2022-07-01, 07:36
  #1
Avslutad
https://www.expressen.se/nyheter/driftstorningar-hos-kivra-gar-inte-att-logga-in/

Citat:
Den digitala brevlådan Kivra har råkat ut för driftstörningar.

På grund av störningarna går det inte att logga in på tjänsten under fredagsmorgonen.

”Just nu kan du uppleva problem med att logga in på grund av ett tekniskt problem. Felsökning pågår”, skriver Kivra i ett meddelande i sin app.

Hackare eller?
Citera
2022-07-01, 10:00
  #2
Medlem
zixls avatar
Ryssen är klar nu, jag har betalat räkningar nu i kivra.
Citera
2022-11-14, 20:33
  #3
Bannlyst
Problem nu med att logga in.
Citera
2022-11-14, 20:36
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Problem nu med att logga in.
Så det är därför det inte funkar. Började tro det var min mobil.
Citera
2022-11-14, 20:48
  #5
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GleefulGoshawk61
Så det är därför det inte funkar. Började tro det var min mobil.
Kom in nu. Så dumpen av all data är väl klar nu.
Citera
2022-11-16, 22:42
  #6
Medlem
DeDenAssos avatar
Förmodligen var det p.g.a. denna säkerhetsrisken: (FB) Windows Kerberos Authentication - slutat fungera efter Windows Update, November 2022.
Citera
Igår, 01:15
  #7
Medlem
AI-2000s avatar
Kivra har legat nere över en timme nu. Det händer ingenting när man trycker på logga in, det bara laddar tills tiden går ut.

Helt oacceptabelt när man blev påtvingad denna digitala brevlåda och kan inte ens betala räkningarna.
Citera
Igår, 01:52
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AI-2000
Kivra har legat nere över en timme nu. Det händer ingenting när man trycker på logga in, det bara laddar tills tiden går ut.

Helt oacceptabelt när man blev påtvingad denna digitala brevlåda och kan inte ens betala räkningarna.
Räcker det inte med en tråd? Denna gäller dessutom 2022.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in