• 2
  • 3
2022-11-03, 15:50
Medlem
Jag och min flickvän är medlemmar. Inte gått på någon fest än men fick skicka bilder på mail och bli godkända så kan tänka mig att det är attraktiva människor där till skillnad från alla öppna parklubbar.
Citera
2022-11-03, 20:47
Medlem
Är det bara svenskar med, eller finns det asiater, araber, latinamerikansk och afrikaner med?
Citera
2023-03-14, 10:26
Citat:
Ursprungligen postat av Demigurgen
Är det bara svenskar med, eller finns det asiater, araber, latinamerikansk och afrikaner med?

Välbärgade svenskar, kända och okända, vad utseendet beträffar, grymt snygga enligt rykten.
Bara utvalda inbjudna godtas
Citera
2023-04-02, 07:35
Det hemliga sällskapet - "Här träffas svenska par för sex och hemliga ritualer"

Expressen fick tillträde till en hemlig tillställning för umgänge långt bortom konventionerna.
- Eller så har Expressen nyhetstorka
Citat:
"I en kylslagen slottssal med flagnande takmålningar står maskerade människor i en ring och väntar. Unga kvinnor med nakna bröst skrider in i salen och ceremonimästaren läser: ”Jag ser dig. Vi är fria. Allt är kärlek.” I kväll har 180 personer samlats för att mingla och ligga under rituella former. – Vi är som tonåringar med pengar, säger ”Lina”, 42, som arbetar på en högstadieskola."

- Här träffas svenska par för sex och hemliga ritualer, /Publicerad 2 apr 2023 kl 04.30 och under betalvägg/
https://www.expressen.se/premium/nyh...liga-ritualer/
Senast redigerad av explorers 2023-04-02 kl. 08:10.
Citera
2024-02-16, 11:51
Medlem
Har vi något nytt att tillföra?? Jag ser att sällskapet växer och blir mer känd. Är det någon fler som kan dela med sig sina erfarenheter? Finns det t ex invandrarbrudar där?
Citera
2024-12-24, 21:01
Medlem
KFCnoggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soosai
Har vi något nytt att tillföra?? Jag ser att sällskapet växer och blir mer känd. Är det någon fler som kan dela med sig sina erfarenheter? Finns det t ex invandrarbrudar där?

Jag var på plats med min fd KK på en träff nu under 2024.

Förundrad över hur unga/vältränade samtliga var. Var som en elitswingersklubb.
Citera
2025-05-01, 15:42
Medlem
526s avatar
Jag var på deras senaste "Shadow-fest". Vad beträffar klädkoden så körde jag min egen stil med sinnpajen och va svettig som fan vettu. Flashbackdasen hängde och dinglade, blåsvullen och tjock efter 12 tim tjackrunkade. Hade träskor och strumpbyxor till den bruna tighta pajen från tidigt 80-tal. Fick nulla som fan!
Citera
2025-05-01, 22:20
Medlem
Lyssnade på dokumentären idag, kände igen historien och hittade den här tråden som ju börjar med en artikel från 2022 skriven av samma journalist som gjorde dokumentären nu, som påstås utspela sig i nutid. Man får följa med på en sexfest i mars 2025 och ett av paren "bestämde sig" sommaren 2024 säger man.

Är det bara en uppdatering av datum eller har samma journalist gjort exakt samma reportage två gånger? Isåfall tror jag hon är mer än lite intresserad av detta. Kanske ev med i gänget?
Citera
2025-05-01, 22:39
Medlem
PersonalSeasonings avatar
Varför i h-vete har de en inramad bild på ett barn vid skåpen i detta rum? Barn är inte direkt något som normala människor anser hör hemma eller bör associeras till erotiska sammanhang och swingersklubbar
Citera
2025-05-08, 14:48
Medlem
Lyssnade på dokumentären i två delar på expressen om sällskapet. I del två är reporten med på en utav tillställningarna och man får höra när deltagarna anländer till stället. Det som slog mig var att en utav gästerna som är miljadär kommer i helikopter. Kan det vara Petter Stordalen?? Han flänger ju runt med sin helikopter och gillar att visa upp sig... vad tror ni?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in