Citat:
Ursprungligen postat av
SwampDogg
Börja med 100 armhävningar om dagen. Tar inte mycket tid. Efter 30 dagar kommer du se och känna en markant skillnad i hela bröstmuskulaturen.
Körde gymmet varje dag i 4 år, från 10 kg i fria hantlar till 30 kg nu, men blir ingen skillnad på brösten, kan lägga till att mitt testo ligger runt 12 nmol, samt att det verkar vara lös hud eller kvarliggande gyno, vet inte längre men att bygga muskler är helt omöjligt för mig nästan, har bett o bönat om att få testo men får inget, låg på 28 nmol vid 22 års ålder, tog dianabol 20 mg när jag var 23 och tror jag fick detta dock men i efterhand så har ja tänkt att se kanske var från tonåren jag fått det.
Men vården vill inte hjälpa och att få en gynokomasti operation via landstinget eller vården går inte heller fast jag mår ju dåligt för det att det invaliserar mig, därav att min psykolog är övertygad att det är Body dismorphya jag har medans jag menar att ingen kille vill se feminin ut och att det inte är så konstigt då, men jag vet inte längre själv, ibland kan ja tycka att det är iaf okej och ibland kan ja inte se mig själv i spegeln i en månad för att jag blir äcklad.