• 5
  • 6
2007-03-21, 19:11
Medlem
Blåfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Animae
Beställde från Targard förmodar jag?
Funderar att beställa ett jag med.

Lite frågor bara, hittar ingen information på hemsidan
Ungefär hur lång tid tog det?
Betalningssätt? Gillar fortfarande inte att lämna ut kontonummer till småkonstiga sidor.
Några problem med beställningen eller gick allt bra?

Det var inga som helst problem. Munstycket kom i en papplåda som mätte uppskattningsvis 8x10x30cm. Tog ungefär åtta arbetsdagar..
Jag är också lite paranoid när det gäller små okända sidor, så jag använde mig av Nordeas funktion Säkra kortbetalningar.
Citera
2007-03-21, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blåfisk
Det var inga som helst problem. Munstycket kom i en papplåda som mätte uppskattningsvis 8x10x30cm. Tog ungefär åtta arbetsdagar..
Jag är också lite paranoid när det gäller små okända sidor, så jag använde mig av Nordeas funktion Säkra kortbetalningar.
Ok, det låter bra.
Tackar för svar.
Citera
2010-02-02, 02:26
Medlem
SarangHaes avatar
Är det någon som har kunskap om hur man på bästa sätt rengör dessa? Redan efter två cigaretter luktar och smakar det hemskt, som en kvarglömd halvrökt cigarrett ungefär. Ska man rengöra det varje dag eller måste det "inrökas" som pipor?
Hålet är väldigt litet så jag tvivlar på att vanliga piprensare skulle få plats.
Citera
2010-02-02, 15:00
Medlem
n155es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SarangHae
Är det någon som har kunskap om hur man på bästa sätt rengör dessa? Redan efter två cigaretter luktar och smakar det hemskt, som en kvarglömd halvrökt cigarrett ungefär. Ska man rengöra det varje dag eller måste det "inrökas" som pipor?
Hålet är väldigt litet så jag tvivlar på att vanliga piprensare skulle få plats.

Jag undrar samma sak!

Införskaffade en "porrsticka" i plast för 35kr idag, den går att dela och i mitten finns en rör med nån form av sten liknande genomskinliga kristaller.

Har rökt 2 cigg i den och nu luktar den gammal röv
Citera
2011-03-16, 13:38
Medlem
Badassmfokas avatar
Jag undrar också hur man bäst rengör dessa, köpte en i plast för skojs skull. Luktar snabbt riktigt riktigt dåligt.
Citera
2011-03-16, 15:05
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Du bor alltså INTE i Stockholm men söker ändå efter ett röktillbehör som man oftast brukar finna bland överklassdamer och män med samma personlighet som Nalle Knutsson.

// Roger P.
Såg en äldre herre i början av månaden som traskade runt och rökte cigg i ett sådant munstycke. Han såg knappast ut som överklass eller kändes som Nalle Knutsson. Stockholm, nej.
Citera
2015-07-02, 18:44
Medlem
Drar till en rejäl bump och undrar om någon vet nån affär i Stockholm som i nuläget har de ganska korta klassiska "raul duke" (jhonny depps karaktär i Fear and loathing in las vegas)
ciggarettmunstycket, vill gärna veta pris också
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in