2022-06-29, 20:59
Medlem
Hej gjort två gynokomasti operationer, 2014 och 2015, tog ut två knölar, gjorde detta för att bli av med de förbannade jävla utstående bröstgårdarna men blev ingen skillnad, gjorde även en fettsugning av båda brösten, ingen skillnad, förutom att undersidan av bröstgårdarna fastnat lite i underlaget.
Tyvärr har det ätit all min självkänsla, vet de fan om det är Body dismorphya, liksom att jag har blivit helt fixerad, kan aldrig slappna av på sommaren utan tröja och s och köper ju bara tröjor med tryck eller där det inte står utåt, försökte träna bort det innan men blir ingen skillnad.

http://www.bilddump.se/bilder/20220629212705-149.34.244.171.jpg

http://www.bilddump.se/bilder/20220629212732-149.34.244.171.jpg
Senast redigerad av Idioten1 2022-06-29 kl. 21:27.
Citera
2022-06-29, 21:03
Medlem
FedupFlorences avatar
Hej. Du ser helt normal ut. Ta och tejpa dina bröstvårtor med smal hudvänlig tejp så att du kan slappna av under en T.
Citera
2022-06-29, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Hej. Du ser helt normal ut. Ta och tejpa dina bröstvårtor med smal hudvänlig tejp så att du kan slappna av under en T.

Normal ut? Hur är det normalt med utstående bröst, fått kommentar av det med, men som sagt, det är nog inte så illa som jag vill tro, blev retad för utsänder när jag var yngre så det sitter väl i, ska gå till sån där tvångstankar terapi för det med, men jag är fortfarande intställd för att få det fixad av nån plastkirugi, tyvärr har det ändå länge bara varit pengar kastade i sjön utan att jag gjort några framsteg att acceptera det
Citera
2022-06-29, 21:09
Medlem
SwampDoggs avatar
Börja med 100 armhävningar om dagen. Tar inte mycket tid. Efter 30 dagar kommer du se och känna en markant skillnad i hela bröstmuskulaturen.
Citera
2022-06-29, 21:09
Medlem
Citat:
Orka hålla på med tejp och sånt, försökte när jag var yngre men det tog för mycket på psyket, har bara tröjor med tryck o sånt så syns inte. Det är mest den känslan på sommaren när man ser alls utan t shirt, hade jag gjort det hade ja fått blickar o folk hade tyckte att det är sjukt ut, speciellt när jag sitter ner då de trycks ner o ser ut som jävla hängpattar fast bara vid bröstgårds området, vet det är sjukt, jag själv hade ju inte sagt nått om jag såg någon med det, men jag hade tänkt att det ser lite skummt ut, feminint ut, vill inte se feminin ut, hatar det.
Tror jag fått nån skada i huvudet från yngre åren, paranoida tankar att jag ska bli utpekad och förnedrad offentligt.
Citera
2022-06-29, 21:10
Medlem
MamaRoachs avatar
Du behöver annat att fokusera på än dina nipps. Inget onormalt vad jag ser. Ta hand om dig!
Citera
2022-06-29, 21:12
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Normal ut? Hur är det normalt med utstående bröst, fått kommentar av det med, men som sagt, det är nog inte så illa som jag vill tro, blev retad för utsänder när jag var yngre så det sitter väl i, ska gå till sån där tvångstankar terapi för det med, men jag är fortfarande intställd för att få det fixad av nån plastkirugi, tyvärr har det ändå länge bara varit pengar kastade i sjön utan att jag gjort några framsteg att acceptera det

Jag ser att du är opererad men jag ser sånt. Då måste sträcka på dig och njuta av sommaren, sluta låta det här sluka mer av din tid. Lev kära medmänniska. Det är många som har knölar, plitor, fläckar och pågående plastikkirurgi. Lev under tiden. "Just nu är det såhär."
Citera
2022-06-29, 21:13
Medlem
Tycker det är så jävla många snubbar som har så nu ändå så jag tänker att det är skitsamma
Citera
2022-06-29, 21:14
Medlem
Vaxads avatar
Ähh det där ser inte ens så farligt ut. Sett mycket värre fall av gyno.

Börja gymma ordentligt, bygg muskler och gå ner till 12% ish kroppsfett så kommer det inte ens synas.

Om du kör hårt och är natty kan du ordna en riktigt bra kropp på 3 år.
Citera
2022-06-29, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwampDogg
Börja med 100 armhävningar om dagen. Tar inte mycket tid. Efter 30 dagar kommer du se och känna en markant skillnad i hela bröstmuskulaturen.

Körde gymmet varje dag i 4 år, från 10 kg i fria hantlar till 30 kg nu, men blir ingen skillnad på brösten, kan lägga till att mitt testo ligger runt 12 nmol, samt att det verkar vara lös hud eller kvarliggande gyno, vet inte längre men att bygga muskler är helt omöjligt för mig nästan, har bett o bönat om att få testo men får inget, låg på 28 nmol vid 22 års ålder, tog dianabol 20 mg när jag var 23 och tror jag fick detta dock men i efterhand så har ja tänkt att se kanske var från tonåren jag fått det.
Men vården vill inte hjälpa och att få en gynokomasti operation via landstinget eller vården går inte heller fast jag mår ju dåligt för det att det invaliserar mig, därav att min psykolog är övertygad att det är Body dismorphya jag har medans jag menar att ingen kille vill se feminin ut och att det inte är så konstigt då, men jag vet inte längre själv, ibland kan ja tycka att det är iaf okej och ibland kan ja inte se mig själv i spegeln i en månad för att jag blir äcklad.
Citera
2022-06-29, 21:17
Medlem
Citat:
Jag ser att du är opererad men jag ser sånt. Då måste sträcka på dig och njuta av sommaren, sluta låta det här sluka mer av din tid. Lev kära medmänniska. Det är många som har knölar, plitor, fläckar och pågående plastikkirurgi. Lev under tiden. "Just nu är det såhär."

Haha ja eller hur man ser tom att det är opererat, innan var det bara utstående nu är det ärr och sitter fast, helt sjukt, var så jävla taggad när jag skulle göra operationen, äntligen skulle ja bli fri men så blev de värre ist, men syns det tydligt eller? Jag menar hade du reagerat på det ? Jag hatar när folk kollar på en, känns som jag kan läsa folks fördommar
Citera
2022-06-29, 21:24
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Haha ja eller hur man ser tom att det är opererat, innan var det bara utstående nu är det ärr och sitter fast, helt sjukt, var så jävla taggad när jag skulle göra operationen, äntligen skulle ja bli fri men så blev de värre ist, men syns det tydligt eller? Jag menar hade du reagerat på det ? Jag hatar när folk kollar på en, känns som jag kan läsa folks fördommar

Du har helt klart en hangup. Jag ser ofta folk som opererat sig och du postade dina bröstvårtor. Jag hade väl inte märkt det i ett annat läge. Du måste förändra din syn på saken. Provtänk att du drabbats av en åkomma som krävt dessa operationer. Nu ser du ut såhär liksom, kanske halvvägs i vårdplaneringen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in