2022-07-01, 21:06
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Jag tror du har fel. Dom sakerna du räknar upp är ännu viktigare när man ska bygga upp kriminella nätverk. Dock tror jag han saknar vissa spärrar samt att han nog har dåligt med tålamod.

Ja, kanske har jag fel, men att bygga långsiktiga relationer baserade på tillit är inget som är särskilt vanligt i kriminella nätverk.
Citera
2022-07-01, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderkulla040
Han kommer åka på en kula i facet enligt rykten! Hahahaha

Det var ju kul, not. Vad du och dina halvt kriminella vänner babblat över en gås i någon sunkig malmö förort är totalt ointressant för oss i tråden.
Citera
2022-07-01, 21:32
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Dom har släppt honom redan, de har ingenting

Edit: läste på expressen att han släppts
Senast redigerad av Biggedy 2022-07-01 kl. 21:52.
Citera
2022-07-01, 21:34
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Hoppas han inte hamnar på samma flygel som de brottslingar han sydde in under sin tid på GSI
Citera
2022-07-01, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannika.Jansson
Varför inte låta han tjäna pengar på det iställer för kriminella negrer?
Nu är jag ingen sponsor till varken Herr Falk eller Mohammed.

Men hellre han gör det.

Du är bra opåläst du. Du tror inte att hans operationer i förlängningen göder skjutningar och mord i Europa? Bara för att han inte gör något själv betyder det inte att våld utövas efter vad dom sysslar med. Dessutom är det oundvikligt att inte jobba med sydamerikaner, afrikaner, araber och folk ifrån balkan när du jobbar med narkotika. Falk jobbar med araber och negrar, oundvikligt.
Citera
2022-07-02, 00:14
Medlem
Citat:
Lite ot men det stör mig att han lätt skulle kunnat tjänat dom pengarna ärligt med det drivet som han har.
vart ligger spänningen i det?
Citera
2022-07-02, 00:31
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Hoppas han inte hamnar på samma flygel som de brottslingar han sydde in under sin tid på GSI
Jaså, är Falken en golbög av rang?
Finns det dokumenterat eller är det bara rykten?

SSI heter det väll? Det är ingen Johan falk film vi lever i
Senast redigerad av Halte Harald 2022-07-02 kl. 00:34.
Citera
2022-07-02, 01:39
Moderator
Schlesiens avatar
Utgången rubrik:
Jonas Falk gripen i Spanien igen. 22-06-30

/ Moderator
Citera
2022-07-02, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Jaså, är Falken en golbög av rang?
Finns det dokumenterat eller är det bara rykten?

SSI heter det väll? Det är ingen Johan falk film vi lever i

Hahaha antingen trollar personen du citerade eller så är det den dummaste kommentsr jag läst
Citera
2022-07-02, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lursan
vart ligger spänningen i det?

Där ligger nog en av förklaringarna. Han började ju med bankrån.
Citera
2022-07-02, 07:53
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Varför är det så sjukt svårt att sätta dit honom? Har han, som många kriminella saknar, en hjärna?
Citera
2022-07-02, 07:56
Medlem
Citat:
Jag tror du har fel. Dom sakerna du räknar upp är ännu viktigare när man ska bygga upp kriminella nätverk. Dock tror jag han saknar vissa spärrar samt att han nog har dåligt med tålamod.

Där har du lite fel, en person i hans typ av «jobb» har väldigt stort tålamod. och väldigt lugna och tar allt med ro och väldigt stora optimister. Han kanske var otålig och impulsiv som ung när han gjorde sina gatujobb. Men med stora knark leveranser, och sitta o vänta in lasten med knark eller pengar i flera veckor eller flera månader och se till att hela spindelnätet fungerar krävs tålamod och ett lugn och ett väldigt väldigt stort ego med inslag av narcisism . detta stora ego är varken negativt eller positivt. Men han har nog hellre problem med polisen en problem med sina kontakter i sydamerika. Men detta kommer inte hålla länge… saker sker i spanien just nu, många unga som försöker ta över…. det e krig och många har dödats,försvunnit och arresterats sista tiden. Många galna hänsynslösa unga som bara skjuter och försöker råna eller ta över handeln av olika personer. Tyvär leder Jonas liv enbart till fängelse eller döden. Sån är det spelet för han och många andra i hans position. The price is high to be king for a day
Senast redigerad av reinadelsur 2022-07-02 kl. 07:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in