”Mrs Error säger: God morgon Norge! Alle man till angrepp!” - Jag älskar hackares budskap hela tiden, det är verkligen människor med humor och dom gör narr av andra genom att vara tydliga i sina meddelanden men inte för den vanliga användaren, dom fattar ingenting! Haha. Killnet eller NATONet, vad blir det härnäst.
Varför döper dom sig aldrig till något på ryska utan använder hela tiden engelska namn, det är väldigt ovanligt för att vara Ryssland där dom helst inte talar engelska ens under hot typ fast just denna gången är det inget tvivel om att det är en Ryskspråkig person men om det just är Ryssland vet man inte, personen skrev i alla fall på just Ryska i telegram gruppen där passet läckts.
Passet i Telegram gruppen är fejk och stämmer inte överens på personnummret då dom påstås ha åtkomst till stoltenbergs Pass, det finns bild i telegram gruppen med över 3000 likes.
Det fejkade kortet på stoltenberg är från themoviedb.org, här är kortet dom gjort om till ett pass. Rätt snyggt gjort måste jag erkänna och jag är väldigt imponerad av deras kunskaper och deras livliga fantasi:
https://www.themoviedb.org/t/p/origi...kU5CdEb0iL.jpg
Respekt, Killnet! Jag tror det är svenskar från Swenet.