Citat:
Ursprungligen postat av
Sopkvastensskaft
När, var och hur har hon skrivit ner Jakob?jag läser knapppt bloggen och är inte premium. Nyfiken! Citat?
Har inga citat tyvärr och hon skriver det inte rakt ut, men man kan tolka mycket mellan raderns så att säga.
Hon har dock vid flera tillfällen skrivit om vilken bra bonuspappa nya killen är och hur han är så mån om sina bonusbarn, samt att yngsta sonen verksr älska honom och har tytt sig jättemycket till honom.
Tycker det är direkt olämpligt och riktigt osmakligt dels med tanke på ex-mannen och PAPPAN, men också av hänsyn till nya killens barn som verkar få mycket mindre tid tillsammans med sin pappa än vad hennes barn får.
Det är liksom som upplagt för sårade känslor och besvikelser.
Är högst medveten om att Clara inte är skyldig mig något, och att det egentligen är fånigt och meningslöst, men kan inte hjälpa att jag känner mig rätt besviken på henne och de val hon gjort senaste åren. Det känns lite som att hon har ljugit och upprätthållit någon slags fasad gentemot sina följare, och inte varit genuin.
Läste precis boken "Yesteryear" av Caro Claire Burk, och den skulle likagärna kunna handla om Clara.