så mycket för moral.
Vad i all sin dag är det som du skriver? Förstår du det själv? Definiera vad moral betyder för dig. Bortse från att du aldrig hört ordet i ditt hem, men försök ändå.
Det är en märklig känsla att läsa saker här på forumet och inse att de som skriver faktiskt inte har en aning om vad orden betyder. Fakta kvarstår att du inte anser att kriminalitet är något att skämmas för. Du gillar alltså stöld, rån, knarkhandel, bedrägeri och våldtäkter. Har jag glömt någon form av kriminalitet som du inte skulle skämmas för? Är det här något som alla dina grannar tycker likadant om? Sitter ni ofta och diskuterar om hur stolta ni är över alla kriminella ni har i grannskapet?
Citera
2022-07-14, 11:09
Medlem
Kebbabturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Vad i all sin dag är det som du skriver? Förstår du det själv? Definiera vad moral betyder för dig. Bortse från att du aldrig hört ordet i ditt hem, men försök ändå.
Det är en märklig känsla att läsa saker här på forumet och inse att de som skriver faktiskt inte har en aning om vad orden betyder. Fakta kvarstår att du inte anser att kriminalitet är något att skämmas för. Du gillar alltså stöld, rån, knarkhandel, bedrägeri och våldtäkter. Har jag glömt någon form av kriminalitet som du inte skulle skämmas för? Är det här något som alla dina grannar tycker likadant om? Sitter ni ofta och diskuterar om hur stolta ni är över alla kriminella ni har i grannskapet?

Tyst med dig, boomer.
Citera
2022-07-14, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satukhara-malmo
Sluta vara avundsjuka på snubben, bara för att ni jobbar ihjäl er och trötta på era ruttna rutiner i livet så behöver man inte hata på en snubbe med en klocka som kostar 200.000 lax jävla alkisar!

Hans klocka är lika mycket värd som era års inkomster HAHAHAHA.
Tror ej de handlar om avundsjuka, iallafall INTE i mitt fall, de e dom som flexar me guldkedjor som åker dit, idioter
Citera
2022-07-14, 14:04
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Tyst med dig, boomer.
Är ni stolta över era bidrag till det samhälle som försörjer er?
Citera
2022-07-14, 16:27
Medlem
Kebbabturkens avatar
Citat:
Är ni stolta över era bidrag till det samhälle som försörjer er?

Ja. Varför skriver du här? Ska du inte slita på ditt jobb och betala mer skatt så våra bidrag ökar?
Citera
2022-07-14, 16:48
Medlem
Citat:
Ja. Varför skriver du här? Ska du inte slita på ditt jobb och betala mer skatt så våra bidrag ökar?
Kebab e gott
Citera
2022-07-14, 20:00
Medlem
qtboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajskolven
ge fan i att vara kriminell med skulder då. JAG blir inte av med min klocka, och den är finare än din!
Det är för att ingen vill ha din trötta Citizen klocka köpt på Ur&Penn för 1999kr.
Citera
2022-07-14, 20:01
Medlem
Bajskolvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qtboy
Det är för att ingen vill ha din trötta Citizen klocka köpt på Ur&Penn för 1999kr.

På auktion faktiskt. Du känner inte till märket.
Citera
2022-07-14, 21:10
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Lite coolt att muslimer som skryter över sin överlägsna moral tänker som du. Men jag tror att du har alldeles rätt så tänker muslimer. Är det bara araber som tänker som du eller hur är det med turkar, albaner, afghaner?
Citera
2022-07-14, 21:44
Medlem
Citat:
Lite coolt att muslimer som skryter över sin överlägsna moral tänker som du. Men jag tror att du har alldeles rätt så tänker muslimer. Är det bara araber som tänker som du eller hur är det med turkar, albaner, afghaner?

Hur vet du att han är en ”muslim” är det något du antar din våldtäktsman?
Citera
2022-07-14, 21:47
Medlem
Så många inlägg och inget namn på GM ?
Och nej, jag har inget att bidra med
Citera
2022-07-14, 21:47
Medlem
Laureths avatar
Alldeles för godtyckligt för att vara rimligt att få göra från polisens sida.

Sen är det förståss jättebra att kriminellt slödder blir av med pengarna, men det måste finnas tydliga riktlinjer där en oskyldig aldrig kan utsättas för sånt här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in