Citat:
Ursprungligen postat av
Fridafogel99
Har slutat följa både Claras Insta och blogg pga den /hon inte är den hon en gång var. Kikar in ibland av brist på annat. Behöver en stor skämskudde när jag ser alla bilder där hon knäppt upp och visar djup urringning 🫣. Och människan är desperat, hon har taggat samma skor från Sezane med två veckors mellanrum!! Och säkert fler ggr innan dess. Pinsamt! Och usch, efter att ha kikat in på bloggen och sett hur många gånger hon nämner Sezane så känner jag att jag måste sluta handla där! Har gillat deras kläder men vill ju inte ha samma stil som Wonderbaum Clara.
Jag kikar också bara in ibland, som ett gammalt ex man inte kan låta bli att ömsom förfasas över, ömsom skratta åt och sedan landa i att ja, det är slut mellan oss fortfarande 😂
Jag vet inte hur många gånger hon har taggat samma par skor från Sézane, i ren desperation om att de ska lägga märke till henne, antagligen. Hon sa i podden tidigare att hon skulle börja klä sig mer som en fransyska (med röda spetsbehåar som sticker fram i urringningen bland annat) och då har hon nog googlat över vilka franska klädmärken som är trendiga just nu. Men då har hon missat att de fransyskorna som hon trånar efter trendmässigt är smala och nätta, med en sval elegans som Clara aldrig kan jämföra sig med. Hon påminner snarare om Askungens styvsystrar som försöker klämma in sina 42

r i en 36:a när hon skulle passa mycket bättre i ett par rejäla gummistövlar i stället.