Citat:
Ursprungligen postat av
Beach2021-TOPPform
Alltså, hur kan man INTE ringa om nån sitter med en pistol mot tinningen och snackar om att mörda folk... det tycker jag är lite fascinerande ändå, vad är det som behövs diskuteras? Men dåså, då kanske det löste sig.
Eller jag missuppfattade. Jaja... nejmen, ett "diskret samtal" tar du ingen skada av.
Men vissa är psykon så är det. Jag vet själv när jag ringde hem för nåt år sedan efter att inte ha sovit på tre dagar (inga droger öht), jag snackade med farsan då. Jag förklarade att jag nog höll på att få en psykos pga sömnbrist men då var han bara så otrevlig och började ifrågasätta mig angående vad en "psykos" egentligen är och om jag verkligen visste vad jag pratade om

Var inte ens speciellt sugen på att öht hjälpa till. Som tur är dock var jag ju vid minna sinnes fulla bruk vid det tilfället trots allt. Men ja... för en del, ja då ska där till en jävla katastrof för att nåt ska hända, om ens då.
Sen när jag väl fått "hjälp" och kommit hem fick jag -en- sömntablett som fanns i huset... inga fler, eftersom att de kan vara "beroendeframkallande". Med ett hånflin. Då fattade jag hela grejen med våran familj och vad som varit under åren..
Psykopater alltså.
Jag visste det iof innan, eller borde gjort det. När brorsan kom på besök och satte sig i fåtöljen tex med nåt slags nöjdhet blickandes ut över rummet och konstaterade att, jaha, det är här du ska bo nu. Men jag skrev av den också som typ "dålig dagsform". Ja nej, man har fått sina klockrena varningar som man varje gång ignorerat iom att man är uppväxt inom skiten sas. Hehe, ja. Nejmen det är helt sjukt och därför också jag frågar dig:
Hur kan du ens skapa den här tråden? Är det som nåt slags alibi eller?
Om du vill hjälpa till, noll poäng att sitta på flashback och tjafsa över självklarheter.