Underbart att Östberg kommer tillbaka.
Det tillför en helt ny dimension till alla spekulationer. Även om hon kanske inte kan nå helt upp till den nivå hon var på innan problemen började så har hon en sådan grundkompetens att hon blir en allvarlig utmanare ändå. Det blir också en rejäl förstärkning till det norska laget. Östbergs comeback gör att de förmodligen kan bli den största utmanaren till Sverige om stafettguldet trots allt. Beroende lite på hur Fossesholm och Heidi Weng har återhämtat sig efter sina problem förstås.
På pappret ser ju i alla fall ett norskt lag med TUW-Östberg-Fossesholm-Weng ut som en riktigt tuff motståndare.